Mikä hitto mulla on. Kokoajan kun hengitän on semmoinen olo, että urheilisin kipeenä eli hengästyttää. Välillä enemmän välillä ei ollenkaan ja sit taas yks kaks alkaa. Samalla pientä nuhaa kokoajan yllä. Nämä oireet alkoivat jo pari viikkoa sitten, ja kävinkin lääkärissä toissa perjantaina (31.8) joka diagnosoi minulle alkavan keuhkoputken tulehduksen johon söin viikon antibioottikuurin. Kuuri loppui viime torstaina. Lisäksi minulle saattaa ihan yhtäkkiä esim. kävellessäni tulla semmoisia huimauskohtauksia eli meinaan pyörtyä. Tämäkin alkoi jo pari viikkoa sitten. Olin Italiassa viime viikon jolloin söin sen kuurin. Auringossa tuntui kans, että olo paheni eli alkoi hengästyttämään/henkeä ahistamaan. Kuumetta minulla ei ole missään vaiheessa ollut. Meinasin, että lähen ryyppäämään, mutta kun otin kaljaa äsken vähäsen, niin samantien rupes enemmän hengästyttää. Niin ja eilen makasin sängylläni, niin laitoin käteni rinnan päälle ja otin kellolla aikaa ja mittasin leposykettäni, niin sydän löi aina välillä epäsäännöllisesti. Ne ovat varmaan lisälyöntejä, kun sydän lyö nopeen lyönnin aina väliin, vaikka tahti olisi muuten kummiskin tasainen? Tässä vaiheessa tulikin mieleen, että voisiko olla sydänperäistä :S? Kunto on muuten ihan ok, mutta jo portaiden nouseminen saa aikaan sen hengästymisen. Pitäisikö mennä jo huomenna lääkäriin vai varata maanantaina vasta aika?
Niin ja vielä sen verran, että ikää on 21. Tupakoin yhessä vaiheessa aina ryypätessä, mutta sen koitan lopettaa kokonaan. Sillo meni n. 1 aski per baari-ilta, mutta nykyään n. 3-5 savuketta. Sairastan astmaa.
Voisiko olla keuhkoahtaumatauti tai keuhkosyöpä? Keuhkot kyllä kuvattu viime kesäkuun alussa ja puhtaat olivat. Myöskin PEF mittariin puhallan 500-600 L/min
Lääkäriin?
rpgrog
1
80
Vastaukset
- Henna
Esim. poskiontelotulehdus saattaa aiheuttaa huimausta ja hengästymistä.Kannattaa varata aika lääkäriin jo huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768