4 vuotias kultainennoutaja uros etsii uutta kotia

kultsi

Joudumme raskain sydämin luopumaan rakkaasta noutajastamme perheessämme ilmenneen allergian pahenemisen ja astman puhkeamisen vuoksi. Mosse on todella hyväluontoinen, lapsirakas, tulee hyvin toimeen muitten koirien kanssa. On kermanvärinen, ns. näyttelylinjainen.

On rekisteröity ja sirutettu. Rokotukset kunnossa. Myydään loppuelämän kotiin, mielellään omakotitaloon, lapsiperheeseen, tai perheeseen, jossa toinen koira kaverina. Asumme Kauhajoella. Hinnaksi olemme ajatelleet 400e, tarvittaessa siitä voidaan keskustella mikäli vaan sopiva koti löytyy.

Jos kiinnostuit, kerro itsestäsi ja perheestäsi tai kysy lisätietoja, ota yhteyttä: [email protected]

20

11104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvv4

onko vielä myynnissä jos on ota yhteyttä numeroon 0449568391.

• Kotia hakee
    • ranskis 4

tiesithän että kerran maksettua ja ostettua koiraa ei saa enää myydä eteenpäin ja pyytää rahaa.. koira on annettava uuteen kotiin jos siintä ei pysty enää huilehtimaan,.

• koiran omistaja

koiran uusi kodin saaminen on tärkeämpää kuin raha.

• urpåt

tuo 400e on aivan liian suuri hinta!!! maksimissaan 200 euroa!

• Ilmaiseksi ei saa

Totta kai koirasta pitää pyytää rahaa ja mielellään juuri 300 - 400 €. KOSKA ihminen, joka oikeasti haluaa sitoutua koiraan sen eliniäksi, maksaa kyllä sen neljä sataa. Sitä paitsi, Jos ei ole mahdollisuutta kerätä kokoon 400 €, niin miten koiran ruokinta, hoito, eläinlääkäri (yllätyksenä)?

• ranskis4

se että pystytkö maksamaan koirasta tuon 400e ei kyllä kerro oikeestaan juuri mitään siintä varallisuudesta mitä sulla on, loppu peleissä koira tulee maksamaan n 10 000e kokonaisuudestaa ja tuokin varmasti lähtöhinta.. itselläni ainakin mennyt jo useempi tonni pelkästään eläinlääkäriin ja koira vasta 1,5v. sitten tietysti kaikki ruoat ja tarvikkeet, vakuutukset yms.. Ei ole halpaa pitää koiraa.... mutta niin se vaan menee että kerran ostettua koiraa ei saa myydä enää eteenpäin.. Tuo neljäsataa varmasti jää jokaiselta työssäkäyvältä kuukaudessa tilille, että 'vaikea kerätä rahat kokoon' kommenttisi oli aika. . . .

• pippuri--

kyllä minun mielestä se menee näin että jos sinulla ei ole varaa ostaa 400€ rotukoiraa niin miten voi olla varaa juuri maksaa yllättävät kulut ja ruokkia ja rokottaa koira.. itsellä on 2 koiraa ja niin se vaan menee. Meillä menee koirat aina kyllä edelle jos on tiukkaa, niillä täytyy olla sapuskaa, itse nyt vähemmälläkin pärjää.

• yxvaa

Mua nyt vaa täs harmittaa se,et koira joutuu uuteen ympäristöön ja saa uudet, täysin vieraat ihmiset lähelleen tutun lauman sijaan...paskat niistä rahoista!

• Patience

Tämä aloittaja on varmasti tarkkana, että koiralle tarjottu koti on sille sopiva. Koiran sopeutumisessa uuteen kotiin menee vähintään kaksi tai kolme kk. Alku voi olla hankalaa ja koirasta voi saada väärän kuvan, jos ei ole kokemusta. Pitää olla sitoutunut ja kärsivällinen. Se palkitaan ajan myötä koirassa tapahtuneessa muutoksessa.

• Anonyymi

Jos ostat koiran maksat siitä. Jois ei oo rahaa ostaa tai ei halua maksaa niin ei tarvitse koiraa. Tapaus on koiran kannalta erittäin surullinen tuttu koti ja ihmiset jää. Joutuu vieraan ihmisen luo. Tästä syystä pitäisi miettiä koiran hankintaa pitkään ja hartaasti. Jos suvussa lahiomaisilla on allergioita en tosiaan suosittele eläimiä koska allergiat voivat puhjeta juuri kun joutuu jatkuvan altistumisen kohteeksi. Vaikka ei olisi silloin kun ottaa koiran allergia voi puhjeta kun on taipumusta allergioihin

• supiainen

Tuleeko kissan kanssa toimeen. Meillä noutajan kavarina kissa. Me ollaan etsitty toista koiraa kaveriksi. Asumme omakotitalossa. Tilaa on. T. Marianna 4048145150

• Anonyymi

Morjens mulla 3v kultsi justossa pari kuukautta sit silee karvainen noutaja tuli tiensä päähän ny mun nemo kaveria vailla omakotitalossa ison aitauksen kera joka palvelee osan päivästä mun noutaja toimii muiden kanssa ny sillä ollu kaverina tyttären chihuahua heh valmis ottamaan hyväluontosen kaverin nemolle loppuelämäx terveisin leppänen mika kouvola kuusankoski takuuvarma koti loppuelämäx

• Anonyymi

Hei ja Hyvää Keskiviikko huomenta ja Enkeleiden kans Koko Kaunista päivää viettämään 💌🌏😇vieläkö on myynnissä Kultainen Poika? On vaan niin kova ikävä Tammikuun alussa menetettämäämne Kultaista Lumo Noutaja Tyttöä mikä täytti 4—vuotta 18.12

• Anonyymi

Hei, kiinnostuimme ilmoituksestasi
      Meillä voisi olla tarjota koti Mosselle, olemme keski ikäinen lapseton pariskunta Espoosta. Meillä on kokemusta labukoista ja kultsuista jo vuodesta 92, eli meillä on ollut 4 labukkaa ja yksi kultsu. Tällä hetkellä meillä on labukka tyttö Nelli jolle etsimme koira kaveria. Jos kiinnostuit ota yhteyttä, niin kerromme lisää itsestämme.

• Anonyymi

Olemme kaksi aikuista ja asumme omakotitalossa hyvin on koiralle tilaa.Rakastamme eläimiä ja meidät jätti 6kk sitten Bessi rakas ikävä on kova.Hänellä oli jo ikääkin joskushan se luopumisen aika vain tulee kohdalle mutta suru on suuri.Joten olemme etsineet uutta koiraa joko kultaistanoutajaa tai labratotia jos saisimme sopu hintaan .olisimme kiitollisia ja hänellä olisi loppuelämän koti.puh.0442829022.Ritva ja Jaakko Kettunen Outokumpu

• Anonyymi

Meillä on kokemusta kultaisesta noutajasta meiltä lähti taivaaseen 9 vuotias narttu meille niin rakas suru on suuri siitä on nyt aikaa kymmenen kuukautta aikaa.Vaikeaa on ollut ilman nyt vois jo harkita ottaa uusi söpöläinen kotiimme.Asumme omakotitalossa ja on avara kotipiha.terv.Ritva ja Jaakko

• Anonyymi

Laitoin äsken teille viestin mutta yhteystieto puuttui.puh.0442829022.Ritva ja Jaakko

• Anonyymi

Helvetin imbesilli. Tarviiko 10 vuoden takaisia ilmoituksia nostella? Aloituksen elukka on ollut mullissa jo hyvän aikaa.

• Anonyymi

YKS LEMPPAREISTA TOLLASEN VOISIN HYVINKI OMISTAA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe