Voiko elämänsä ensimmäinen migreenikohtaus puhjeta/tulla keskirankan urheilusuorituksen yhteydessä?
Eka migreenikohtaus?
4
132
Vastaukset
- migreeniäkokoelämä
Kyllä voi. Migreenikohtauksen yksi laukaisutekijä on juuri fyysinen ponnistus.
- Noitalikka
Kiitos vastauksesta, olen aivan ymmälläni tämän uuden vaivan kanssa :(
- migreeniäkokoelämä
Noitalikalle
Niin olin itsekin ihmeissäni nuorena, kun tuli rajuja päänsärkykohtauksia eivätkä Buranat ja Asperiinit auttaneet. Migreenihän on toispuoleista yleensä, hajut ja äänet voimistuvat ja pimeä hiljainen huone on migreenipotilaalle paras sekä tietenkin sopiva lääkeannos.
Sinun on ehkä parasta käydä lääkärissä varmistamassa, onko kyseessä migreeni, vai johtuuko päänsärky jostain muusta syystä. Täytyy sulkea pois muut mahdolliset vaivat, ja sen ettei ole mitään vielä vakavampaa taustalla. - migreeniäkokoelämä
Noitalikalle vielä,
että suurimmalla osalla migreenipotilaista migreeni ei kuitenkaan ole niin invalidisoivaa kuin minulla (että on joka/jokatoinen päivä). On paljon migreenipotilaita, joilla kohtauksia saattaa olla vain 1-2 kertaa kuukaudessa, että sinullakin on toivoa, jos saisit kuulua niiden "onnellisten" joukkoon tai sitten jos nuo sinun kohtaukset (sikäli kuin ovat migreenikohtauksia), olisivat vain ohimeneviä.
Toivossa on aina hyvä elää. (Minulla on ollut migreeni 40 vuotta ja on vain pahentunut vanhemmiten, siksi itse en toivo enkä usko koskaan parantuvani siitä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984