Hei!
Viime talvena asennutin autooni Webasto Thermo top evon. Koko talven se pelitti hyvin, mutta tänään kun kokeilin niin Webasto lämmitti vain auton moottoria eli ei ollenkaa sisätiloja. Viime talvena lämpeni molemmat sekä moottori että sisätilat. Osaako joku sanoa mikä mättää? Kiitos etukäteen vastauksista.
Ongelmia Webaston kanssa
8
205
Vastaukset
- evoviisplus
Mikä auto? Helpottaa aika paljon diagnoosia..
- takkari
Asennutitko uuteen vai käytettyyn autoon? Takuu?
Miten sisäilman puhallus oli säädetty "tänään"?
Webastoa kannattaa käyttää kesäkaudellakin noin kuukauden välein, toimiakseen hyvin talvella. - hgt5d4
Joo, puhallin ei saa olla 0 asennossa.
- kerro enemmän
Hyvät lähtötiedot antamalla saa paremmin vastauksia
- onko tuttua?
Volkkarissa joka on varustettu automaatti-ilmastoinnilla pitää huomioida webston käyttö autoa sammuttaessa siten että laittaa ennen moottorin sammuttamista lämmön säädön täysille. Puhaltimen webasto osaa itse käynnistää.
- yökyöpeli?
"tänään kun kokeilin"
Yölläkö kokeilit, kun lähetit viestisi klo 2.55? - oppia ikä kaikki
Älä murehdi, jos asennutit Webasi asiallisessa liikkeessä niin siinähän on KAHDEN vuoden takuu, ei kun pajalle reklamoimaan.
- werhytrhrth
oma kapistus alkaa lämmittämään vasta kun on sitä lämmintä tullut eli viiveellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791