Hei miehet! Mitä mieltä olette kurvikkaista naisista? Tykkäättekö pienistä vai kurvikkaista naisista? PS. kurvikkaalla en kuitenkaan tarkoita ylipainoista naista vaan naisellista. KIITOS HEI
Kurvikkaat naiset
8
1407
Vastaukset
Kuten nimimerkkikin sen sanoo, I Gotta Love Them! Kurvikkaat naiset ovat päivän pelastus, ehdottomasti.
Olen huomannut, etten enää edes kahdesti katso, vaikka olisi kuinka hyvän näköinen nainen tahansa, jos ei ole kaarteita vartalossa. Ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia. Mutta iso rintainen tai pyllyinen tai muutoin uhkea naisellinen nainen - huh huh, tulee ajatuksiin vielä illalla ennen nukkumaan menoa =)
On onneni, että olen vähemmistössä mielipiteideni kanssa, ainakin minun tuntemistani miehistä ;)
Uhkeat naiset - olkaa ylpeitä muodoistanne ja tuokaa ne naisellisesti esille!- N76_
Minäkin ihailen kapeavyötäröisiä, leveärintaisia miehiä.
Kunpa tavattaisiin!- lisätietoo tulee
missä vaikutat. tykkäät varmasti 69..s.en tiedän? mutta entä luonnossa? mökillä porontaljalla? matkustelet?
Kyllä tykätään :P
- diesel belt guy
Jumaloin kurvikkaita naisia. Omalla avopuolisolla on tiimalasivartalo: levee lantio, kapeampi uuma ja todella täyteläiset rinnat 80G / 80F. Poikatytöt: nou thänk juu!
- nam
Naisellinen, kurvikas nainen on parasta mitä maa päällänsä kantaa!!!!
- badass-
parhaita ovat!naisellisuus muodostuu rinnoista ja takapuolesta.
- kunkku
www.xlgirls.com,täydellisiä naisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343269Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441619Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719