Minua vakoillaan 24/7

Uhri täältä

Minua seurataan melko ahkerasti netissä. Tähän koneeseen on laitettu joku sellainen seurantaohjelma eli seuraaja näkee millä sivuilla käyn ja samoin pystyy tulemaan koneelleni muutenkin katsomaan mitä koneellani on. Sitten tietää sähköpostien salasanat. Joskus kun kirjoitan sähköpostini huomaan yhtäkkiä siinä kaksi miumau merkkiä, vaikka en ole laittanut kuin yhden. Kone tahtoo hidastella kun se seuraaja on samaan aikaan kanssani koneellani ja muutenkin ihan kiusalla vaikuttaa internet yhteyteeni niin, että se EI toimi moitteettomasti.

Monesti huomaa esim. hiirestä, että se käyttää sitä kun hiirikursori menee missä sattuu ja sivu alkaa liikkuun ylös alas ihan itsestään. Joskus aukee pelkkä tyhjä selain. Joskus yrittää käyttää web camiani saadakseen minuun näköyhteyden, sepä ei onneksi onnistu koska olen peittänyt web camini mustalla ilmastointiteipillä.

Tärkeä sähköpostiviesti hävisi aikoinaan. Onneksi ei ole vielä pankkitililtäni hävinnyt rahaa niin taitava ei tuo kaveri onneksi vielä ole. Osoitteen ja nimen se on jo saanut ja käynyt katsastamassa tuossa asuntoni nurkilla paikan ja pari kertaa yrittänyt asuntooni, mutta enpä päästänyt sisälle, vaikka tämä tyyppi yrittäisi minä tahansa kulkukauppiaana esiintyä samoin esiintynyt jonain puhelinkauppiaana, huomasin, ettei ollut aito puhelinkauppias koska kuulosti oudolta ja ei saanut oikein selvää mitä se edes möi ja kerran möi sellaista jota minulla oli jo eli oikea puhelinkauppias olisi tiennyt, että minulla on jo kyseisen asian tilaus.

Onhan se saattanut myös laittaa jonku kuuntelulaiteohjelman tähän eli se kuulee mitä täällä asunnossa puhutaan ja touhutaan. Onneksi minulla ei ole älypuhelinta enkä kyllä uskalla hankkiakaan, sehän antaisi tuolle urkkijalle entistä järeämmät aseet urkintaani.

Tuon urkkijanhan täytyy olla jotenkin sairas ihminen ihan selvästi, kuka muuten jaksaisi jatkuvasti minua ja elämääni kytätä ympäri vuorokauden. Tietenkin laitan netin kiinni kun lähde johonki tai menen nukkumaan joten en usko sen kykenevän ainakaan silloin kyttäämään koneeni kautta tai mistä tietää, vaikka nykyään olisi niinki huippuunsa kehittyneitä vakoiluohjelmia, että voidaan vakoilla koneen kautta, vaikka se olisi täysin suljettuna.

17

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajaa

Joo-o.........

• Seppo

Lopettaisit sen työskentelyn DARPA:n ja CIA:n hyväksi ja menisit johonkin normaalitöihin kuten siivoojaksi niin sua ei enää vakoiltais..

• Tilaa aika terveyskeskuksesta ja kerro nuo samat asiat lääkärille.

• juujjuujuu

Jos sulla on windows niin sinne voi olla asennettuna keylogger. Asia selviää kun ajat koneen virusskannerilla.

• ihan kateeksi käy

Elätpä sinä värikästä elämää kun sinua niin kannattaa vakoilla.

• dfghjklgthjuku

Kuulostaa ihan mun muijalta... :)
      Mitään uutta ohjelmaakaan ei voi laittaa sen koneeseen kun jos siinäkin on joku virus ja...pla...pla...plaaa

• rtyurtyu

• Uhri täältä

Takana on joku mies ja jolla jotain henkilökohtaista mua kohtaan. Liikaa sattumia eli eipä ole kyse mielikuvituksesta. Nykyään pystyy aivan leikiten ottaa toisen kone haltuun. Pääsevätpä murtaautumaan jopa Bentagoniin niin mikäs se on murtautua tavallisen kotikoneeseen.

Myös tämän suomi24 ylläpito tunnistaa aika monia koneita ja kirjoittajat sen myötä.

Minulla on paha tapa/kyky nähdä ja sanoa "totuus" suoraan, sen vuoksi saan aika helposti vihamiehiä tai toiset kimpaantumaan.

• Trollendollen

"Minulla on paha tapa/kyky nähdä ja sanoa "totuus" suoraan, sen vuoksi saan aika helposti vihamiehiä tai toiset kimpaantumaan."

Tämä lause paljastaa narsistiset / sosiopaattiset piirteesi alkuperäisen viestisi lisäksi. Haluat kuvitella olevasi muita viisaampi ja että saat muut ihmiset kimpaantumaan sanomalla jotain "jännittävää".. Todennäköisesti kirjoittelet trolli-viestejä ja saat nautintoa kun ihmiset tarttuvat koukkuusi..

Kirjoituksesi perustuvat luuloihin eikä sinulla ole esittää mitään todisteita siitä että sinua vakoiltaisiin. Hyvin useat näistä piirteistä heijastuvat sinun kirjoituksista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia#Psykopatian_piirreluettelot

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi
        ^ "Narsismi tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen."

"Minua vakoillaan 24/7"

• Uhri täältä
        Trollendollen kirjoitti:

"Minulla on paha tapa/kyky nähdä ja sanoa "totuus" suoraan, sen vuoksi saan aika helposti vihamiehiä tai toiset kimpaantumaan."

Tämä lause paljastaa narsistiset / sosiopaattiset piirteesi alkuperäisen viestisi lisäksi. Haluat kuvitella olevasi muita viisaampi ja että saat muut ihmiset kimpaantumaan sanomalla jotain "jännittävää".. Todennäköisesti kirjoittelet trolli-viestejä ja saat nautintoa kun ihmiset tarttuvat koukkuusi..

Kirjoituksesi perustuvat luuloihin eikä sinulla ole esittää mitään todisteita siitä että sinua vakoiltaisiin. Hyvin useat näistä piirteistä heijastuvat sinun kirjoituksista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia#Psykopatian_piirreluettelot

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi
        ^ "Narsismi tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen."

"Minua vakoillaan 24/7"

Kiitos analyyseistäsi ja, että yleensäkään viitsit kommentoida viestiäni. Tosin nuo ominaisuudet varsinkaan psykopaatin piirteet eivät soveltuneet minuun lainkaan. Ne psykiatrit jotka minua ovat analysoineet eivät myöskään ole koskaan sanoneet psykopaatiksi tosin paranoijaa saattaa löytyä ja asioiden liioittelua, mutta kiitos oikein paljon silti vastauksestasi, mutta se ei sulje pois sitä tosi asiaa, että minua vakoillaan ja kyseessä vain yksi todella tylsistynyt ihminen joka kokee minut jotenki jännittävänä kirjoituksieni perusteella ja jolle suosittelen itselle jotain terapiaa.

• Anonyymi

Ne hitto kyttää nykyään meit kaikkii, mulla oli ovee kokeiltu ja kissa oli paniikissa(kait oli peloteltu??)ja muutakin oli....

• voiollakki
    • MSW7

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin tuollaisessa tilanteessa sinun pitäisi ladata alkuperäinen turvalevy uudelleen. Silloin tietysti häviää itse lataamasi ohjelmat, mutta tietääkseni myös urkkijavirukset. Jos olen väärässä, joku asiantuntija oikaiskoon. Te joilla ei ole ymmärrystä tietokoneista älkää vaivautuko vastaamaan. Kiitos.

• Jos tarkoitat käyttöjärjestelmän uudelleenasentamista DVD levyltä niin olet oikeassa. Asennus pitää kuitenkin tehdä niin että poistaa vanhat kiintolevyosiot kokonaan ja luo uudet tilalle ja alustaa ne. Asennusohjelma osaa nuo tehdä joten se ei ole vaikeaa kunhan vain valitsee sen vaihtoehdon asennettaessa.

• samajuttu.

Uskon, että minuakin on urkittu.
      Uskoisin, myös että nuo urkkijat ovat niitä, jotka yrittävät saada epäilyt pois kohdistamalla sinuun käskyjä mennä terveyskeskukseen tai muuta.

Onhan suomessa käräjillä jo käsitelty tapausta jossa mies oli seurannut naisia heidän web kameroittensa kautta.

Nämä tällaiset rikolliset on saatava kiinni.

• sitäköneyrit

Niin joo että selittäis jossai lääkäril tai hoitajal että vakoillaan ja on osuvia viestejä jossain. Sit kävis niiin et joutuu viel johki hoitoo

• Olet sairas

Suosittelen hoitoon menemistä, sinua ei vakoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6441
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5868
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5185
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4055
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3925
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3329
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      73
      3138
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68