Hotelli Novotell Suvarnabhumiairport.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Miten esim. aamupala onko ravintola auki 24h ja saako aamiaista kun lento on klo 6 aamulla.
Aamiaisravintolan nimi olis kanssa kiva kun siellä näyttäisi olevan niitä jokunen, ettei menisi aikaa haeskellessa.
Nyt tietysti joku sanoo, että avaa suus ja kysy respasta, mutta kun tuo englanti ei kaikiin kysymyksiin taivu.
Muutenkin olisin kiitollinen jos joku joka siellä on käynyt kertoilisi niistä palveluista ym.
Kiitos!
Olenko ihan hukassa
4
241
Vastaukset
- Kaupparatsu
Aamiaisravintolan nimi on Thaksit Purawatra, sijaitsee respan kanssa samassa kerroksessa. Aamiais tarjoilu alkaa jo 4.30. Viimeksi kävin pari viikkoa sitten kun menin Tongalle ja mulla oli stop överi BKK:lla.
- rauppakatsu
Aamiaisravintolan nimi on Thaksit Purawatra, sijaitsee respan kanssa samassa kerroksessa. Aamiais tarjoilu alkaa jo 4.30. Viimeksi kävin pari viikkoa sitten kun menin Tongalle ja mulla oli stop överi BKK:lla.
- Varmaa tietoa
rauppakatsu kirjoitti:
Hyvä hotelli ja aamiainen tarjoillaan SQUARE nimisessä ravintolassa joka on aulassa respan vieressä auki kello 3 aamusta. Aamiainen aivan mahtava varaa aikaa jos mahdollista ja nauti todella hyvä. Palvelu pelaa myös kuljetuksessa lentokentälle. Voit mennä ilmastoitua käytävää kävellen jos ei paljon matkatavaraa tai vievät maksutta ihan oman lentoyhtiön eteen, kysyvät yhtiön ja palvelu pelaa.
Kallis hotelli yöpyminen lähes 100 euroa yö mutta poistaa stressiä jos on aikainen lento ja ehdottomasti saat vastinetta rahallesi. - jinlak your sister
nolo provo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033