Tervehdys. Jos olen raskaana olisi menossa rv 3 . Huono- oloisuus on kauheaa ja se häiritsee jopa työntekoa toisina päivinä? Voiko pahoinvointi alkaa näin aikaisin? Viikon päästä vasta testin teko kun kuukautisten pitäisi alkaa. Todella hämmentynyt.
Voiko pahoinvointi alkaa viikoilla 3-4?
5
7019
Vastaukset
- ...........
Mulla alkoi närästys siinä vaiheessa kun hedelmöittymisestä oli reilu viikko. Monet normaalisti hyvin maistuvat ruuat närästi. Lasista punaviiniä tuli aivan kauhea olo.
- ....
Siitä alkion kiinnittymisestä alkaa sitten se raskaushormoonin määrä vasta nousta, et kun se on kiinnittynyt niin ensioireita voi tulla enne kuukautisten alkamista.. Siinä vaan ei perus kierrossa montaa päivää jää, enne kuukautisten alkamista.. Koska alkio kiinnittyy kohdunseinämään noin 10pv hedelmoittymisestä, jos en nyt ihan väärin muista. Vois sen ihan tarkastaa :)
- miepä kerron
Kyllä voi alkaa huonovointisuus jo tosi aikaisin! Itselläni kävi niin, että olin antibioottikuurilla ja sen aikana alkoi joka aamuiset pahoinvoinnit (olin ollut jo kerran aikaisemmin raskaana ja sillon se raskaus meni kesken rv8 mutta silloinkin minulla oli ollut huonovointisuutta jo ennen plussaa), niin tuolloin kun söin niitä lääkkeitä, mietin että johtuisiko lääkkeistä, mutta silti miehelle sanoin, että varmaan oon raskaana, kun huono olo oli samanlaista, mitä oli ekan raskautumisen jälkeen tullut.. No, reilun viikon päästä tein plussatestin ja tuossa vieressä nyt se vauva nukkuukin päikkäreitä eli oon aika varma, että mun huonovointisuus ei johtunut silloin lääkkeistä, vaan siitä että oon raskaana ja just siis olin noin rv3.. ;)
- *nainen*
Nyt on testi tehty kun olin hätäinen ja erittäin kapea mutta viiva tuli. Jotenka!!! Nähtävästi voi alkaa :) Sunnuntaina teen uuden kun silloin pitäisi alkaa kuukautiset! Onnensa kukkuloilla,mutta ei nuolaise ennenkuin tipahtaa!!
- aeghäkölj
*nainen* kirjoitti:
Nyt on testi tehty kun olin hätäinen ja erittäin kapea mutta viiva tuli. Jotenka!!! Nähtävästi voi alkaa :) Sunnuntaina teen uuden kun silloin pitäisi alkaa kuukautiset! Onnensa kukkuloilla,mutta ei nuolaise ennenkuin tipahtaa!!
Millä testillä testasit? Jos Clearblue ja viiva on kapea (sellainen lyijykynänohut), niin se ei ole plussa. Clearblue antaa noita vääriä positiivisia, jotka ovat kapeita viivoja. Sen takia testin ohjeissakin lukee, että viivan tulee olla yhtä paksu kuin kontrolliviivan, ennen kuin se on plussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110