Jos pidätte feng shuita pelleilynä tai huuhaana, niin pysykää pois täältä. Emme kaipaa typeriä kommenttejanne. Luulette olevanne vitsikkäitä mutta teette vain pellen itsestänne.
Älkää tulko tänne
4
172
Vastaukset
- Eiköhän se
Shuihinotto on jo tehnyt pellet niistä, jotka siihen sokeasti uskovat.
Ja keskustellahan täällä siitä sai, vai miten?
Jos joku on sitä mieltä, että koko touhu on huuhaata, niin häneltä siis tulee viedä sananvapaus?- Hus pois
Näköjään teit sinäkin pellen itsestäsi.
- Mutta säilytän
Hus pois kirjoitti:
Näköjään teit sinäkin pellen itsestäsi.
silti kriittisen asenteeni, sekä perustuslaillisen sananvapauteni.
- Höpön Löpö
Hyvinvointia ja käytännöllisyyttä saa muutoinkin kuin fengshuijaamalla. Lukemalla esim. Wikipediasta huomaa, että feng shui on aika pitkälle höpönlöpöä. Hieman samanlaista kuin horoskoopit.
Minäkin luulin, että siirtämällä fengshuimaisesti kaappi pois kulkuväylältä lakkaisin lyömästä varpaitani siihen. En lakannut. Horoskooppini sanoi, että tapaan kauniin ja minulle merkittävän vaaleaverikön. En tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428