Hienoa, kylläpä oli Juha Sipilällä erittäin hyviä ajatuksia ja mielipiteitä, asioita, joita hän ja toivottavasti toisetkin päättäjät, kansanedustajat, valtuutetut, maakunta päättäjät ymmärtävät tehdä ilman riitelyä ja vastakkainasettulua. Juha Sipilällä on hyvin monipuolinen asioitten esille tuominen ja tavoite koko Suomen kansan, harvaan asuttujen seutujen kuten Kainuu,pohjois-suomi ja siellä asuvien Ihmisten turvallisuus, perheyhteisyys, työllisyys, taloudellinen varmuus, yhteistyö henki, toisista ihmisistä välittäminen. Hienoa, hienoa.
Erittäin hyviä mielipiteitä.
7
454
Vastaukset
- VAINvaalipropagandaa
Pelin politiikkaa!!!! Puhuu kyllä kuin ruuneperi, mutta siitä ei tosiasiat muutu mihinkään, että kepulit ovat monen Kainuunkin kunnan surma, varsinkin jos samat "vanhat" taas valitaan...
- Näin on että
juttua tulee mutta kun tekojen aika koittaa niin pällistellään ympärille sen näköisenä etten minä nyt ainakaan tuommosta ole suustani päästänyt.
Muutenkin vaarallinen olento tava ihmisille sillä ensiksi se on politiikko ja toiseksi lestaperkele niin silloin kyllä on vitsit vähissä perukkalaisella .
- Koeraton
Onko kommunistista tullut kepulainen Puolangalla, Kainuussa, Pohjois-Suomessa, Euroopassa, maailmassa, maailmankaikkeudessa?
- Kajaanin Karjalainen
Lestadiolainen ja kepulainen - paha, paha, paha yhdistelmä.... raha-ahne ku mikä!
- Ent. Kainuulainen
Eikö kaikki asiat ole teidän omissa käsissä, kun vaalitkin on ovella?? Miksi te näillä palstoilla ruikutatte?!
- Eläpä kehtoa
kepulainen koeranpaska....myö kyllä ilimituuvvaan mitä mieli tekköö.
- työttömyysprosentti
Ei täällä monikaan mitään ruikuta. Eikös näiden sivujen tarkoitus ole vähän niin kuin nostaa epäkohtia esiin.. Ja sellaistahan paikkaa tarvitaan! Ei olisi mitään järkeä kirjoittaa aina vaan, että kaikki on taas niin kovasti hyvin että... Palautetta aina tarvitaan, jotta asiat kehittyisivät! Mitä siitä tulisi jos vain päätä silittettäisiin tyyliin, että Kainuussa menee tosi hyvin ja jatkakaa vaan samaan malliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191