kun tutustuin sinuun,ja elämäni meni hukkaan näinä vuosina....
häpeän itseäni
4
364
Vastaukset
- - xxl -
turha hävetä sitä että tutustui vaan sitä miten itse on toiminut ja antanut elämänsä valua hukkaan.
- -XL-nainen
jokainen on oman onnensa seppä. Voi kääntää selän kun ei kiinnosta.
- mikä luuseri
Asian myöntäminen on aina suunta todellisuuteen ja parantuminen voi alkaa.
- räppänä
kuulemma luuserille: kiinnostais kuulla lisää tuosta että elämä meni hukkaan?
Miten suhteenne alkoi? Kuka teistä halusi olla yhdessä toisen kanssa?
-olen tosi kiinnostunut, miten tällaiseen tilanteeseen on tultu? Kuka teki eron, missä se toinen osapuoli on nyt? -tarkoitan onko hän uudessa suhteessa?
Monet kommentit parisuhdealueella vaikuttavat huulenheitolta, minulla olis tarve kuulla joltakin tästä aiheesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2301743- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad47893- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23682Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627