Olen jo Cruze henkilöauton omistaja, mutta olen kuvassa nähnyt merkin farmarin, hyvältä tuo näyttää, eikä lehtien kirjoituksetkaan pahasti moiti.
Onkohan joku tuon luonnossa nähnyt ja kenties jo ajolle päässyt?
Chevrolet Cruze farmari
21
964
Vastaukset
- Kävin katsomassa
Auto on ihan tyylikäs ja tilava. Ajoltaankin varsin mukiinmenevä. Melutaso oli minusta kilpailijoita alhaisempi kuten lehtien koeajotkin ovat kertoneet. Koeajoon ei saanut vielä bensaturboversiota. Vapaasti hengittävä 1.8 oli aivan onneton tuhku.
Odottelen vielä bensaturboa koeajoon ennen kuin alan hieroa kauppaa. Varsin positiivinen kuva jäi kuitenkin autosta.- kiinnostaa
Onko uudessa cruze 2.0 dieselissä jakohihna vai ketju?
- Mikä kone?
Mikä kone sinulla Cruzessa on? Miten auto muuten on pelannut?
- Pikemminkin
Sedan - koska auton ulkonäöllä on väliä.
- Sedanisti
Ulkonäön ja käytännöllisyyden takia ottaisin farkun mutta hinta ratkaisee. Noloahan se on pappamallisedanilla ajella tietysti.
- Cruzisti
Näkemyksiä on monia.
Suurin osa länsimaisista ostajista valitsee farmarimallin. Se on nuorekas ja käytännöllinen ja useimpien mielestä paremman näköinen. Sedanmallisilla harvoin näkee kovin nuoria ajavan. Poislukien teidemme ritarit eli juuri korttinsa saaneet bemarinutipäät.
Minä myin edellisen sedanmallisen autoni n. 20 vuotta sitten, enkä aio koskaan sellaista enää ostaa. Itä-Euroopassa ja Yhdysvalloissa sedaneilla on vieläkin markkinat. Yhdysvalloissa ei juuri muuta korimallia ole tosin saatavanakaan eli valinta on helppo. - CruzenApukuski
Sedanisti kirjoitti:
Ulkonäön ja käytännöllisyyden takia ottaisin farkun mutta hinta ratkaisee. Noloahan se on pappamallisedanilla ajella tietysti.
En kyllä itse pitäisi sedania mitenkään pappamaisena, ainakaan Cruzen tapauksessa missä tuo sedan lähinnä coupemaisen näköinen ja mielestäni erittäin onnistunut. Farmarikin on ihan hyvän näköinen, mutta sen autotyypin idea ei olekaan ulkonäössä vaan isommassa tavaratilassa. Lapsiperheethän niitä ostaa, että mahtuu lastenvaunut, vaippapaketit ja jättikuutiot WC-paperia tavaratilaan. Mielestäni kuitenkin se HB-versio on noista ulkonäön kannalta se huonoin, mutta makuasioitahan nuo tietysti on.
- Sedanisti
CruzenApukuski kirjoitti:
En kyllä itse pitäisi sedania mitenkään pappamaisena, ainakaan Cruzen tapauksessa missä tuo sedan lähinnä coupemaisen näköinen ja mielestäni erittäin onnistunut. Farmarikin on ihan hyvän näköinen, mutta sen autotyypin idea ei olekaan ulkonäössä vaan isommassa tavaratilassa. Lapsiperheethän niitä ostaa, että mahtuu lastenvaunut, vaippapaketit ja jättikuutiot WC-paperia tavaratilaan. Mielestäni kuitenkin se HB-versio on noista ulkonäön kannalta se huonoin, mutta makuasioitahan nuo tietysti on.
Wagonin idea on mykyään enemmän ulkonäossä kuin tavaratilassa vaikka molemmat vaikuttavatkin. Cruzenkin takaosa kaartaa alaspäin sen verran, että voi sanoa ulkonäön olleen se painavampi syy muotoiluun.
- Pikemminkin
Sedan - koska auton hinnalla on väliä.
- Audi A6 sedan
Kaikki ei tykkää farkuista.
- Cruzisti
Audi A6 sedan kirjoitti:
Kaikki ei tykkää farkuista.
Cruzesta saa sedaninkin jos sellaista haluaa.
- Cruze farmari
Onko kukaan hieronut kauppaa 1.4 turbosta? Millaisia hyvityksiä Chevyyn on tarjottu verrattuna muihin merkkeihin?
- Kia Ceed vm.2010
Mielestäni sain erittäin kilpailu kykyisen tarjouksen kysyttyäni muutamasta muusta autoliikkestä tarjousta vaihdossa tällä hetkellä olevaan Kia Ceed farkku vm.2010.
Delta autosta en kyllä edes kysynyt koska olen saanut heidän "palveluksista" ihan tarpeeksi mieli pahaa :(
Kaupat tuli tehtyä uudesta Cruze farkusta 1.4 T :)
Ei oikein jaksaisi odottaa paria viikkoa..... mutta pakko kai se on jaksaa :)
- MiikaI.
Pikamulkaus.com blogissa ajoimme viime viikolla Cruze farkun 1.6 koneella. Ihan kivalta vaikutti mutta melkein ehdottaisin testaamaan ensin tuota 1.4 turboa jos tykkää vähänkään tehokkaammasta.
- Cruze farmari
Ihan kiva esittely. Harmi kun sitä turboa ei ollut. En ole vielä itsekään käynyt vaihtotarjousta kysymässä.
- Audistinen.
Eilen oli lehdessä Chevrolet Cruzen talvirengaspakettitarjous. Mikä talvirengaspaketti Cruzessa on? Vanteet? Renkaat?
- Cruze farmari
Länsiauton mukaan 16" teräsvanteet Bridgestonen nastarenkaat. 275.- lisää jos haluaa alumiinivanteilla.
- vilu2
vale pukuinen jenkki rassi on nykyään halpa korealainen kerta käyttö ritsa saako niitä hemillä ja tupla urpolla
- vilu2
Antteksi tyhmyyteni. Olen känisä.
- siinä se
Auto sammui, kavinkeitin jäi päälle.
- hygyjiyugg
mitä tarkoitit auto sammui ja kahvin keitin jäi pälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875