Onks Justin ja Selena enää yhessä ku netissä lukee et ne on eronneet ja jossai luki et ne on yhessä? Joo kiitti valmiiks jos viittitte vastata... Haluisin tietää et onko vai ei... Joo oon sitte jb fani...(:
Onko Justin Bieber ja Selena Gomez enää yhdessä vai ei?
10
227
Vastaukset
- belieber4ever
on ne mutta ne on eronnu monta kertaa viime kuukausina
- temelol
Juu on ne itekki mietin samaa mut luin viel jostai :D
- Belieber4ever4ever4ever
On nii outoo et Selena ja Justin ei ois yhessä:( Ja hei perustetaanko me fanit tänne oma palsta ? Nii et siellä me kaikki voitas keskustella kaikesta Justiniin liittyvästä. Mitä sanotte ?:) Ja kuinka moni on tulossa Justinin keikalle ?:):)
Juuu perustetaa vaa!:D:D Oisin halunnu mut ei oo kai lippui enää... Mut jos saan jostai liput ni oon tulossa!:D:D: Ootko ite menossa?:)) Toivottavast saan ne liput, koska haluun sinne
- haha:))
Joo, hyvä idea...:)) Sinne ei kyl tarvita mitää dissaajii..
- (:
On ne vielä yhdessä.
- Justin Bieber
juuu, onhan ne
- belieber4ever4ever<3<3<3
Justin Bieber kirjoitti:
juuu, onhan ne
Jblove tää tulee hiukka myöhäs mutta juu oon tulos:) mille riville meet ?;)
- belieber4ever4ever4ever
belieber4ever4ever<3<3<3 kirjoitti:
Jblove tää tulee hiukka myöhäs mutta juu oon tulos:) mille riville meet ?;)
Vai pääsiks sä ?;(
- justin bieber
Ensin ne oli yhessä mut sit ne eros ja ne on nyt taas yhessa justin on k19 selena on k20 ne on yhes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142