eli oiskoha mulla adhd? tässä mun oireet:
-vaikea keskittyä johonki mikä ei kiinnosta (esim
koulu)
-pakko näperrellä jotain kokoajan
-äänekäs&puhun tosi nopeesti ja paljon
-suutun helposti
-unohdan asioita helposti
koulu ei kiinnosta, en jaksa keskittyä läksyjen tekoon enkä aina kokeissa, koulunkäynti kärsii.
tossa oli suurin osa, onko mulla adhd? oon -99 syntynyt tyttö
levoton-99
3
140
Vastaukset
- ap
miksei kukaan vastaa:(
- Senja68
Moi!
Kerrot oireistasi ja ne viittaa ADHDeeseen. Hyvä että tiedosta ongelmasi ja haluat apua niihin. Mieleeni tuli että onko vanhempasi,opettajasi tai muut huomanneet ongelmiasi? Yleensähän ADHD diagnosoidaan jo nuorempana ja ympärillä olevat ihmiset kyllä olisivat varmasti epäilleet sitä.
Onko sulla oppimisvaikeuksia? Tai onko niitä epäilty? Kuulosta myös että olet vaan hiukan vilkkaampi kuin muut. Tämä ei tarkota sitä että sulla olis ADHD. Siihen liittyy paljon muutakin. Voithan vain olla murrosiän pyörteissä, koulu ei kiinnosta ja ei jaksa keskittyä.
Kannattaa puhua vanhempiesi tai koulukuraattorin kanssa että saat apua ongelmiisi. - keskittymätön kakara
opettajat ovat epäilleet sitä jonkin aikaa, ja harrastuksessanikin valkut sanoo että en keskity..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892