Voiko elämänsä ensimmäinen migreenikohtaus puhjeta/tulla keskirankan urheilusuorituksen yhteydessä?
Eka migreenikohtaus?
4
200
Vastaukset
- migreeniäkokoelämä
Kyllä voi. Migreenikohtauksen yksi laukaisutekijä on juuri fyysinen ponnistus.
- Noitalikka
Kiitos vastauksesta, olen aivan ymmälläni tämän uuden vaivan kanssa :(
- migreeniäkokoelämä
Noitalikalle
Niin olin itsekin ihmeissäni nuorena, kun tuli rajuja päänsärkykohtauksia eivätkä Buranat ja Asperiinit auttaneet. Migreenihän on toispuoleista yleensä, hajut ja äänet voimistuvat ja pimeä hiljainen huone on migreenipotilaalle paras sekä tietenkin sopiva lääkeannos.
Sinun on ehkä parasta käydä lääkärissä varmistamassa, onko kyseessä migreeni, vai johtuuko päänsärky jostain muusta syystä. Täytyy sulkea pois muut mahdolliset vaivat, ja sen ettei ole mitään vielä vakavampaa taustalla. - migreeniäkokoelämä
Noitalikalle vielä,
että suurimmalla osalla migreenipotilaista migreeni ei kuitenkaan ole niin invalidisoivaa kuin minulla (että on joka/jokatoinen päivä). On paljon migreenipotilaita, joilla kohtauksia saattaa olla vain 1-2 kertaa kuukaudessa, että sinullakin on toivoa, jos saisit kuulua niiden "onnellisten" joukkoon tai sitten jos nuo sinun kohtaukset (sikäli kuin ovat migreenikohtauksia), olisivat vain ohimeneviä.
Toivossa on aina hyvä elää. (Minulla on ollut migreeni 40 vuotta ja on vain pahentunut vanhemmiten, siksi itse en toivo enkä usko koskaan parantuvani siitä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890