mikä on paras?

animefreak6

Hei, mitkä on teidän mielestänne paras anime/manga, omasta mielestäni se on onepiece, koska se on aivan hiton hauska ja myösjännittvä.

34

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospas sitten palattais ihan siihen aiheeseen....

      One PIecesta en koskaan lämmennyt itse, ehkä nuoremmille suunnattu.

      neon genesis evangelion on yksi ehdottomia suosikkeja, samaten Ghost In The Shell Stand Alone Complexit.

      • vanha fani

        Täältä myös ääni Ghost in the Shell: Stand Alone Complexille. Kertakaikkiaan täydellinen sarja. Jaksoissa oli niin paljon tavaraa että ne tuntuivat tuplasti sen pituisilta mitä olivat, hyvässä mielessä siis. Mielenkiintoiset hahmot, ja ennenkaikkea ne juonet, välillä kunnon cyberpunkkia ja salaliittoilua, toimintaa unohtamatta. Alkutunnari myös yksi kaikkien aikojen parhaita.

        Itselleni Neon Genesis Evangelion taas oli pettymys. Tarina oli vähän tylsänpuoleinen, rasittavia hahmoja ja analyyttisenä ja loogisena persoonana en yhtään tykännyt lopun sekoilusta.


    • Ginga Densetsu Weed ja Ginga Nagareboshi Gin

    • roosa_v

      Pandora Hearts ja Black Butler ovat parhaita mielestäni. Pidän myös muista Gothic animeista ja Victorian era aikaan liittyvistä

    • ginga fan22

      Hopeanuoli ja Weed

    • jung94

      Azumanga Daioh

    • Erqe

      mä en ikinä ole lämmenny weedille enkä hopeanuolelle.... liian hypetettyjä...

      muhuhn iski eniten, True Tears, Myself;Yourself, Air, Clannad (myös visual novel)
      sekä Kakyysei 2

    • Liettua

      Hetalia

    • moka-san

      Tykkäsin itse Rosario Vampire:sta!

    • Slayers! Aivan mahtava sarja, todella pahaa kuittailua fantasia genren klisheille.
      Planetesista ja Emmasta pidin kanssa. Jälkimmäinen nyt on aika perus saippuasarja, mutta silti minusta tutustumisen arvoinen ehdottomasti. Jos taas haluaa nuppia tyhjentää, suosittelen Fullmetal Panicia ja etenkin Fumoffua. Ei tarvi päätä vaivata yhtään.

    • girar

      oma suosikki mayo chiki tai elfen lied :3

    • Gingafani

      Olen itse suuri Ginga fanittaja. Mutta jotkut sanovat, että Ginga/Hopeanuoli aiheiset jutut ovat täyttä paskaa, vittuilua, persettä jne! Minä en sitä sulata, vaan huudan niille päin naamaa: "Helvetin ääliöt! Kyllä tekin tykkäätte/fanitatte Justin Bieberiä ja semmoista! No. Kyllä VITTU minäkin sitten saan ihan vapaasti fanittaa/tykätä mistä minä itse pidän!!! Ei kaikkien tarvitte mennä justiin niin kuin saman massan mukaan!!!" Niin, että kyllä se on vittu niin vaikeeta, SAATANA!!! D:< Itse päädyn fanittamaan Gingaa/Hopeanuolta keräämällä tämän kyseisen fanikamaa. Niin kuin minä nytkin kerään samanaikaisesti Ginga/Hopeanuoli ja Robin fanikamaa... Jne... Jne... Jne... Jne...

    • itse henk. kohtasesti pidän Inuyashasta. Ja uusimpia sarjoja joita luen on Paradise kiss ^.^ Yritin saaha makuani black butleriin, ja death noteen, mutta ei sytyttäny. Emmaaki kokeilin, mutta ei :D Kyllä toi Weediki meni, mutta eniten animena, pokkareita en oo ees huomannukkaa :D Että onko mitään ehotuksia mitä sitä vois ruveta lukeen ? :>

    • Weed1234

      Mäki pidän Inuyashasta C: Pidän myös hopeanuolesta ja weedistä C: lukafan96 mä suosittelen ainaki lukee kuroshitsujia :) Musta se on aika hyvä sarja :) Se on uus sarja. Sen kolmas osa saapuu 16 marraskuuta.

      • Eräs vain

        Black Butler ja Kuroshistuji on sama asia :)


      • Eräs vain
        Eräs vain kirjoitti:

        Black Butler ja Kuroshistuji on sama asia :)

        Sama sarja siis C:


    • TrinityBlood

      Trinity Blood! Ehdottomasti manga, ei anime :D Muitakin lemppareita on mutta ovat niin tasoissa suosikkuusjärjestyksessä etten nyt jaksa kaikkia luetella...

    • Hetalia on ehdottomasti P-A-R-A-S! :)

    • One Piece minusta on hyvä, viihdytävä ja hauska sarja. Soul Eater on myös ihan hyvä ja tykkään myös R V:stä sekä Hellsingistä. Noista kaikista olen katsonut animea ja lukenut mangaa. Maria Holic on myös yksi suosikki animeistani, kirjoja en ole saanut käsiini.
      Zelda on myös ihan ok, vaikka pelejä olen enemmän pelannutkin kuin lukenut mangaa.

    • MangaAnime

      Inuyasha ehdottomasti

    • Michiyo

      Mulla suosikkeja on ihan saatanasti!
      Salapoliisi Conan, Ranma1/2, Inuyasha,
      Fruits Basket, My Boyfriend Is Vampire,..
      Vaan pikkuosa..

    • Inuyasha

      Animet: Pokemon, Inuyasha, Fruit basket, Tokyo mew mew, Hopeanuoli, Weed ja Muumilaakson tarinoita joka on osin japsien tekemä. Niin ja sitten studio Ghiblin anime elokuvat.

      Mangana: Inuyasha, Hopeanuoli, Weed, Riki ja Teiniagentti Luna.

    • Fairy tail ehdoton ykkönen.

    • Alois <3

      Kuroshitsuji/Black butler on ehdoton suosikkini, ja muita hyviä ovat Soul Eater, Fullmetal alchemist sekä Hetalia ^^

    • Gin ja Weed

      Hoppeanuoli ja Weed

    • Nyotori ^u^

      Ehdottomasti paras sarja on Ranma½ jos pitää valita, mutta on myös muita hyviä sarjoja... Tässä lista niistä, joita olen katsonut ja mistä olen pitänyt: Naruto, Bleach, YuYu Hakusho, DB/DBZ/DBGT, Kekkaishi, Maburaho, Black Cat, Fairy Tail, Dragon Drive, Code Geass, Kanon, Clannad, Clannad After Story (joka on erittäin hyvä), The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Xam'd Lost Memories, Full Metal Alchemist, Asu no Yoichi, Great Teacher Onizuka, Rave Master, One Piece (ihan ok), Negima, Nabaru no Oh, Zero no Tsukaima, This Ugly Yet Beautiful World, Shuffle!, School Days (hyvä, mutta loppu on on ihan sairas) , School Rumble, Karin, Kanokon/~Manatsu no Dai Shanikusai~ , Ichigo 100%, Buso Renkin, InuYasha, Hayate no Gotoku ja Toradora, Nagasarete Airantou.

      Mangana paras on Inuyasha.

    • weed1

      Hopeanuoli,weed....ilove ginga eli siiis gng ja gdw ovat aivan parhaita hopeanuolta oon fanittanu melkei koko ikäni ja weediä silloiku tuli nii aloin kattoi ja tykkäsin. Manga on erittäin hyvä ja niin on animekin. Te jotka ette oo kattoneet kattokaa .
      Mutta täytyy sanoa että hopeanuoli on kyl ehkä vähä parempi ku weed :-]

    • Ahhhaa

      Mayo chiki! Ja kiss x sis

    • animefani

      Sword Art Online
      Dragon crisis!
      Elfen lied
      Kiss on my deity
      Omamori Himari
      Loveless
      Kanokon
      Ookami Kakushi

      Siinä joitakin :))

    • Fairy Tail23

      Fairy tail ! :D

    • animefan123

      Sword art online ja shakugan no shana on mun suosikit.

    • ldfoissop

      Hunter x Hunter. No contest. Rakastettavat hahmot, paljon innovatiivisia ja fiksuja ideoita, todella fiksuja taisteluja, sekä todella yksityiskohtainen maailma ja hieno seikkailutunnelma. Kaikki palat putoavat paikalleen aivan täydellisesti. 1999-animeversiossa lisäksi on sarjan tunnelmiin täydellisesti sopivat musiikit joita jaksaa kuunnella vuodesta toiseen kaikenlaisten aktiviteettien yhteydessä. Olette varmaan katsoneet Madventuresia ja tiedätte Adam Savagen Traveler biisin, no, HxH'99:n muutamat biisit luovat ainakin itselleni hyvin samankaltaisen tunnelman. Kovin moni musiikki ei ole samaan yltänyt.

      (Btw: en suosittele Yu Yu Hakushoa kenellekään, vaikka se onkin Hunter x Hunterin tekijältä, sillä ei ole tasan mitään yhteistä HxH:n kanssa eikä sitä voi muutenkaan laadukkaaksi sanoa.)

      Tengen Toppa Gurren-Lagannin lopputaistelua pidän luultavasti laadukkaimpana yksittäisenä animaatiosekvenssinä mitä on ikinä luotu, mutta sarja ei ole kovin tasapainoinen kokonaisuus, siksi se ei ihan suosikeiksi yllä vaikka lopputaistelu ei ole tuhannesosankaan päässä täydestä kympistä.

    • Anonyymi

      Ehdoton suosikki on Attack on Titan. Muita todella hyviä on My Hero Academia, Tokyo Ghoul, Kill la Kill ja Mirai Nikki.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe