En löytänyt netistä paljoa asiaa tästä joten ajattelin kysyä täältä. Mitä sille tapahtuu joka on ihmissuden jälkeläinen. Jostain luin että se muuttuu ihmissudeksi kun täyttää 15-vuotta. Tietääkö kukaan enempää tästä asiasta?
Ihmissuden jälkeläisen kohtalo
6
231
Vastaukset
- jälkeläinen itsekin
Surullista, mutta totta. 15-vuotiaana (keskiyöllä, ei tarvita edes täysikuuta) ihmissuden jälkeläinen vain yhtäkkiä napsahtaa: Ihmisnahka repeää ja alta paljastuu ihmissuden takkuinen turkki. Hampaat pitenevät ja terävöityvät samalla kun kasvoista työntyy suden kuono esiin. Ihmiskäsien ja -jalkojen tilalle tulee suden tassut raatelukynsineen.
Uuden ihmissuden mielen täyttää veren ja tuoreen lihan himo. Kannattaa siis lukittautua esimerkiksi kellariin raa'an lihan kanssa, että saa edes hieman tyydytettyä lihanhimoaan. Parasta olisi, jos voisi kertoa jollekin luotettavalle ihmiselle tulevasta muutoksesta, että olisi joku joka vaikka köyttäisi jälkeläisen kiinni ennen muutosta.
Muutoksen rajuutta voi hillitä jonkun verran syömällä paljon rautapitoisia ruokia. Syömällä verilettuja, voi varmistua siitä ettei ole myös Jehovan todistaja. - haluaatietää....
Juu on kans lukenut et 16v voi muuttua kans
- Ihmissudeksi pyrkivä
Ei tartte olla ees 15. Tarttee olla seiskaluokkalainen tai yli.
- tarvittoo
tarttoo olla olematta ihmissusi
- Bad wolf
tarvittoo kirjoitti:
tarttoo olla olematta ihmissusi
Entä jos mulla on suden sielu mutten muutu ihmissudeks
- Bad Wolf
Okei, ny se tuli todistetuk se et mä en muutu kokonaan oli pelkkä väliaikanen juttu ny mä oikesti jo muutun vaikka oon vasta 11 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990