onko muilla samaa vikaa? mitä maksaa korjaus?
home nappi jumissa ja puhelut pätkii
9
220
Vastaukset
- i-qwerqwewew
siis 4s mallista kyse
- TimppaTT
Miten sä pystyt soittamaa edes PÄTKIVIÄ puheluita jos sulla on HOME jumissa?!? Et o tainnu iPhonea ikinä nähäkkä?
- Korjaaja Unto
TimppaTT kirjoitti:
Miten sä pystyt soittamaa edes PÄTKIVIÄ puheluita jos sulla on HOME jumissa?!? Et o tainnu iPhonea ikinä nähäkkä?
rolit kirjoittelee jokainen tietää jos lasi rikki tai nupit jumissa korjaus maksa vain 290 €
laatupuhelimeen tosi vähän. - Untolle :
Korjaaja Unto kirjoitti:
rolit kirjoittelee jokainen tietää jos lasi rikki tai nupit jumissa korjaus maksa vain 290 €
laatupuhelimeen tosi vähän.tosi halpaa, itse korjaa maksaa parikymppiä ja säilyy oma puhelin eikä tuu jonkun vanhaa piaskaa
- iqwerqwweeeewwwe
TimppaTT kirjoitti:
tarkoitin että se home ei oo kokonaan jumissa vaan ei yhdistä aiona. pitää painaa kovaa. jos se korjaus on 290€ niin kannattaa vissii ostaa sillä hintaa samsung tai nokia.
- Sitähän se on
ihan normia iphonelle...
- homebutt
Googleta "Iphone home button not working"
- dddddddddddfffff
Sama vika. Vuoden kesti...
- Anonyymi
Lääkärin hoitovirheet ilmoittamattomuus, poliisi hiihtää liikaa haarahiihtoa .
Talous- kurjuus ihannointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056