levoton-99

keskittymätön kakara

eli oiskoha mulla adhd? tässä mun oireet:

-vaikea keskittyä johonki mikä ei kiinnosta (esim
koulu)

-pakko näperrellä jotain kokoajan

-äänekäs&puhun tosi nopeesti ja paljon

-suutun helposti

-unohdan asioita helposti

koulu ei kiinnosta, en jaksa keskittyä läksyjen tekoon enkä aina kokeissa, koulunkäynti kärsii.

tossa oli suurin osa, onko mulla adhd? oon -99 syntynyt tyttö

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

miksei kukaan vastaa:(

• Senja68

Moi!
      Kerrot oireistasi ja ne viittaa ADHDeeseen. Hyvä että tiedosta ongelmasi ja haluat apua niihin. Mieleeni tuli että onko vanhempasi,opettajasi tai muut huomanneet ongelmiasi? Yleensähän ADHD diagnosoidaan jo nuorempana ja ympärillä olevat ihmiset kyllä olisivat varmasti epäilleet sitä.
      Onko sulla oppimisvaikeuksia? Tai onko niitä epäilty? Kuulosta myös että olet vaan hiukan vilkkaampi kuin muut. Tämä ei tarkota sitä että sulla olis ADHD. Siihen liittyy paljon muutakin. Voithan vain olla murrosiän pyörteissä, koulu ei kiinnosta ja ei jaksa keskittyä.
      Kannattaa puhua vanhempiesi tai koulukuraattorin kanssa että saat apua ongelmiisi.

• keskittymätön kakara

opettajat ovat epäilleet sitä jonkin aikaa, ja harrastuksessanikin valkut sanoo että en keskity..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      325
      8598
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6802
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4151
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      179
      3880
    5. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3376
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3332
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3249
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      175
      3243
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2749
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      198
      2116
    Aihe