Sarlin Marine konkka

sthsh

Pitääkö paikkansa että Sarlin on jälleen kerran mennyt konkaan ja paennut
Viroon ? Jäikö keltään rahat konkurssipesään ?

17

5448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas tietää

      Verohallinto hakenut yrityksen konkurssiin 4.8.2012, lähde Suomen asiakastieto.

    • 2345trags346xcv
    • hjuiolöäpoii

      Täytyyhän yritysten tarpeen mukaan mennä konkurssiin.Muutenhan täältä loppuis yrittäjät.Konkurssi on hyvä yrittäjyydentukimuoto!

      • ihviyviuviuviuv

        Tämä Kaj ukko on täysi huijari!


      • 1+1=2
        ihviyviuviuviuv kirjoitti:

        Tämä Kaj ukko on täysi huijari!

        Kahden viime vuoden aikana olen tehnyt parit/kolmet varustekaupat Sarlinin kanssa, ja ei minulla niistä ole pahaa makua jäänyt, päinvastoin.

        Kieltämättä vähän liiankin myyntihenkinen kaveri.


    • perehtynyt

      Uusi nimi Viron firman ovella

      • venemyyjä Virosta

        Kaj pettä ihmisia nyt Virossa. Vene on myydy, mutta rahat on myyjälle velkaa.


      • alo1
        venemyyjä Virosta kirjoitti:

        Kaj pettä ihmisia nyt Virossa. Vene on myydy, mutta rahat on myyjälle velkaa.

        tere

        kas oled ka Sarlinilt petta saanud ?

        helista mulle 5025350

        Alo


    • Savolainen

      Ei Kai ole hujari, lääketieteessä on varmasti olemassa parempi sana, Best of the rest Marine Oü, parempi uskoa jumalaan kun tähän kaveriin

    • LaSirena

      Siellähän se Sarlin on Eestissä taas tehnyt konkat ja jatkaa nimellä Best Marine Oy. Paikka sama kuin Baltic Boat Centerillä eli Piritan satamasta löytyy. On tää tavallinen veijari.

    • Entinen_asiakas

      Kaveri on patologinen valehtelijä. Pahin virhe, mitä ihminen voi tehdä on uskoa kaverin puheita. Jos haluat mitenkään kaupallisesti asioida kaverin kanssa, ainoa tapa on tehdä se kirjallisesti. Kaupankäynnissä kaikki yksityiskohdat kirjattava ylös kaupan ehtoihin - sanktioiden kera. Ja mikäli uskallat jättää veneen talvisäilytykseen, älä tee sitä ilman kirjallista sopimusta, jossa myös sanktiot tekemättömistä töistä. Hölmöjä piisaa aina talvisäilytykseen tallin täydeltä ja keväällä sitten ihmetellään, miksei mitään sovituista asioista ole tehty. Normaalisti Suomalaiseen voi luottaa enemmän kuin Virolaiseen, mutta ei tässä tapauksessa. Meillä kanssa ystävien varoituksista huolimatta venettä yritettiin talvisäilyttää muutaman vuoden ajan, mutta ei siitä kerta kaikkiaan tullut yhtään mitään, helvetillistä tuskaa ja piinaa, kun mitään luvattuja asioita ei tehdä. Mitä nopeammin pääset kaverista eroon, sen nautittavampaa veneily kesällä tulee olemaan. Muita firmoja ei tuon katastrofisekoilun jäljiltä ole uskaltanut kokeilla, eli jos joku tietää yhtään luotettavampia paikkoja, niin kertokaa ihmeessä!

    • Kokemustavalkoinen

      Ottamatta sen enempää kantaa Sarliniin, olen koko viisitoistavuotisen purjehdusurani ajan ihmetellyt alalla kaupallisesti toimivien hahmojen asenneongelmia.
      Jos on vaikeuksia jo veneen ostamisessakin, niin ylläpidosta voi muodostua jopa pienoinen painajainen. Jos haluat veneesi säilyvän kunossa, tee kaikki itse, jos haluat stressiä, ongelmia ja murheita, käytä "ammattilaisia".

      Omakohtainen lista on pitkä, mutta en mene tässä yksityiskohtiin.
      Yleisellä tasolla voin todeta että tarjouspyyntöihin tai yhteydenottoihin ei ensinnäkään meinaa saada vastauksia. Jos asiakkaan sitkeiden yritysten jälkeen diili saadaan aikaan, jäävät luvatut työt usein tekemättä. Jos jotakin korjataan niin vierestä rikotaan tai ainakin sotketaan jälkiä siivoamatta. Jos jätätä veneen talveksi "ammattilaisten" hoitoon, jätetään sovitut talvisuojaukset tekemättä ja pakkasvaurioista syytetään asiakasta. Sovittu hinta ei pidä, koska tulee "odottamattomia" lisäkustannuksia, jotka jokainen työn aikaisemminkin tehnyt olisi osannut ottaa huomioon.
      Onneksi muutamia poikkeuksiakin on näiden vuosien aikana tielle osunut, suuri kiitos heille.

      • Fin26

        Täysin samaa mieltä. Venealan asiakaspalvelu on surkean ja kammottavan välimaastossa. Asiakas on aina väärässä. On parasta tehdä mahdollisimman paljon itse, silloin ainakin tietää mitä saa. Katsoin eilen taas Saksalaisen Guidon purjehdusvideota Youtubesta. Olen katsonut sitä joskus pari vuotta sitten, mutta nyt katsoin ensimmäisen osan kokonaan. Siinä oli hyvä esimerkki saksasta ja espanjasta. Veneeseen asennettiin tuuligenraattori, joka oli täysin susi eikä tuottanut mitään. Espanjassa Guido etsi asentajan, joka olisi laittanut kiinni uuden tuuligeneraattorin, mutta ammattimies rikkoikin vanhat sähköasennukset eikä saanut muuta kuin turhia reikiä veneeseen. Sitten etsiskelyn jälkeen aikanaan löytyi "helmi", eli telakka joka teki sovitut työt ja korjasi toisten rikkomat sähköt kuntoon. Tarinan opetus: Tuon kaiken olisi tehnyt helpommin ja nopeammin itse, vaikka ei mikään insinööri olisikaan.


      • VenekauppiaskoHuijari

        Hei,

        Itse valitettavasti asioin Kaj Sarlinin kanssa juuri ja joo! näköjään olisi pitänyt googlata henkilö/ yritys hyvin tarkkaan!!
        ÄLKÄÄ IKINÄ LUOTTAKO KAJ SARLINIIN!
        Huijasi kunnolla moottorin vuosimallissa n.10-20 vuotta. Asiaa ei myöskään heti huomannut korjaaja/ ammattilainenkaan, joten ei mekään.
        LAKIMIES HOITAA EDELLEEN ASIAA, MUTTA ÄIJÄ KIELTÄÄ KAIKEN!
        Kuluttajalla ei siis ole suojaa!
        Ja nykyinen firma on Easy Sailing Tallinnassa.


    • Anonyymi

      Sattuuko kukaan tietämään, jotta missä tämä venkula nykyään lymyilee? Olisi kana kynittävänä…

      • Anonyymi

        Aurinkorannikolla majailee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe