Haluttomuus on ulkonäkökysymys

tulentuoja

Jos nainen/mies ei halua on syytä katsoa peiliin. Kuka helvetti haluaa rakastella lihavaa sohvaperunaa. Ei kukaan. Huolehtikaa kropastanne niin alkaa puolisoakin panettaa. Toki, jos luonne on vittumainen, ei sellaistakaan kukaan halua.

7

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phtyi<<...

sun kaltaisen luonteen omaavaa tuskin kukaan tervejärkinen haluaa yöks

• h45n18

ylipainoa???

• Huomio!

toivottavasti kukaan ei väsää sinulle lapsia. pääsisit pilaamaan ihmisen kokoelämän. lapset eivät voi valita vanhempiaan.
      Naisten olisi aika alkaa huomioimaan tämä.

• näin se vaan on

• markkix

täällä taas yksi urhea ihminen kertoo yleistyksiä kaikkien puolesta. Ihan läävää.

Mua ei ainakaan haluta laihat naiset... Viisari värähtää välittömästi kun täyteläinen, pehmeä ja halukas nainen painautuu vasten...

Enkä puhu sairaalloisen lihavista vaan pyöreistä muodoista.

• sairaalloisen lihava

Hämmästyin itse lihottuani, että silti viisari värähtää todella usealla miehellä vaikka entisestä xs-koosta lihoin n. viiden vuoden aikana xxxL kokoon...

eiköhän tuo ole kuule ihmisestä kiinni; joku tykkää laihasta joku lihavasta, mut kukaan ei tykkää vittumaisesta ;)

• en sairaaloisen liha

mutta ehkä miesten mielestä sopivan pyöreä, kun kelpaan jopa pojan klopeille, jos itse vain huolisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe