En löytänyt netistä paljoa asiaa tästä joten ajattelin kysyä täältä. Mitä sille tapahtuu joka on ihmissuden jälkeläinen. Jostain luin että se muuttuu ihmissudeksi kun täyttää 15-vuotta. Tietääkö kukaan enempää tästä asiasta?
Ihmissuden jälkeläisen kohtalo
6
324
Vastaukset
- jälkeläinen itsekin
Surullista, mutta totta. 15-vuotiaana (keskiyöllä, ei tarvita edes täysikuuta) ihmissuden jälkeläinen vain yhtäkkiä napsahtaa: Ihmisnahka repeää ja alta paljastuu ihmissuden takkuinen turkki. Hampaat pitenevät ja terävöityvät samalla kun kasvoista työntyy suden kuono esiin. Ihmiskäsien ja -jalkojen tilalle tulee suden tassut raatelukynsineen.
Uuden ihmissuden mielen täyttää veren ja tuoreen lihan himo. Kannattaa siis lukittautua esimerkiksi kellariin raa'an lihan kanssa, että saa edes hieman tyydytettyä lihanhimoaan. Parasta olisi, jos voisi kertoa jollekin luotettavalle ihmiselle tulevasta muutoksesta, että olisi joku joka vaikka köyttäisi jälkeläisen kiinni ennen muutosta.
Muutoksen rajuutta voi hillitä jonkun verran syömällä paljon rautapitoisia ruokia. Syömällä verilettuja, voi varmistua siitä ettei ole myös Jehovan todistaja. - haluaatietää....
Juu on kans lukenut et 16v voi muuttua kans
- Ihmissudeksi pyrkivä
Ei tartte olla ees 15. Tarttee olla seiskaluokkalainen tai yli.
- tarvittoo
tarttoo olla olematta ihmissusi
- Bad wolf
tarvittoo kirjoitti:
tarttoo olla olematta ihmissusi
Entä jos mulla on suden sielu mutten muutu ihmissudeks
- Bad Wolf
Okei, ny se tuli todistetuk se et mä en muutu kokonaan oli pelkkä väliaikanen juttu ny mä oikesti jo muutun vaikka oon vasta 11 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam16010357Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496361Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö364596Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644547K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon744470Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754062Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973823- 853464
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603365Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182836