En löytänyt netistä paljoa asiaa tästä joten ajattelin kysyä täältä. Mitä sille tapahtuu joka on ihmissuden jälkeläinen. Jostain luin että se muuttuu ihmissudeksi kun täyttää 15-vuotta. Tietääkö kukaan enempää tästä asiasta?
Ihmissuden jälkeläisen kohtalo
6
331
Vastaukset
- jälkeläinen itsekin
Surullista, mutta totta. 15-vuotiaana (keskiyöllä, ei tarvita edes täysikuuta) ihmissuden jälkeläinen vain yhtäkkiä napsahtaa: Ihmisnahka repeää ja alta paljastuu ihmissuden takkuinen turkki. Hampaat pitenevät ja terävöityvät samalla kun kasvoista työntyy suden kuono esiin. Ihmiskäsien ja -jalkojen tilalle tulee suden tassut raatelukynsineen.
Uuden ihmissuden mielen täyttää veren ja tuoreen lihan himo. Kannattaa siis lukittautua esimerkiksi kellariin raa'an lihan kanssa, että saa edes hieman tyydytettyä lihanhimoaan. Parasta olisi, jos voisi kertoa jollekin luotettavalle ihmiselle tulevasta muutoksesta, että olisi joku joka vaikka köyttäisi jälkeläisen kiinni ennen muutosta.
Muutoksen rajuutta voi hillitä jonkun verran syömällä paljon rautapitoisia ruokia. Syömällä verilettuja, voi varmistua siitä ettei ole myös Jehovan todistaja. - haluaatietää....
Juu on kans lukenut et 16v voi muuttua kans
- Ihmissudeksi pyrkivä
Ei tartte olla ees 15. Tarttee olla seiskaluokkalainen tai yli.
- tarvittoo
tarttoo olla olematta ihmissusi
- Bad wolf
tarvittoo kirjoitti:
tarttoo olla olematta ihmissusi
Entä jos mulla on suden sielu mutten muutu ihmissudeks
- Bad Wolf
Okei, ny se tuli todistetuk se et mä en muutu kokonaan oli pelkkä väliaikanen juttu ny mä oikesti jo muutun vaikka oon vasta 11 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2844755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k512963Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969