Mikä naisten vaatteisiin puketumisessa on mukavaa

Eija K

Niinpä niin edellinen keskustelu miksi pukeutua naisten vaatteisiin ,on melkolailla täynnä joten alettaisiinkos uusi .Pukeutuminen naisten vaatteisiin ja laittautuminen naiseksi,on mukavaa ja tuottaa mielihyvää kun saa rentoutua ja olla se mikä aina väillä haluaakin olla.Näin syksyllä ja sateisella säällä yleensä ,minun mielestäni naiselliset kumisaappaat kuuluvat asuun ihan olennaisesti.Korkkarit ulkona sadesäällä ei oikein näytä uskottavalta -saattavat kastua ja mennä pilalle samoin jalat kastuu mutta makujahan on monenlaisia joten keskustelisiimeko asiasta.

104

4498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erja setä

      Se todella tuottaa mielihyvää saada pukeutua naiseksi ja olla se mistä
      aina uneksii olevansa sitä vaan on vaikea selittää! ne kai vaan tietävät
      jotka pukeutuu ja totta kai naiselliset kumisaappaat ovat ihanat tai
      oikeastaan kaikki saappaat!

      • 12 + 9 = ?

        Kumisaappaat haisevat pahalle ja äijä on äijä mekossakin.


      • 8+6
        12 + 9 = ? kirjoitti:

        Kumisaappaat haisevat pahalle ja äijä on äijä mekossakin.

        Antaa transvestiitien hehkuttaa, eihän se ole meiltä pois.


    • cisucattinen

      Vastaan vastapuolelta. En pidä ns. naisten vaatteista vaikka nainen olenkin. Rintaliivit, sukkahousut, korkokengät ja hamoset ovat epämukavia ja estävät normaalin lajinmukaisen käytöksen. Haluan liikkua vapaasti kuin tuuli! :) Naisten vaatteet eivät tuota minulle minkäänlaisia viboja, paitsi ehkä kylmiä väristyksiä. Voi myös pukeutua mukavasti ja funktionaalisesti selvästi kuitenkin naisten kledjuihin.

      Bai tö vei, en ihannoi miesten vaatteita. Ovat mielestäni usein susirumia :(

      • Sessie...

        No mitä vaatteita sitten pidät, jos naistenvaatteet epäkäytännöllisiä ja miesten- sitten rumia? Kyllähän käytännöllisyys aika tärkeää on, ei sitä kauaa jaksa pelkästään vibojen perusteella pukeutua. Mutta jos ei pukeutumisellaan ilmennä sukupuolisuutta, niin kaiketi sitten sukupuolettomuutta tai jotakin neutraalia. Aika vähän vain on vaatteita, jotka suunniteltu suoraan sukupuolineutraaliksi. Ympäröivää kulttuuriahan omakohtaisesti vaatteilla ilmennetään, ja ei kai kovin yleistä ole sekään että niillä haluaa ilmentää itselle negatiivisia viboja? Tuuleksi vain hankala muuttua, korkeintaan sen voi tuntea helmoissa..


      • 87y7g7f
        Sessie... kirjoitti:

        No mitä vaatteita sitten pidät, jos naistenvaatteet epäkäytännöllisiä ja miesten- sitten rumia? Kyllähän käytännöllisyys aika tärkeää on, ei sitä kauaa jaksa pelkästään vibojen perusteella pukeutua. Mutta jos ei pukeutumisellaan ilmennä sukupuolisuutta, niin kaiketi sitten sukupuolettomuutta tai jotakin neutraalia. Aika vähän vain on vaatteita, jotka suunniteltu suoraan sukupuolineutraaliksi. Ympäröivää kulttuuriahan omakohtaisesti vaatteilla ilmennetään, ja ei kai kovin yleistä ole sekään että niillä haluaa ilmentää itselle negatiivisia viboja? Tuuleksi vain hankala muuttua, korkeintaan sen voi tuntea helmoissa..

        Eilen tuli kadulla vastaa kauhistus. Nuori nainen pari numeroa liian suurissa reisitaskuhousuissa ja reisitaskut vielä tungettu täyteen tavaraa. Kun ne housut oli liian suurta kokoa, reisitaskuista oli tullut polvitaskut. Jos tuollainen pukeutuminen ajatellaan mukavaksi niin se ei ole ainakaan asiallista.


      • cisucattinen
        Sessie... kirjoitti:

        No mitä vaatteita sitten pidät, jos naistenvaatteet epäkäytännöllisiä ja miesten- sitten rumia? Kyllähän käytännöllisyys aika tärkeää on, ei sitä kauaa jaksa pelkästään vibojen perusteella pukeutua. Mutta jos ei pukeutumisellaan ilmennä sukupuolisuutta, niin kaiketi sitten sukupuolettomuutta tai jotakin neutraalia. Aika vähän vain on vaatteita, jotka suunniteltu suoraan sukupuolineutraaliksi. Ympäröivää kulttuuriahan omakohtaisesti vaatteilla ilmennetään, ja ei kai kovin yleistä ole sekään että niillä haluaa ilmentää itselle negatiivisia viboja? Tuuleksi vain hankala muuttua, korkeintaan sen voi tuntea helmoissa..

        tekstissäni vastasin käsittääkseni kysymykseesi: Voi myös pukeutua mukavasti ja funktionaalisesti selvästi kuitenkin naisten kledjuihin. Enkä halua olla tuuli, haluan olla vapaa kuin tuuli ;)

        Different strokes for different folks, nii se männöö.


      • cisucattinen
        87y7g7f kirjoitti:

        Eilen tuli kadulla vastaa kauhistus. Nuori nainen pari numeroa liian suurissa reisitaskuhousuissa ja reisitaskut vielä tungettu täyteen tavaraa. Kun ne housut oli liian suurta kokoa, reisitaskuista oli tullut polvitaskut. Jos tuollainen pukeutuminen ajatellaan mukavaksi niin se ei ole ainakaan asiallista.

        johtunee siitä, että olet vanha, etkä ymmärrä nuorisomuotia :)


      • so last season
        cisucattinen kirjoitti:

        johtunee siitä, että olet vanha, etkä ymmärrä nuorisomuotia :)

        Eihän reisitaskuhousut ole edes mitenkään muotia eikä edes nuorisomuotia. Ne on aika last season=) Suosittuja ne ovat sen sijaan niillä rekkakuskilesboilla, jotka haluavat näyttää "äijiltä".


    • Siskosi

      "Rintaliivit, sukkahousut, korkokengät ja hamoset ovat epämukavia..."

      Kyllähän minihame ja sukkahousut matalakorkoisten kenkien kanssa on mukava yhdistelmä. Pitkät housut haittaavat liikkumista.

      • Sessie...

        Mikä sitten on mukavaa, ei kai kaikki voi olla epämukavaa? Huonot rintaliivit voivat epämukavat olla, ja korkkarit jos niitä käyttää jatkuvasti. Miten hameita ja sukkahousuja voi pitää epämukavina? Kyllä sukkahousut tuntuvat mukavilta ja useimmat hameet. Tosin yleensä pidän lyhyiden hameiden kanssa stay up:peja tai sukkanauhoja...


      • Sukkiskiima
        Sessie... kirjoitti:

        Mikä sitten on mukavaa, ei kai kaikki voi olla epämukavaa? Huonot rintaliivit voivat epämukavat olla, ja korkkarit jos niitä käyttää jatkuvasti. Miten hameita ja sukkahousuja voi pitää epämukavina? Kyllä sukkahousut tuntuvat mukavilta ja useimmat hameet. Tosin yleensä pidän lyhyiden hameiden kanssa stay up:peja tai sukkanauhoja...

        Naisten vaatteet nimenomaan tuntuu mukavalta. Mikään ei oo hienompaa kuin pukea naisten pikkarit, sukkikset, minihame ja korkkarit. Vaaleanpunaiset pikkuhousut näyttääkin tosi hyvältä mustissa sukkahousuissa. Korot kopisee ja sukkiksissa pullottaa. Oon sukkiskiimassa...


      • 4+8
        Sukkiskiima kirjoitti:

        Naisten vaatteet nimenomaan tuntuu mukavalta. Mikään ei oo hienompaa kuin pukea naisten pikkarit, sukkikset, minihame ja korkkarit. Vaaleanpunaiset pikkuhousut näyttääkin tosi hyvältä mustissa sukkahousuissa. Korot kopisee ja sukkiksissa pullottaa. Oon sukkiskiimassa...

        Sieltähän se tuli: "Korot kopisee ja sukkiksissa pullottaa. Oon sukkiskiimassa... ", pelkkää fetismiä.


      • hep puli ukko
        4+8 kirjoitti:

        Sieltähän se tuli: "Korot kopisee ja sukkiksissa pullottaa. Oon sukkiskiimassa... ", pelkkää fetismiä.

        Fetissi tai ei, mutta suurin osa tiiteistä saa kicksit pukeutuessaan.


    • Tiitti55

      Koetin käydä ketjuja läpi löytääkseni keskustelua, siitä minkä ikäisenä kukakin "tiitti" on huomannut olevansa kiinnostut naisten/tyttöjen vaatteista ?
      Itselläni tämä alkoi jo alle kymmenen vuoden iässä. Tuohon aikaan "mekkoilu" oli usein sitä, että purkutalojen ullakoilta löysi vaatteita, mihin sitten pukeutui...
      Mutta, koska alkuperäinen kysymys koski naisten vaatteiden mukavuutta, niin vastaan omasta puolestani, että usein niiden "liukaat" materiaalit tuntuvat ihoa vasten miellyttäviltä. Samoin niiden värimaailma ja erilaiset detaljit on usein monipuollisia ja silmää miellyttäviä. Hame on kesäaikaan huomattavasti hiostavia housuja miellyttävämpi.

      • Erja setä

        Itsekin myös suunnilleen kymmenen vuoden ikäisenä ja kans kokeilin
        löydettyjä vaatteita.
        Sit on ollut pari avioliittoa mut kuitenkin n.alusasut ovat olleet aina
        mukana kuvioissa.
        Asut ovat vaan niin ihania ja kun saa laittaa rintsikat kun itsellä on
        pikku tisut se on ihana tunne!


      • Erja setä kirjoitti:

        Itsekin myös suunnilleen kymmenen vuoden ikäisenä ja kans kokeilin
        löydettyjä vaatteita.
        Sit on ollut pari avioliittoa mut kuitenkin n.alusasut ovat olleet aina
        mukana kuvioissa.
        Asut ovat vaan niin ihania ja kun saa laittaa rintsikat kun itsellä on
        pikku tisut se on ihana tunne!

        Tämä keskusteluketju on aivan loputon, mutta Erja setä on kai lähinnä mun ajatuksia. Olin vissiin siinä 16 v., kun aloin kiinnostua tytöistä. Siihen aikaan, siis viiskytluvun puolessavälissä tytöt käyttivät hameita kohottavia alushameita ja patellavöitä. Ihastuin hoikkiin vyötäröihin ja muistin, kuinka seurasin koulun käytävillä patellavöisiä tyttöjä, mutta olin niin ujo, etten ottanut oikein yhteyttä tyttöihin. Kuinka ollakaan, löysin äitini komerosta korsetin. (Tänäpäivänä ei löydy äitejä, joilla olisi korsetteja kaapeissaan). Muistan, kuinka jännittävää ja huumaavan ihanaa oli kietaista korsetti vyötäröni ympärille, ja alkaa kiristää nyörejä. Olin silloin suorastaan alipainoinen laiheliini, joten sain vyötäröni tosi kapeaksi. Mulla oli kakkospuserona sellainen, jossa oli kuminauhakuja vyötäröllä. Ne olivat siihen aikaan muodissa. Lisäsin siihen useita kerroksia polkien Singerin ompelukonetta ja pujotin kuminauhat ompeluksiini. Ihailin itseäni peilistä, mutta en osannut runkata silloin. Sain kuitenkin päähäni lähteä illalla kadulle se pusero päälläni. Siihen aikaan ei kaduilla ollut pahemmin ihmisiä, mutta kuitenkin sain elämäni ensimmäiset lastit housuihini silloin. Se oli ikimuistettava hetki.

        Aikaa kului, menin armeijaan, opiskelin ja valmistuin. Sitten rakastuin, menin naimisiin ja nyt minulla on seitsemän lastenlastakin. Mieltymykseni kuitenkin säilyi ja ostin korsetteja ja alushameita ym. seksitavaraa. Vaimoni ei tiennyt siitä mitään, ja aviollinen elämämme oli tosi onnellista. Välillä käytin korsetteja ja runkkasin peilin edessä, mutta aika harvoin. Olin siis osa-aikainen transu! Kokeilin välillä vaimon sukkahousujakin, mutta ne eivät antaneet mitään potkua. Sitten tulivat spandexit ja lycrat, ja näyttäydyinkin monesti urheilukentillä ja pikaluisteluradoilla. Tässä ohessa muutama kuva itsestäni: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00009.html ja http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00024or.html sekä http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00020-vi.html

        Avioelämämme on tosi ihanaa, mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Enää ei ole asiaa kovin paljon näihin leikkeihin, mutta muistot säilyvät. Ei löydy ihanampaa hetkeä, kun sain hellästi liutettua vehkeeni vaimoni lämpimään pesään; sitä ei mikään runkkauskokemus korvaa. Mutta mitäköhän teen kaikelle sille seksitavaralle, mitä yläkaapeistani löytyy? Joko vien ne kirppareille tai heitän ne pihassa olevan moolokin armottomaan kitaan. On luopumisen aika. Yhtä asiaa en lakkaa ihmettelemästä: miten meissä miehissä voikin olla niin paljon kaikenlaisia homofobisia ja seksuaalisesti niin kapeakatseisia ihmisiä? Olen oppinut elämästäni sen, että miesten seksuaalisuus voi olla valtavan monitahoista ja rikasta. Naisilla se varmaan on vähäisempää, koska se on "sielukkaampaa ja eteerisempää" kuin miehillä, joilla se on fyysisempää. Meidän pitäisi koettaa ymmärtää toinen toisiamme tässä suhteessa paljon enemmän.


      • Erja setä
        finnfungi kirjoitti:

        Tämä keskusteluketju on aivan loputon, mutta Erja setä on kai lähinnä mun ajatuksia. Olin vissiin siinä 16 v., kun aloin kiinnostua tytöistä. Siihen aikaan, siis viiskytluvun puolessavälissä tytöt käyttivät hameita kohottavia alushameita ja patellavöitä. Ihastuin hoikkiin vyötäröihin ja muistin, kuinka seurasin koulun käytävillä patellavöisiä tyttöjä, mutta olin niin ujo, etten ottanut oikein yhteyttä tyttöihin. Kuinka ollakaan, löysin äitini komerosta korsetin. (Tänäpäivänä ei löydy äitejä, joilla olisi korsetteja kaapeissaan). Muistan, kuinka jännittävää ja huumaavan ihanaa oli kietaista korsetti vyötäröni ympärille, ja alkaa kiristää nyörejä. Olin silloin suorastaan alipainoinen laiheliini, joten sain vyötäröni tosi kapeaksi. Mulla oli kakkospuserona sellainen, jossa oli kuminauhakuja vyötäröllä. Ne olivat siihen aikaan muodissa. Lisäsin siihen useita kerroksia polkien Singerin ompelukonetta ja pujotin kuminauhat ompeluksiini. Ihailin itseäni peilistä, mutta en osannut runkata silloin. Sain kuitenkin päähäni lähteä illalla kadulle se pusero päälläni. Siihen aikaan ei kaduilla ollut pahemmin ihmisiä, mutta kuitenkin sain elämäni ensimmäiset lastit housuihini silloin. Se oli ikimuistettava hetki.

        Aikaa kului, menin armeijaan, opiskelin ja valmistuin. Sitten rakastuin, menin naimisiin ja nyt minulla on seitsemän lastenlastakin. Mieltymykseni kuitenkin säilyi ja ostin korsetteja ja alushameita ym. seksitavaraa. Vaimoni ei tiennyt siitä mitään, ja aviollinen elämämme oli tosi onnellista. Välillä käytin korsetteja ja runkkasin peilin edessä, mutta aika harvoin. Olin siis osa-aikainen transu! Kokeilin välillä vaimon sukkahousujakin, mutta ne eivät antaneet mitään potkua. Sitten tulivat spandexit ja lycrat, ja näyttäydyinkin monesti urheilukentillä ja pikaluisteluradoilla. Tässä ohessa muutama kuva itsestäni: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00009.html ja http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00024or.html sekä http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00020-vi.html

        Avioelämämme on tosi ihanaa, mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Enää ei ole asiaa kovin paljon näihin leikkeihin, mutta muistot säilyvät. Ei löydy ihanampaa hetkeä, kun sain hellästi liutettua vehkeeni vaimoni lämpimään pesään; sitä ei mikään runkkauskokemus korvaa. Mutta mitäköhän teen kaikelle sille seksitavaralle, mitä yläkaapeistani löytyy? Joko vien ne kirppareille tai heitän ne pihassa olevan moolokin armottomaan kitaan. On luopumisen aika. Yhtä asiaa en lakkaa ihmettelemästä: miten meissä miehissä voikin olla niin paljon kaikenlaisia homofobisia ja seksuaalisesti niin kapeakatseisia ihmisiä? Olen oppinut elämästäni sen, että miesten seksuaalisuus voi olla valtavan monitahoista ja rikasta. Naisilla se varmaan on vähäisempää, koska se on "sielukkaampaa ja eteerisempää" kuin miehillä, joilla se on fyysisempää. Meidän pitäisi koettaa ymmärtää toinen toisiamme tässä suhteessa paljon enemmän.

        Hei luin kirjoitustasi ja lopussa huomasin et sinulla on luopumisen aika oletko
        varma asiasta? itsekin mietin mutta on myös minulle tullut vanhemmiten
        tuo että haluan vain olla miesten kanssa alistua jne asuissa eli minun pesä
        hommat on taakse jäänyttä elämää!
        älä ihmeessä heitä mitään asuja pois ehkä löytyisi jotain vaikka minullekkin
        asun Vantaalla!


      • Erja setä kirjoitti:

        Hei luin kirjoitustasi ja lopussa huomasin et sinulla on luopumisen aika oletko
        varma asiasta? itsekin mietin mutta on myös minulle tullut vanhemmiten
        tuo että haluan vain olla miesten kanssa alistua jne asuissa eli minun pesä
        hommat on taakse jäänyttä elämää!
        älä ihmeessä heitä mitään asuja pois ehkä löytyisi jotain vaikka minullekkin
        asun Vantaalla!

        Hei, Erja setä! Luopuminen on nyt tosiasia, enhän tommosta juttua omalla nimimerkillä ja kuvalla olisi ikinä kirjottanutkaan. Tuntuu vaan niin sydäntäsärkevältä heitellä roskiin vaatteita, jotka minulle ovat sentään merkinneet jotain. Lähetän niitä sinulle mielihyvin (tai muillekin, jotka ovat asiasta kiinnostuneet). En vaan tiedä nimeäsi, ja haluaisin ottaa yhteyttä. Sähköpostini on [email protected] , kuten saatoit ehkä arvatakin. Jos haluat ottaa yhteyttä, voidaan keskustella kaikenlaisista asioista.


      • Yks' tiitti

        >>minkä ikäisenä kukakin "tiitti" on huomannut olevansa kiinnostut naisten/tyttöjen vaatteista ?


      • Outoukm53Hki
        finnfungi kirjoitti:

        Hei, Erja setä! Luopuminen on nyt tosiasia, enhän tommosta juttua omalla nimimerkillä ja kuvalla olisi ikinä kirjottanutkaan. Tuntuu vaan niin sydäntäsärkevältä heitellä roskiin vaatteita, jotka minulle ovat sentään merkinneet jotain. Lähetän niitä sinulle mielihyvin (tai muillekin, jotka ovat asiasta kiinnostuneet). En vaan tiedä nimeäsi, ja haluaisin ottaa yhteyttä. Sähköpostini on [email protected] , kuten saatoit ehkä arvatakin. Jos haluat ottaa yhteyttä, voidaan keskustella kaikenlaisista asioista.

        Kirjoituksestahan on jo vuosia,mutta laitoin sinulle postia toppavermeiden puitteissa tän sivun sähköpostiin... taidan laittaa tuohon toiseenkin,jos vaikka tavottaisin...?


    • Eija K

      Se on niin kivaa, kun saa olla välillä jotain muuta kuin mitä on.Kun saa olla se mikä haluaakin olla aina välillä,nautin suunnattomasti kun laittaudun naiselliseksi ja nätiksi.Saan rentoutua ja nauttia naisena olemisesta,ihana mekko ylle ja naiselliset korkkarit jalkaan ja eikun nautiskelemaan .Kuvittelen että olen nainen ja
      minun on hyvä olla ,kuvittelen että minua joku mies tanssittaa tanssilavalla vaikka.Pyörähtelemme tanssin pyörteissä ja mekon helmat heiluvat viehkosti korot kopisevat terävästi ja rytmikkäästi tanssiessamme.Tai kuvittelen astelevani maantiellä sateen ropistessa sateenvarjooni,pitkävartisilla ja naisellisilla korollisilla tai ilman korkoa olevilla ihanilla kumisaappailla astellen .Itse aloitin vuonna 84 ihan sattumalta ja jäin koukkuun heti,oli se niin ihanaa jo silloin ja on edelleen.

      • patriciao

        Todellakin on mukava, kuun saa olla mitä haluaa pukeutuessaan naisten vaatteisiin ja meikatessaan laittaessaan itsensä kauniiksi. Itsellä tää juttu on ollu koko elämän mukana ja löydän jopa oikean kokoisia vaatteita ja kenkiä itselleni naisten osastoilta ja naistenvaateliikkeeistä paremmin kuin miesten vastaavista. Kotona on silloin tällöin kiva pukeutua hameeseen tai leninkiin - ulos mennessäni mulla on yleensä farkut tai legginsit. Naisten vaatteet ovat myös edukkaampia ja paremmannäköisiä kuin miesten. Hameet ja leningit mulla on minareita, kun olen ylpeä hoikista sääristäni ja reisistäni sekä pienestä pepusta.


    • Helena cd tv

      On kivaa olla ulkona kävelyllä näin sadesäällä, musta hame sekä vaalea villapusero sadetakin alle ,jalkaani vedin punaiset naisellisen sirot ja pitkävartiset
      Susanna kumisaappaat.Kumisaappaat sopii hyvin asusteisiin näin sateella,ja ovat asiallisemmat jalkineet kuin esimerkiksi korkkarit ,minusta kumisaappaat ovat ihan hyvä sillä ne suojaa jalkoja kastumiselta ja kun käyttää kumisaappaita on uskottavampi.

    • Miten päin olisi?

      Aina välillä mun tekee mieli pukeutua ja näyttää naiselta. Mutta sitten kuitenkin aina ajattelen että enhän voi sellaista tehdä, mä näytän vaan typerältä transvestiitilta...

      Mutta oon oikeastaan kateellinen naisille siitä kuinka hyvältä ja seksikkäiltä he näyttävät. Itsekin haluaisin näyttää yhtä upealta. Mutten ole kuitenkaan mikään transsukupuolinen, en ole koskaan kokenut syntyneeni väärään kehoon.

    • aune69

      Olen ollut 40 vuotta naimisissa. Vaimo hyväksyy "pitkin hampain" ominaisuuteni. Kotona saan olla ajoittain naisten vaatteissa. En halua kuitenkaan erota vaimostani, sillä olisi niin paljon menetettävää, mukava lähipiiri, eritoten lastenlapset.
      Vaatteita hankin enimmäkseen nettikaupoista. Sain järjestettyä yksityistilaisuuden paikalliseen Zizzi naistenvaate liikkeeseen. Kokemus oli ihana, sain vapaasti sovittaa ja myyjä etsi minulle sopivia vaatteita. Tuli ostettua ihana mekko ja bolero.

      • Säilyyhän ne

        Miksi avioero veisi lähipiirin ja lapsenlapset.


    • Eija K

      Ihana viikonloppu tulossa,saan laittautua ja olla nainen saan olla taas se mikä haluaisin aina välillä olla .Saan olla nainen -naisellinen nätti ja upeakin,nainen nimeltä Eija -saan tuntea jotain todella kivaa ja niin ihanaa jotain josta pidän .Leikin taas valokuvamallia valokuvaan itseäni ja minun on hyvä olla ,ei mikään voi olla niin ihanaa kuin se että saa laittatua nätiksi ja olla naisellinen .Naisten vaatteisiin pukeutuminen aina välillä rentouttaa kun kuvittelee olevansa oikea nainen ,ja saa poseerata kameran edessä ja olla viehättävä jos ei muuten niin omasta mielestään.

    • Jos omaa eroottisen fetissin pukutua naiseksi, kuten minä, mikään ei tunnu ihanammalta kuin nauttia naisellisuudesta omassa vartalossaan. Sukat, korkkarit, mekko, ihoanuoleva pitsibody jne... Ahhh! Olen heteromies ja haluan sellainen ollakin, sillä tyttöily, naiskauneus, feminiininen tunne kehossa ovat minulle herkkua nimenomaan miehenä. Nainen en halua olla, mutta naiseudesta nauttia kyllä!

    • Eija K

      Naiseksi pukeutimen ,se on ihanaa kun saa rentoutua ja olla juuri se mikä haluaakin olla-ainakin välillä.Juuri nyt olen onnellinen ja rentoudun kun olen pukeutunut naiselliseksi ja ehostanut itseni ,tunnen nautintoa kun saan puuhastella keittiössä nättinä ja naisena.Sininen mekko yllä ja valkoiset korkkarit jalassa,nautin imuroidessani ja siivotessani tunnen olevani se mikä haluakin olla.Tätä tunnetta on vaikea sanoin kuvailla mutta minun on hyvä olla ja saan nauttia koko ihanan viikonlopun.

      • laakson keijo

        "...nautin imuroidessani ja siivotessani tunnen olevani se mikä haluakin olla."

        Eli haluat olla siivooja?


    • Eija K

      Nautin saadessani olla nainen,ja kun saan puuhastella asioita joita naiset puuhailee.Siivoaminen ja ruuanlaitto kuuluvat asiaan silloin ym kiva.Laittauduin juuri nätiksi ja aloittelen kivaa viikonloppua ,saan rentoutua ja olla sellainen kun haluan olla .

      • Nainen vaan

        Kyllähän miehetkin saavat puuhastella siivoamista ja ruuanlaittoa. Keittiömestarit ovat aika yleisesti miehiä. Tiitin ilo taitaa olla vain naiseksi pukeutumisessa. Kun nainen "puuhastelee" (todellisuudessa työskentelee) kotitöissä, silloin ei pukeuduta korkokenkiin ja kauniisiin vaatteisiin. Vanhat lökottävät colleget päälle eikä meikkejä valumaan hien mukana naamalle. No makunsa kullakin, kotona olen pukeutuneena nuhjuisiin leggareihin ja venähtäneeseen paituliin. Näin on paljon mukavampaa tehdä kotitöitä.


    • Maritta tv

      Se ihana naisena olemisen tunne,se on se mikä kiihottaa ja tuntuu niin ihanalle kun saa olla sellainen kun oikeasti välillä tahtoisi olla tai kun ehkä haluaisi aina olla.Minusta on rentouttavaa kun saan laittautua ja pukeutua naisellisesti ,nytkin olen tätä kirjoittaessani pukeutunut naisellisesti ja tuntuu niin hyvälle niin hyvälle että,,,.Valkoinen sievä paitis ,musta nätti hame ja kiiltävät pitkävartiset korkosaappaat mmmm nautin koko sydämestäni -ihan koko sydämestäni tästä ihanasta naisena olemisen tunteesta .Tämä on maailman ihanin asia josta en ikinä luovu .

    • katri18

      Ja välillä pukeutua miesten vaateita päälle, pitää olla sellaista vaateita mitä itse halua ja tuntuu hyvältä päälle. ei tarvitsee olla kenenkää mieliksi,siitä saaa hyvän olon itse ja voi hyvin.

    • nylonsukka

      Se on vaan niin kiihoittavaa.Tunne, kun saa ensin riisua itsensä alasti, laittaa kauniin korsetin päälle, minulla niitä useita.On Abecitaa,Gossardia,Triumphia,Figuraa,Patriciaa yms.Se tunne, kun pitsinen, kaarituettu korsetti asettuu sopivasti, saa jo vartaloni tärisemään.Ja nyloneitten kiinnittäminen pitkiin,pitsisiin sukkanauhoihin,vau! Liivisukkien vetäminen ylöspäin,se napakkuus ja nyloneitten kiilto,kiihoitus on jo aivan valtava.Jo kävely korsetissa ja liivisukissa on niin mahtavaa,kun kalu on pystyssä ja korsetin sukkanauhat vetävät liivisukkia ylöspäin. Katsoa itseään peilistä,sivellä nylonien peittämiä sääriä.Sitten laitan päälleni pitsipöksyt,jotka juuri ja juuri saavat kaluni sisäänsä.Valkoinen,lyhyt kesämekko,jonka läpi korsetin ja sukkien ääriviivat paistavat.
      Jalkaani pujotan vielä 42 kokoa olevat remmikorkkarit,niin olenkin jo valmis nauttimaan olostani.Hieman huulipunaa, peruukki,niin kaikki on täydellistä.Lasi viiniä ja hyvää musiikkia.Nautin olostani, todella!Yleensä olen pukeutuneena useamman tunnin, kunnes hyvä oloni kasvaa äärimmilleen ja on pakko viedä leikkini loppuun.
      Se rentoutunut tunne tämän jälkeen on aivan käsittämätön ja siksi tykkään tästä ihanasta harrastuksestani ja odotan taas seuraavaa kertaa.

      • lovely week ends

        Samma här eli week endit menee korkkareissa tepastellessa. Perjantaina on ihanaa lähteä töistä, hakea Alkosta lasti, ostaa Stockalta uudet sukkahousut ja kynsilakkaa. Kotiin tullessa pikkuhousut on jo valmiiksi kosteina. Maanantaina taas muina miehinä töihin, kun on täydellinen viikonloppu takana


      • Päivikkitv

        Kiitos Nylonsukka, kun osasit kirjoittaa juuri niinkuin minäkin tunnen ja ajattelen. Tuo on juuri samanlaista elämää, mitä minäkin elän ja se on ihanaa, että saa välillä nauttia siitä mitä kaikkein eniten haluaa. Harrastetaan tyttöilyä ja nautitaan siitä!


      • Anonyymi

        Voi miten sinä Nylonsukka osasitkin kirjoittaa noin hyvin siitä tunteesta, mitä myös minä tunnen kun pukeudun naiseksi. Sitä tunnetta on mahdoton selittää jollekin ulkopuoliselle , jota ei tämä kiinnosta. Mutta meille osa-aika tytöille tämä on tuttua ja antaa meille tyydytystä . Voi sitä tunnetta, kun on pukeutunut noin kuin kuin nylonsukka kirjoitti. Korsetti puristaa mukavasti mekon alla ja antaa naiselliset muodot. Jos vielä meikkaus on onnistunut ja peruukki istuu hyvin, niin tilanne on täydellinen. Kun siinä sitten sipsuttelee korkkareissa peilin edessä, niin se tunne on mahtava , sanoin kuvaamaton. Joskus tulee mieleen , että haluaisin näyttää tätä lopputulosta muillekin, ehkä jollekin miehelle, mutta sitä en ole uskaltanut vielä tehdä. Koska tämä mieltymys naiseksi pukeutumiseen ei koskaan häviä meistä, nautitaan siitä mahdollisimman täydellisesti. terv. Päivikkitv


    • Eija K

      Se ihana rentouttava tunne saa tehdä jotain mistä pitää,saa olla jotain muuta kuin mitä on ,saa olla se toinen minä -naisellinen nainen jollainen haluaa olla aina välillä .Se naisena olemisen tunne se on se mikä minua ainakin innoittaa ja kiihottaa kun pukeudun naiseksi ja ehostan itseäni .

    • MissSiera

      hassua lukea miten moni kokee pukeutumisen/laittautumisen kiihottavana. Itse myös rakastan laittautumista, sitä tunnetta kun tavallaan saa luoda itsensä uudelleen. Riisua arki ja murheet. Pukea päälle jnt ihanaa materiaalia mitä naisten vaatteet yleensä ovat, katsoa peiliin ja nähdä jotain kaunista, vastapainoksi sille arkiselle mörölle mikä aina peilistä takaisin mollottaa.

      Olen homoseksuaali enkä koe laittautumistani mitenkään seksusaalisena nautintona, lähinnä vain itseni esiin tuomisena ja toteuttamisena sekä erittäin rentouttavana ajanviettona.vaikka tykkään laittautua naiseksi, en koe olevani väärässä kehossa, aika ajoin kyllä mieleeni juolahtaa, josko olisinkin mutta yleensä se ajatus menee ohitse.

      joskus laittaudun yksin ollessani, joskus menen yhden hyvän ystäväni luokse viettämään iltaa ja laittaudun siellä, ystäväni on myös mies ja bi-seksuaali, vaikkakin koen hänet hyvin heterona. Hän hyväksyy minut ja harrastukseni ja kehuukin usein.

      pitkät hiukset on ihan must! en kestä lyhyitä hiuksia, kaikki peruukkini ovat lähes kaikki alaselkään asti ulottuvia, mieluiten pidän blondia, jossa on useita sävyjä koska olen luonnollisestikkin vaalea hiuksiltani niin näyttää luonnollisemmalta.
      -
      lempivaatteitani ovat lähinnä erillaiset sukkikset/legginssit hameet, mekot,pitkät tunikat, en paljoa osta vaatteita, lähinnä teen kaikki esim. mekot, hameet ja tunikat itse, olen käynyt vaatetusalan koulutuksen ja mulle on helpompaa tehdä ite ku tuolla kaupoissa tuntikausia kierrellä( ja saa soveltaa materiaaleissa ja saa itselleen istuvamman vaatteen).
      -
      rakkaimmat kengät on yhet korkeet mustat peeptoe avokkaat ja sit usein käytän jtn matalapohjasia, pörrösiä lämpösiä talvisaapikkaita/kotitossuja tai jtn tennareita, balleriinoja.

      olipas pitkä judu, mut oli kiva jakaa omia juttuja:)kiits!

    • Maritta

      Kun pukeuduin naiselliseksi ja ehostin itseäni tuntui ihanalle laittauduin hameeseen ja vaaleaan villapuseroon jalkaani vedin ihanan naiselliset kumisaappaat .Nokialaiset punaisen tyylikkäät cityt ja otin naulakosta takin ylleni ,astelin ulkosalle ja kävelin aamuisia katuja pitkin Tunsin että tämä on minun juttuni ja tämä tuottaisi minulle mielihyvää ,minusta on ihanaa kun saan olla nainen naisellinen ja nätti.

    • Helena cd tv

      Niin on minunkin juttuni, nautin naisellisuudesta ja naisena olemisesta se ikäänkuin rentouttaa ja saa tuntea olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti on .
      Niinkuin nyt juuri,musta polviin ulottuva hame valkoiset sukkikset ja mustat remmikorkkarit ja ihana meikki vielä niin mmmm,,,ihana-mikä ihana naisena olemisen tunne. Minun on hyvä olla kuvittelen että olen ihkaoikea nainen ,löhöilen tässä sohvalla ja olen hyvännäköinen haluttavan tyylikäs ,,,mmm

    • :) :)

      Ei meikkiä hitustakaan, vähän kulahtanut paituli päällä ja leggingsit jalassa. Löhöilen tässä sohvalla telkkaria katsellen. Olen vain nainen, en kuvittele.

      • tv seija

        Olen itse aina ollut lähellä 'klassista' naiseutta, vaikka 98% koko 'juttu' tuleekin kyllä pään sisältä. Ei mulla mitään seksihepeneitä yms.vastaan toki ole, jos esim.kumppani niistä päälläni pitää. Mutta aina olen pitänyt kovasti perinteisistä naisten töistä leivonnasta ja ruuanlaitosta eritoten. Kai se on tarve miellyttää toisia, jota miehenä ei saa puretuksia. Se tuntuu ihanalta kun osaa tehdä toisen tyytyväiseksi. Jos vaatteet auttavat niin niinkin toki voi leikkiä... Mutta erityisen mukava on myös olla ihan kotoisasti legginsit ja tunika tai puuvillapusero(nyt pepitaruutu) päällä ja miettiä ihan arkisia asioita. Tai mieluummin olla miettimättä joskus mitään ...


    • Maritta tv

      Kevät aamu, harmaa ja sateinenkin mutta ei haittaa sillä tämä tyttö se lähti ulos aamukävelylle .Veti jalkaansa ihanat korkokumisaappaat ja otti pitkän takkinsa naulakosta,läksi ulos jo aamuvarhain ja käveli aamuisia katuja pitkin niin tyytyväisenä kun se kauan odotettu kevät koitti viimein.On kiva kun saa olla sellainen
      kun itse haluaa ,olen Seijan kanssa samoilla linjoilla asun ja pukeutumisen suhteen mutta pää asia että on onnellinen ja sellainen kun itse tykkää.

      • Tiitit erikseen

        Ei näytä läheskään keväältä. Kohta pitää lähteä ulos ja pukeudun kuten muutkin naiset: pitkiin housuihin, T-paitaan ja kevyempään talvitakkiin. Ei erotu kovin ratkaisevasti miesten asusta. Mutta tämähän on tavallisille naisille ihan tyypillinen vaatetus, ei mitkään hepenet kun lähdetään asioille.


      • Erjasetä

        Totta tuo pääasia on et itse on onnellinen tänäänkin laitan n.alusasuja päälleni
        ja kotona esim mekko jne ja haaveilen siitä päivästä kun voin mennä ulos
        täysin pukeutuneena!


      • Naisellinen itsekin
        Tiitit erikseen kirjoitti:

        Ei näytä läheskään keväältä. Kohta pitää lähteä ulos ja pukeudun kuten muutkin naiset: pitkiin housuihin, T-paitaan ja kevyempään talvitakkiin. Ei erotu kovin ratkaisevasti miesten asusta. Mutta tämähän on tavallisille naisille ihan tyypillinen vaatetus, ei mitkään hepenet kun lähdetään asioille.

        Semmoisia luomunaisia, jotka nauttivat kevätsateessa kävelystä naisellisesti pukeutuneina, ei tietysti ole olemassakaan.....??

        En todellakaan ymmärrä tuota eräiden teeässien tarvetta korostaa moisella tavistavalla omaa paremmuuttaan ja toisaalta tiittien alempiarvoisuutta.


      • 9+1
        Naisellinen itsekin kirjoitti:

        Semmoisia luomunaisia, jotka nauttivat kevätsateessa kävelystä naisellisesti pukeutuneina, ei tietysti ole olemassakaan.....??

        En todellakaan ymmärrä tuota eräiden teeässien tarvetta korostaa moisella tavistavalla omaa paremmuuttaan ja toisaalta tiittien alempiarvoisuutta.

        Eihän tuossa muuta mutta kun kaikki transihmiset niputetaan samaan kasaan ja kadulla bongataan vain nämä ylipukeutuneet tiitit joista näkee korttelin päähän että mies mekossa.


    • Hupsulainen69

      Naisten vaatteet on parempi valita, jos miesten vaatteet näyttää vielä hölmömmiltä päällä.

    • Patricia O

      Mutta nyt on taas kevät ja korkkarit ja tiukat farkut sopivat hyvin yhteen.
      Laittauduin tänään mukaviin vaatteisiin (= tiukat farkut, rintsikat, irtorinnat, tiukka ihonmyötäinen toppi, farkkupusakka ja matalat kiilakorkoiset kävelykengät) ja kevyeen meikkiin. Kävin asioilla monessa paikassa - kukaan ei kommentoinut millään tavalla. Jospas vielä olis samanhenkistä porukkaa lähimaastossa -junalla R tai H 37 km Hesasta pääradan varressa-, olis mukavampaa kävellä ulkona ja miettii ennen uloslähtemistä asuvalintoi ja sopivaa meikkausta. Ilmotelkaa ittestänne.

    • meikäpoika

      Itse haluaisin jo vähän uusia vaatteita. Minulla on muutama eri mekko ja hame, toppeja ja yhet korkkarit. Eilen laitoin huulipunaa ja ajelin sääreni ja kainalot. Tyttöilyn olen tainnut aloittaa 18-vuotiaana. Olisipa vielä litteämpi maha. Olen aika pitkä ja minulle onkin sanottu, että olen lähes missin mitoissa. Eli kun vain saisin senttejä vyötäröltä saisin itsestäni hyvinkin naisellisen. Enkä tarkoita, että naisen pitäisi olla langanlaiha, mutta itse haluan missin mittoihin. Kyse on omasta ihanteestani.

      • tääonmunjuttu

        Olet oikeassa. Itse olen tuntenut vetoa naisten vaatteisiin varhaisesta teini-iästä alkaen. Siinä kiehtoo ihan kaikki, jos sisällä asuu feminiini, joka viehättyy kauniista asioista, Olen muissakin asioisaa samanlainen harakka.
        Yhä enemmän olen kiinnittänyt huomiota oman olemuksen siisteyteen, karvojen ajeluun ja ihonhoitoon. Se tuo feminiinisyyden parhaiten esiin. "Miehekäs" karvainen, ryppyinen, hoitamaton, epäsiisti olemus kera puoleksi kaljuuntuneen ja harmaantuneen hiuskuontalon, ei anna positiivista vaikutelmaa. Pikemmin korostaa koomista "transsumaista" ilmestystä.
        Toinen tärkeä juttu on vaatteiden ilme ja yhteensopivuus: Taaskin näyttää rassukkamaiselta, jos koko vaatekaappi on kuin sattumalta käteen osunutta. Olen huomannut seuraavani muotilehtiä tällä silmällä. Paitsi miesten muoti ei enää jaksa kiinnostaa. Odotan josko miehille tarjottaisiin edes jotain muuta kuosia, kuin ruutupaitoja?


    • oikea nainen

      Olen oikea nainen, mutta tätä ketjua lukiessani minunkin alkoi tehdä mieli kertoa naiseudesta ja sen ihanuudesta, liittyen pukeutumiseen ym. :)

      Kun minä ja isosiskoni olimme lapsia, äitimme kävi yhtenä syksynä kansanopistossa englanninkielen kurssilla, ja me jäimme isän kanssa kotiin. Minä ja siskoni katselimme aina, kun äiti valmistautui kurssille lähtemistä varten. Äiti meikkasi kevyesti, föönasi pitkät hiuksensa silloiseen, 80-luvun tyyliin, ja pukeutui neuleeseen ja puolihameeseen.

      Se syksy oli sateinen, ja melkein joka kerta äiti laittoi kauniit saapikkaat (ei kuitenkaan kumisaappaat), joiden korot kopisivat. Äidillä oli myös kapea, pitkä viininpunainen sateenvarjo, jonka päässä oli hopeanvärinen piikki. Katselimme parvekkeelta, kun äitimme kopisteli tyylikkäänä, siro olkalaukku olallaan bussipysäkille :) Minä ja siskoni puhuimme silloin siitä, että kun olemme aikuisia naisia, ostamme kopisevakorkoiset kengät ja viininpunaisen sateenvarjon, koska ne ovat niin naisellisia ja tyylikkäitä.

      Nykyään, kun itse olen aikuinen nainen, käytän kopisevia kenkiä. Sateenvarjoni ei kylläkään ole viininpunainen, mutta piikki löytyy :)

      • ...

        Fetissihän tuokin ja sieltä kiltimmästä päästä.


      • oikea nainen
        ... kirjoitti:

        Fetissihän tuokin ja sieltä kiltimmästä päästä.

        Ei minun kokemuksellani ole mitään tekemistä fetissien kanssa :D Se on ihan normaalia.

        Kuulostan ehkä ilkeältä, mutta se ei ole tarkoitukseni. Haluan ymmärtää ihmisiä, joilla on fetissi.


      • Mitähän taustalla
        oikea nainen kirjoitti:

        Ei minun kokemuksellani ole mitään tekemistä fetissien kanssa :D Se on ihan normaalia.

        Kuulostan ehkä ilkeältä, mutta se ei ole tarkoitukseni. Haluan ymmärtää ihmisiä, joilla on fetissi.

        Tuolla toisessa ketjusse heitit kyllä melkoisen ilkeitä mielipiteitä. Ymmärrystä ei löytynyt.


      • oikea nainen
        Mitähän taustalla kirjoitti:

        Tuolla toisessa ketjusse heitit kyllä melkoisen ilkeitä mielipiteitä. Ymmärrystä ei löytynyt.

        Siinä toisessa ketjussa ilmaisin näkemykseni siihen, että minusta on väärin että sukupuoliristiriitaa (?) kokevalle ihmiselle lääkäri tarjoaa parannukseksi kirurgiaa. Minusta on sen potilaan etu, että tarjottaisiin hoidoksi terapiaa. Ei identiteettiongelmaa voi eikä saa poistaa veitsellä!

        Minä nimenomaan ymmärrän.


      • ..........
        oikea nainen kirjoitti:

        Siinä toisessa ketjussa ilmaisin näkemykseni siihen, että minusta on väärin että sukupuoliristiriitaa (?) kokevalle ihmiselle lääkäri tarjoaa parannukseksi kirurgiaa. Minusta on sen potilaan etu, että tarjottaisiin hoidoksi terapiaa. Ei identiteettiongelmaa voi eikä saa poistaa veitsellä!

        Minä nimenomaan ymmärrän.

        Vielä 1960 luvun puolivälissä eräät lääkärit olivat kanssasi samaa mieltä. Huonojen tulosten vuoksi tuollaiset teoriat hylättiin ja (toistaiseksi) parhaat hoitomenetelmät on nyt käytössä. Kaltaisesi kotitarvepsykologi luulee että ihmisen kokemusta voidaan muuttaa psykoterapialla. Ei voida. Koska et koe itse sukupuoliristiriitaa, et voi ymmärtää transsukupuolisten vaikeuksia. Jätä suosiolla transsukupuolisten hoidot pätevien lääkärien tehtäväksi ja yritä ymmärtää mitä lääkärit tekee (voi olla sinulle vaikeaa).

        Parasta olisi että häivyt täältä koska et voi etkä halua ymmärtää transsukupuolisia. On yllättävää että nämä pahimmat transsukupuolisia, erityisesti transnaisia syrjivät ovat kaltaisiasi "oikeita naisia".


      • oikea nainen
        .......... kirjoitti:

        Vielä 1960 luvun puolivälissä eräät lääkärit olivat kanssasi samaa mieltä. Huonojen tulosten vuoksi tuollaiset teoriat hylättiin ja (toistaiseksi) parhaat hoitomenetelmät on nyt käytössä. Kaltaisesi kotitarvepsykologi luulee että ihmisen kokemusta voidaan muuttaa psykoterapialla. Ei voida. Koska et koe itse sukupuoliristiriitaa, et voi ymmärtää transsukupuolisten vaikeuksia. Jätä suosiolla transsukupuolisten hoidot pätevien lääkärien tehtäväksi ja yritä ymmärtää mitä lääkärit tekee (voi olla sinulle vaikeaa).

        Parasta olisi että häivyt täältä koska et voi etkä halua ymmärtää transsukupuolisia. On yllättävää että nämä pahimmat transsukupuolisia, erityisesti transnaisia syrjivät ovat kaltaisiasi "oikeita naisia".

        "On yllättävää että nämä pahimmat transsukupuolisia, erityisesti transnaisia syrjivät ovat kaltaisiasi "oikeita naisia"."

        Et vain usko kun sanon, etten syrji ketään. Minusta on kauhean surullista, että mieheltä jolla on terve keho, leikataan sukuelin pois (siis kamalaa!). Ymmärrän että itse koette tämän parhaaksi menetelmäksi, mutta onhan tuo nyt tosi rajua.

        Mutta en kai voi muuta kuin toivoa, ettei kukaan teistä koskaan tule katumaan ratkaisuanne.


      • lkkjlkhj
        oikea nainen kirjoitti:

        "On yllättävää että nämä pahimmat transsukupuolisia, erityisesti transnaisia syrjivät ovat kaltaisiasi "oikeita naisia"."

        Et vain usko kun sanon, etten syrji ketään. Minusta on kauhean surullista, että mieheltä jolla on terve keho, leikataan sukuelin pois (siis kamalaa!). Ymmärrän että itse koette tämän parhaaksi menetelmäksi, mutta onhan tuo nyt tosi rajua.

        Mutta en kai voi muuta kuin toivoa, ettei kukaan teistä koskaan tule katumaan ratkaisuanne.

        Sinun on todellakin vaikeaa ymmärtää transsukupuolisia, mutta ajattele asiaa ihan tosissasi siten että itse kokisit olevasi mies ja haluaisit rintasi, kohtusi ja munasarjasi pois. --- Mieti asiaa ihan tosissasi hetki ennen kuin vastaat --- Puolet transsukupuolisista on todellakin naisia jotka haluavat korjata tervettä kehoaan koska kokevat että se on väärä eikä sovi miehelle.

        Siis transsukupuolinen TODELLAKIN KOKEE OLEVANSA vastakkaista sukupuolta ja haluaa korjata fyysisen ulkomuotonsa sen OIKEAN sukupuolensa mukaiseksi.

        Tämä kokemus on niin vahva ja asia varmistetaan pitkillä ja monipuolisilla tutkimuksilla ettei katujia yleensä ole. Jos transsukupuolinen käy prosessinsa kokonaan loppuun, hän on täysin varma asiasta. Tämä näkyy jo siitäkin että tutkimukset aloittaneista vain noin puolet käy prosessin kokonaisuudessaan läpi. Toinen puoli toteaa ettei hänen ajatusmaailmansa ollutkaan sellainen kuin luuli tai lääkärit totesivat ettei tutkittavan henkilön kokemus täytä kriteereitä. Tutkimuksiinkaan ei hakeuduta pelkästä päähänpistosta, jo siinä vaiheessa ihminen on melkoisen varma ominaisuudestaan.

        Sellainen ihminen jonka sukupuolenkokemus on "samaa paria" ulkoisen habituksen kanssa ei voi ymmärtää mitä transsukupuolinen joutuu kokemaan kun tuo kokemus onkin ristiriidassa.

        Kouluttaessa erilaisia ihmisiä (myös terveysalan ammattilaisia) kuulijoista aika moni pyyhkäisee silmäkulmaa kuunnellessaan elämäni kulkua. Olen melkoisen varma että ajatuksesi muuttuisi jos keskustelisimme henkilökohtaisesi vaikkapa kahvikupposen ääressä (näin on käynyt monelle).


    • vapaus pukeutua yksi

      Työskentelen raskaskonepajalla (isoja runko-osia) koneistaen,likaisena ja haisevana kotiuduttuani peseydyn ja pukeudun saumasukkiin sukkanauhalliseen korselettiin punaiseen nahkaminihameeseen keltaiseen pitsipaitaan punaisiin korkokenkiin sekä pitkään peruukkiin.
      Meikkiä sopivasti.Valmistan aterian punaviinin kera.
      Tarjoan tämän kokonaisuuden vaimolleni hänen palatessaan työstään.
      Vietämme näin perjantai-illat nauttien toistemme seurasta usein aamutunneille asti.
      Pukeutumiseni on luonnollinen asia,koska aasian maissa ja afrikan maissa miehillä on hameet usein yllään. Misei yleisesti myös euroopassa siis myös Suomessa.Tiedetään että aikoinaan miehillä oli hameet,joissakin maissa Kiltit.

    • Mickey-boy

      Naisten vaatteiisiin pukeutumisessa mukavaa on se, että monet naisten vaatteet ovat paljon paremmin tehtyjä kuin vastaavat miesten vaatteet. Lisäksi niiden värivalikoima on huomattavasti miesten vastaavia laajempi.
      Joihinkin naisten rintaliiveihin sonnustautumista minä pidän melko turhana, mutta on yksi alusasu, jonka maskuliinisia ja feminiinisiä ilmenemismuotoja ennakkoluulottomasti vertailtaessa valinta päätyy yllättävän helposti naisille suunniteltujen puolelle. Tuota vaatekappaletta kutsutaan naisten piirissä usein pikkareiksi.
      Naisellisten pikkareiden sopivuus miehelle on asia, josta taitetaan ahkerasti peistä. Tällaisen niinsanotun ristiinpukeutumisen vastustajat väittävät esimerkiksi, että naisten pikkupöksyissä ei riittäisi tilaa miehen munaskuille tai letku letkeälle. Vakuutan, että tämä ei vähäisimmässäkään määrin pidä paikkaansa, jos pikkarit on valittu oikein. Nykyisissä naisten pikkareissa käytetään näet yhtenä aineosana erittäin joustavia kuituja: lycraa, elastaania, spandexia; rakkaalla lapsella on monta nimeä. Ja taitavasti käytettynä noiden kuitujen elastisuus tekee naisten pikkareista täysin sopivat myös useimmille miehille.
      Naisille suunnitelluissa pikkareissa on myös tavattoman paljon valinnanvaraa, niin väreissä kuin malleissakin. Yksinkertaiselle miehelle sopivat ehkä yksinkertaiset mallit, rohkealle jotkin upeat pitsiluomukset tai muuten vain värikkäät pikkupöksyt. Sepalusta ei tietenkään löydy, mutta kukapa sellaista enää kaipaakaan.
      Kun tarjotut miesten alushousut aikoinaan muuttuivat melkeinpä pelkästään boksereiksi, oli mittani täysi. En enää lainkaan halunnut ostaan näitä mielestäni naurettavia vaatekappaleita, vaan aloin vilkuilla naisille tarjottujen pikkuhousujen suuntaan. Täytenä tumpelona sitten viimein rohkenin ostaan yhdet perussloggit, ja peli oli selvä. En ehkä enää koskaan osta miehille tarjottuja alushousuja, paitsi jos niiden suunnittelussa ja valmistuksessa tapahtuu melko täydellinen suunnanmuutos. En kerta kaikkiaan halua enää käyttää mitään viivijawagner- tai everlast-koristeisia naurettavia alushousuja.
      Sopivan mittaisten, laadukkaiden naisten pikkareiden käyttö on erinomaisen mukavaa, vaikka ei kiksejä kaipaisikaan.

    • just aloitin

      Minä pidän pukeutua naisten vaatteisiin, koska naisten vaatteet tuntuvat mukavemmilta ihoa vasten. Naisten vaatteet on valmistettu pehmeämmästä kankaasta. Tänäänkin oli Luhdan pitkä talvi toppa takki työ matkoilla. Sen pinta kangas tuntuu tosi hyvältä käden alla ja taskut on kuin pehmeintä samettia. Lisäksi takin muoto seuraa tiukasti vartalon kaaria.
      Alushousut on kauttaaltaan pehmeät ja liivi toppi ilman kaaria on huomaamaton myös itsen iholla. Farkut on sopivan väljät lantiosta ja pituus lahkeilla sopiva 86 cm.

    • yyzz

      Kuulkaas leidit, miesten ja poikien napakat halkiottomat alushousut on naisellakin ihan must-juttu talvikylmillä. Poikkeuksetta paksumpi ja kestävämpi kangas, usein sopivasti lahjetta tarvittaessa ja tukevampi tuntuma kuin lirukankaisissa naisten pikkareissa. Niissähän ...ttu jäätyy!
      En vaihda enää takaisin tyttöjen rimpuloihin, ainakaan kolmen kylmän vuodenajan aikana. Että ei ne poikien vermeet kaikki ihan p..skoja ole. Mutta kukin tyylillään. En ole ristiinpukeutuja, vaan lämpimänä pysyttelvä norja naaras.

      • Lämimänä pysyvä

        Kyllähän se ...ttu pysyy lämpimänän kun käyttää paksuja talvisukkahousuja, mutta tuollainen norja naarashan ei suostu käyttämään sukkahousuja.


      • *_*
        Lämimänä pysyvä kirjoitti:

        Kyllähän se ...ttu pysyy lämpimänän kun käyttää paksuja talvisukkahousuja, mutta tuollainen norja naarashan ei suostu käyttämään sukkahousuja.

        Sukkahousut sux!


      • ......
        *_* kirjoitti:

        Sukkahousut sux!

        Sitten vasta on "aito nainen" kun vihaa sukkahousuja.


      • yyzz
        Lämimänä pysyvä kirjoitti:

        Kyllähän se ...ttu pysyy lämpimänän kun käyttää paksuja talvisukkahousuja, mutta tuollainen norja naarashan ei suostu käyttämään sukkahousuja.

        En todellakaan voi enkä käytä sukkahousuja, en nailoneita enkä muitakaan. Arvostan mukavuutta ja hipiäni hyvinvointia, siksi luonnokuituiset ohuet pitkikset, eli "pitkät kalsarit", naisten mallistosta tai unisex.

        Nylonien muovikuiduilla en puutarhaani haudo, haarakiilahelkutti! Jääköön se vaikka sitten heille ja teille, ketkä siitä innostuvat.

        Mutta onneksi miestenosastolta löytyy lämmittäviä nimettömiä naaraillekin. :-)


      • Yks tiitti
        yyzz kirjoitti:

        En todellakaan voi enkä käytä sukkahousuja, en nailoneita enkä muitakaan. Arvostan mukavuutta ja hipiäni hyvinvointia, siksi luonnokuituiset ohuet pitkikset, eli "pitkät kalsarit", naisten mallistosta tai unisex.

        Nylonien muovikuiduilla en puutarhaani haudo, haarakiilahelkutti! Jääköön se vaikka sitten heille ja teille, ketkä siitä innostuvat.

        Mutta onneksi miestenosastolta löytyy lämmittäviä nimettömiä naaraillekin. :-)

        Näin transvestiittinä ihmettelen, kuinka jollakin voi olla noin kiihkeä suhde sukkahousuihin :D


      • .....
        yyzz kirjoitti:

        En todellakaan voi enkä käytä sukkahousuja, en nailoneita enkä muitakaan. Arvostan mukavuutta ja hipiäni hyvinvointia, siksi luonnokuituiset ohuet pitkikset, eli "pitkät kalsarit", naisten mallistosta tai unisex.

        Nylonien muovikuiduilla en puutarhaani haudo, haarakiilahelkutti! Jääköön se vaikka sitten heille ja teille, ketkä siitä innostuvat.

        Mutta onneksi miestenosastolta löytyy lämmittäviä nimettömiä naaraillekin. :-)

        Sukkahousujakin löytyy luonnonkuituisina (puuvillaa, villaa, silkkiä) ja vastaavasti useimmat käyttämistäsi ohuista pitkiksistä sisältää osittain tekokuitua (ainakin lycraa).

        Tuntuu että aika moni näistä miestenosaston "naarasasiakkaista" on eräänlaisia piilotransvestiitteja. Miesten vaatteiden käyttöä puolustellaan erilaisilla mukavuustekijöillä vaikka taustalla voi olla ainakin alitajunnassa se "pieni mies".


      • Sipsuttelija
        ...... kirjoitti:

        Sitten vasta on "aito nainen" kun vihaa sukkahousuja.

        Näin näyttää asia todellakin olevan. Mutta en ymmärrä, miksi näiden ihmisten näyttää olevan pakko tuomita muita ihmisiä, jotka kertovat pitävänsä sukkahousuista ja sukkahousuja.


      • ...
        Sipsuttelija kirjoitti:

        Näin näyttää asia todellakin olevan. Mutta en ymmärrä, miksi näiden ihmisten näyttää olevan pakko tuomita muita ihmisiä, jotka kertovat pitävänsä sukkahousuista ja sukkahousuja.

        ja kun kyseessä on transnainen, hänet leimataan silloin transvestiitiksi.


      • meitäkin on
        Sipsuttelija kirjoitti:

        Näin näyttää asia todellakin olevan. Mutta en ymmärrä, miksi näiden ihmisten näyttää olevan pakko tuomita muita ihmisiä, jotka kertovat pitävänsä sukkahousuista ja sukkahousuja.

        Olen aito luomunainen ja pidän kyllä naisellisista vaatteista, korkokengistä, sukkahousuista yms. joten kyllä meitäkin on=) Mikäs sen kivempaa kuin pukeutua lempivaatteisiin tai ihastella kauniita naisten vaatteita:D


      • Sipsuttelija
        meitäkin on kirjoitti:

        Olen aito luomunainen ja pidän kyllä naisellisista vaatteista, korkokengistä, sukkahousuista yms. joten kyllä meitäkin on=) Mikäs sen kivempaa kuin pukeutua lempivaatteisiin tai ihastella kauniita naisten vaatteita:D

        Hauska kuulla, että tällaisia virkistäviä poikkeuksia sentään vielä löytyy.


      • ...........
        Sipsuttelija kirjoitti:

        Hauska kuulla, että tällaisia virkistäviä poikkeuksia sentään vielä löytyy.

        Onneksi löytyy. Kaikki naiset eivät sentään ole muuttuneet miesten kalsareissa ja tuulipuvussa kulkeviksi "melkeinmiehiksi". Joillakin on kyllä melko onnistunut yritys ja he halveksuvat naisellisia naisia.


    • tuohjeip

      no se vaa on niin luonnollista

    • yyzz

      Hauska kommentti analyysin kera.
      En ole vielä törmännyt siihen "pieneen mieheen" millään tajunnan tasolla. Mutta! Löysin sentään tukevammat ja lämpöisemmät tekstiilit pikkareihin miesten osastolla. Se riittää pragmaattisista syistä mulle, mutta voihan tuon noinkin selittää halutessaan, kukin omasta vinkkelistään ja ok.

      Sen vain sanon, että onneksi ei ole yleistä sukkahousupakkoa.
      No, katsotaan sitten, jos "paljastun transvesttiitiksi" tällä detaljilla, olisihan se vallan yllätys itselle, tosiaan kyllä joo. Jään kuulolle! Mutta tänään ei tunnu siltä yhtään, vaikka joku tuollaista tuntemusta asian yleisestä tilasta nyt esittikin.
      Pyrstöni ainakin pysyy näin toimien lämpöisempänä :-D Se on kyllä ihana tunne, ihmiselle.

    • Sunniva tv

      Viime perjantaina olin kaupungilla,ja nautin kokemastani naisena olemisen ihanasta tunteesta.Olen usein käynyt kaupungilla naisena ja tyylikkääksi laittautuneena,perjantaina kävin kirppiksellä joka sijaitsee itsenäisyyden kadulla täällä Tampereellä.Ei kukaan kiinnittänyt huomiota minuun sain olla rauhassa ja nautiskella,ylläni oli pitkä musta nahkainen takki ja musta jakku sekä lyhyehkö musta hame.Minulla oli mustat sukkikset sellaiset kiiltävät ja upeat,jalkaani laitoin ihanan naiselliset valkoiset evita kumisaappaat.Kävelin itsenäisyyden katua ja menin rautatie asemalle jatkoin hämeenkatua pitkin ja käväisin kirjakaupassa,käväisin myös Stockmannilla ostoksilla .Minua kohdeltiin kuin muitakin asiakkaita,nautin naisena olemisesta ja jatkoin takaisin asunnolleni.Olen myös usein matkustellut junalla,milloin Jyväskylään milloin Kuopioon ja olen saanut nauttia naisellisuudesta ja siitä että olen mennyt täydestä kuin väärä raha.Todennäköisesti varmaan lähes kaikki ovat pitäneet minua naisena ,ei kukaan ole häirinnyt tai tuijottanut minua .

      • Hei Sunniva! Ihan ottaa mua myötätunnosta sydämestä, kun sait näin vapaasti kulkea Tampereella ja nautit menostasi! Asun Tampereen Amurissa ja ajattelin tänään mennä ulos tässä a.o. asussa, kun pakkastakin on jo tarpeeksi, vaikkei riittävästi .Jätänkin sen kuitenkin tällä kertaa väliin, koska en pääse vaimostani eroon :). http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/boy-in-furs.html ja http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/boy-in-furs-1.html . En ole varsinaisesti transu, vaan koen olevani satiini-turkis-fetisisti ja myös exhibitionisti, vaikken olekaan ns. "berberimies". Lue kuitenkin tällä sivustolla olevat keskusteluviestini, joka sivusto on muuten paisunut aivan liian suureksi.

        Toissa talvena, kun tosi pakkasten vallitessa, kuljin pari korttelia sydän pamppaillen, päätin pistäytyä Amurin krouvissa oluella. Toki höllensin vyötäni ja otin hupun pois päästäni. Hämmästyin siitä, että vaikka olen tuttu asiakas, ei minuun kiinnitetty minkäänlaista huomiota. Muuten, kun kuljen korttelin ympäri, kuvittelen, että minuun luodaan lähinnä huvittavia tai ihmeteltäviä katseita. En voisi kuvitellakaan, että tekisin sinunkaltaisia pidempiä reissuja kauppoihin, tai puhumattakaan busseihin. Heti kun pääsin kotiin, runkasin peilin edessä.

        Kesäisin näyttäydyn urheilukentillä juoksutrikoissa (spandexeissa) ja satiinisissa urheiluasusteissa. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/02840033.html ja html://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/boxing-shorts.html www.localamateursextube.com/view_picture.php?i=2217 . Joskus saa olla tarkkana, ettei kärähdä. No, joskus 60- luvulla se oli tosiasia. Lue kuitenkin mun kommentit aikaisemmin täällä sivustolla, jossa kommentoin Erja sedän kanssa. Hänen sähköpostinsa ei toiminut, mutta oon ajatellut, että vähään aikaan en kumminkaan anna pois mitään mun kaappieni sisällöistä. Sittekun aikani koittaa, asia on toinen. Vaimoni ei tiedä mitään näistä mun sivuhommistani

        . Joka tapauksessa, jos haluat olla yhteydessä, sähköpostini on [email protected] . Oon todella onnellinen puolestasi. Näin telkusta yhden dokumentin transvestiittien vaimoista. On se hienoa, kun aviopuolisot yhdessä käyvät transuliikkeissä (joita Lontoossa on paljon) shoppailemassa ja valitsemassa seksikkäitä asuja, ja senjälkeen kulkevat käsikädessä yhdessä pitkin Lontoon katuja. Sen myös huomasin, että suurin osa jalankulkijoista, joita tässä dokumentissa haastateltiin, pitivät asiaa kummallisena ja "sairaana". Niinpä, oli mikä tahansa Euroopan maa kysymyksessä, ei näissä seksuaalissa monimuotoisuusasioissa ole edistytty pätkän vertaa. Olisi joskus hauska tavata; voisin roudata muovikassissa sulle urheiluvaatteitani, vaikket niillä mitään tekisikään. Parempi kuitenkin, kuin heittäisin ne kaatopaikalle. Jussi


    • AlienIndie

      Eihän siinä naisten vaatteisiin pukeutumisessa kai mitään erityisen mukavaa ole mut ku kato geenit pakottaa... ja miehillä sitten on toisenlaiset keenit jotka ei pakota!

    • Sunniva tv cd

      Kosteaa uudenvuoden aaton iltaa ja onnellista alkavaa uuttavuotta,läden kaupungille ilotulitusta seuraamaan ja muutenkin ulkoilemaan.Meikätyttö on taas menossa ja nauttii naisena oleisen ihanasta tunteesta -saa nähdä kiinnittääö kukaan minuun huomiota ja huomaako kukaan etten ole ihan oikea nainen,,,.
      Ylleni laitoin punaisen toppapuseroni ja siniset farkut,jalkaani laitoin punaiset korolliset kumisaappaat sellaiset naiselliset cityt .Lähden ulos ja menen kaupungille kävelemään ,naisellisena ja tyylikkäänä kuten tavallista aion nauttia naiseudesta ja uudenvuoden juhlinnasta ihan täysillä.Hyvää uuttavuotta kaikille ,kirjoittelen taas kun ehdin moi ,,,tv Sunniva cd tv..

      • oikea nainen

        Hyvää uutta vuotta sinullekin, Sunniva! :)


    • AlienIndie

      Ei ole kovin onnellista katsoa kun taas alkaa uusi vuosi jolloin viedään "länsimaisia sivistysvaltioita" entistä enemmän kohti plutokratiaa ja totalitarismia.

      • -.-

        Sinulla sitä ottaa nuo naisellisuus ja transasiat lujille. Niihinhän liittyvät oleellisesti plutokratia ja totalitarismi. Ehkä öljynporaus jäämerellä olis mainittava myös.


      • AlienIndie
        -.- kirjoitti:

        Sinulla sitä ottaa nuo naisellisuus ja transasiat lujille. Niihinhän liittyvät oleellisesti plutokratia ja totalitarismi. Ehkä öljynporaus jäämerellä olis mainittava myös.

        Tuossa edellisessä viestissä joku toivotti "onnellista uutta vuotta". Jos et sattunu huomaamaa.


      • nettietiketti
        AlienIndie kirjoitti:

        Tuossa edellisessä viestissä joku toivotti "onnellista uutta vuotta". Jos et sattunu huomaamaa.

        Jos et sattunut huomaan niin vastasit koko ketjun aloitusviestiin, joten plutokratiasta ja totalitarismista puhuminen vastauksessa viestiin jossa puhutaan vaisten vaatteisiin pukeutumisesta on melkoista yliampumista.

        Mikäli tarkoitit viestisi vastaukseksi johonkin muuhun viestiin, pientä huolellisuutta viestin kirjoittamiseen. Tarvittaessa voisi myös lainata pätkän tarkoitetusta viestistä sopivasti merkittynä.


      • e56userhtserys
        nettietiketti kirjoitti:

        Jos et sattunut huomaan niin vastasit koko ketjun aloitusviestiin, joten plutokratiasta ja totalitarismista puhuminen vastauksessa viestiin jossa puhutaan vaisten vaatteisiin pukeutumisesta on melkoista yliampumista.

        Mikäli tarkoitit viestisi vastaukseksi johonkin muuhun viestiin, pientä huolellisuutta viestin kirjoittamiseen. Tarvittaessa voisi myös lainata pätkän tarkoitetusta viestistä sopivasti merkittynä.

        Voisin harjoittaa suurempaa huolellisuutta mikäli Suomi24:n ylläpito lupaisi olla paskomatta kaikkia viestiketjuja poistamalla viestejä joissa ei ole mitään asiatonta.


    • sunnivatv

      No hei taas,sun heilivilleis!
      Uuttavuotta vastaanottaessa sattui kivasti, että vanha juoppo vetäs mua perseeseen, alkoi vaan kiroileen ja suutui kun huomasi seisovan kaluni?

      • Yks vaan

        Sinä joka kirjoittelet mitä sattuu ja toisen nimimerkillä vielä, häpeän puolestasi olet todella tyhmä ja raukkamainen kirjoituksesi on ala arvoista ja säälittävää .Mitäs jos poistaisit sen hetimmiten ,ettei meidän muiden tarvitse hävetä sinun takiasi.koskee myös aliendie nimistä sepustelijaa


      • On ja pysyy
        Yks vaan kirjoitti:

        Sinä joka kirjoittelet mitä sattuu ja toisen nimimerkillä vielä, häpeän puolestasi olet todella tyhmä ja raukkamainen kirjoituksesi on ala arvoista ja säälittävää .Mitäs jos poistaisit sen hetimmiten ,ettei meidän muiden tarvitse hävetä sinun takiasi.koskee myös aliendie nimistä sepustelijaa

        Koska viesti on kirjoitettu anonyyminä, viestin kirjoittaja ei pysty poistamaan sitä. Sen pystyy poistamaan vain ylläpito ja luotsi.


    • Ehta karju

      Ei mies siitä naiseksi muutu, jos hän käyttää naisille suunniteltuja hepeneitä.
      On kuitenkin täysin totta, että ennen kaikkea miehille valmistetut alusasut ovat tylsiä, mielikuvituksettomia ja pahimmillaan suorastaan mauttomia. Kaikesta tästä huolimatta niitä tarjotaan usein selvästi naisten vastaavia vaatekappaleita kalliimmilla hinnoilla. Näinollen ennakkoluuloton, järkevä karju kokeilee joskus itselleen sopivia naisten alusasuja. Useimmiten hänen on tietysti turha yrittää kasvattaa itselleen herkullisia meloneja, jos luonto ei kuitenkaan ole hänelle niitä suonut. Mutta löytyyhän niitä muitakin, ensi sijassa naisille valmistettuja vaatekappaleita.
      Kaksi naisten alusvaatetta, jotka kenties palvelevat erinomaisesti myös jonkun rohkean miehen käytössä, ovat naisten pikkarit sekä sukkahousut.
      Naisten pikkuhousuistahan löytyy tarjontaa niin paljon, että pää menee helposti pyörälle niiden mielikuvituksellisen monipuolisia valikoimia silmäillessä. Niistähän löytyy ties minkälaista leikkausta, väriä ja materiaalia. Osa näistä tuskin sopii yhdellekään miehelle, jos ei sitten halua kuljeskella peläten koko ajan, kumpi muna ensin pullahtaa suojattomaksi. Mutta valikoimat ovat kyllä niin laajat, että parhaimmillaan naisille suunnitellut alushousut voivat miehen päälle puettuina tuntua paljon mukavammilta kuin jotkut naurettavat, sarjakuvapiirroksin koristellut bokserit. Asiaa auttaa tavattomasti se, että valmistukseen on käytetty riittävästi elastaania ja että pikkarit ovat korkeavyötäröiset. Tällaisia naisten alushousuja löytyy runsaasti niisanottujen muotoilevien alushousujen tarjonnasta. Lisäksi näiden miespuolinen käyttäjä voi muiden mukavuustekijöiden lisäksi ehkä todeta myös peniksensä virkistyvän merkittävästi, ja parhaassa tapauksessa voi käydä niin, että penis jöpöttää mukavan jäykkänä useamman kerran päivässä, vaikka viehättäviä naisia ei olisi näköpiirissäkään. On muuten jännä tunne!
      Myös sopivan kokoiset, riittävän paksut naisten sukkahousut voivat palvella miestä huomattavasti paremmin kuin nämä iänikuisen tylsät raappahousut. Se, mitä riittävällä paksuudella tarkoitetaan, on tietysti mielipideasia, mutta en sauosittele yhdellekään karjulle mitään alle 60 denierin seksiritsoja. Löytyyhän nykyisestä tarjonnasta jopa useamman sadan denierin paksuisia talvisukkahousuja, ja voin vakuuttaa niiden sopiessaan olevan hämmästyttävän mukavat.
      Jos tämä nyt väkisin halutaan tulkita transvestismiksi, niin totean vain itse olevani tavattoman tyytyväinen itse kokeilemalla löytämääni, hieman tavallisuudesta poikkeavaan pukeutumistyyliiini. En minä todellakaan ole ensi sijassa etsinyt mitään ihania kiksejä tai muita hullutuksia, ne vain sattuivat tulemaan naisten alusasujen käytön myötä kuin kaupanpäällisinä.

    • Transu57

      Vaatteet ovat roolin univormu, oli sitten pappi, SS-upseeri, junansuorittaja, metallimies, goottinainen ym. Minusta naisrooli on PALJON helpompi, pehmeämpi ja mikä myöskin pitää ottaa huomioon: palkitsevampi ja " johdonmukaisempi". Uskon että naiset vielä pelastavat maailman, etenkin nyt, kun suurvaltojen johtajat mielestäni kuuluisivat eläintarhaan häkkiin kilpailemaan siitä, että kuka kusee pisimmälle...

      Naisten vaatteiden materiaalivalikoima on minun mielestäni paljon mukavampi, kuin miesten vaatteissa (inhosin 60-luvun teryleeniä!). Hame on loistava keksintö: jaloille on tilaa, ilmava ja ei purista vatsaa. Pikkupöksyt, nam! Ukkokalsarit, YÄK! No joo, tulipahan sanottua oma mielipiteeni...

    • Vaimonkanssa

      Olen pukeutunut salaaitini alusauihin jo pikkupojasta lähtien. Ei äitini ollut lainkaan äkäinen, kun lopulta jäin siitä harrastuksesta kiinni ollessani noin 13 vuoden vanha. Sain jopa luvan käytää joitakin hänen asujaan, mitkä hän oli jo laittanut syrjään. Naimisiin entyäni kerroin vaimolleni aika pian mieltymyksistäni, mutta yllätyksekseni hän jo tiesi asiasta, oli vain odottanut, että itse kertoisin siitä. (äitini oli informoinut hänet jo hyvissä ajoin ennen vihkimistä). Vaimoni hyväksyi asian täysin, johtuen ehkä siitä, että hänen nuorempi veljensä oli samaa maata. Asia jatkui siten, että silloin tällöin sain tyttöillä vaimon veljen kanssa tämän mökillä monet viikonloput vaimoni ollessa mukana. Pukeutuminen naiseksi antaa ihmeellistä tyydytystä, mutta se ei millään tavoin muuta sosiaalista minuuttani tai ehkä jonkun verran sellaiseen pehmeämpään ja hyväksyvämpään suuntaan. Meistä ei kukaa ole saanut harrastuksesta minkäänlaisia ongelmia tavallisen arkielämämme parissa.

    • Mielestäni naisten vaatteet ovat ihoa vasten pehmeämpiä ja itse löydän paremmin naisten vaatteista omia kokoja verrattuna miesten vaatteisiin - myös naisten vaatteet mielestäni rennompia käyttää ja sopii tämän päivän katukuvaan paremmin. :) Mielelläni olen naisten farkuissa/ shortseissa, topissa, rotsissa, alusasuissa ja sandaaleissa, jopa korkkareissa asioidessani kaupungilla näin kesäaikaan.

    • Maysa

      Kerroin tässä hiljattain vaimolleni ristiinpukeutumisesta naisten vaatteisiin. Vaimo ei tyrmännyt, vaan kannusti kokeilemaan. Nyt hersecret.fi ja toplady.fi sivustot olleen ahkerassa käytössä =) Erilaiset minihameet, leggarit ja trikoot ovat tän hetken ykkösjuttu ja pikkarit myös ;)

    • Anonyymi

      Tuohan on seksileikki. Ettäs kehtaatte tuoda seksileikkinne julkiselle paikalle ja pakottaa muut osallistumaan katsojan roolissa.
      Tuo on seksuaalista häirintää!
      Et saa runkatakaan kadulla tai vilautella, tuo seksileikki on ihan sama juttu.
      Pitäkää touhunne makuuhuoneessa, ei teillä ole oikeutta häiritä seksuaalisesti muita noin.
      Itse kerrotte miten kiihottaa ja muna pystyssä, selvä seksileikki!
      Tuo on väärin, ajatelkaa miten se hämmentää lapsiakin!
      Ihmisillä on oikeus olla osallistumatta seksiinne katsojana!
      Tämä on asiallinen kirjoitus että ei sais poistaa taas.

    • Anonyymi

      Moraalin rappio, Weimarin tasavalta is back. Surullista.

    • Anonyymi

      Olihan se minullekin yllätys että, eräs karskin ulkokuoren omaava rekkamies Laajasalosta vapaa-aikana pukee itsensä naiseksi ja tyttöilee vaikka sitten kysyttäessä kielsi harrastuksen vaikka selvästi naisen nimellä ja kuvalla haki seuraa harrasteeseen. Lopetti kuitenkin seuranhaun äkkiseltään kun asiasta jututti. Väittää että, paskaa puhu ei vaikka puhuukin.

      Päinvastoin haukkui asiasta keskustelemaan tulleen pataluhaksi ja kielsi kolme kertaa ettei ole koskaan tyttöillyt. Kaiketi tyttöilyssäkin voi olla kaapissa jos on maine perheessä ja työssä menetettävänä. Sitä en ymmärtänyt miksi muut pitää haukkua raivopäisevä bull härkä mentuulana.

      Ennenkaikkea murheellinen sen omasta puolesta en niinkään ilmeistä sanoista mitä käytti paljastuessaan.

      • Anonyymi

        Ikävää että sinut haukuttiin, se ei ole kilttiä.
        Ymmärrettävää toki että tuota miestä hävetti jos oli tuollaista puuhastellut.
        Jos taas kuitenkin erehdyit, niin eipä ihme että suuttui! Onhan se aika loukkaavaa tulla puhumaan tommoisia jos hän ei ollukaan ja ajatuskin ällötti.


      • Anonyymi

        Totta. Joillekin se on kova paikka myöntää olevansa tyttöilijä jos on karski karhumainen rekkakuski. On ilmeisestä että, jossain kohtaa myönsi asian mutta sitten ajatteli mitä asiasta ajatellaan jos muut saa tietää niin oli pakko äkkiä poistaa seuranhaku ja kieltää asia. Toiset ajattelee tietenkin vasta jälkeenpäin miten pahasti toisen haukkui se voi nolottaa Laajasalon bear nuppi tapausta.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe