Moikka
Olen 23 -vuotias 1- vuotiaan pojan kotiäiti Espoosta.
Lapsi alkaa olemaan sen ikäinen, että muiden lasten seura kiinnostaa kovasti, mutta meillä ei paljon ole tuttavia, joilla olisi pieniä lapsia.
Löytyykö muita, jotka kaipaisivat seuraa ja lapsille leikkikaveria?
Entä kiinnostaisiko ketään lastenhoidon vaihto, eli minä voisin silloin tällöin hoitaa sinun/teidän lasta/lapsia ja vastavuoroisesti sinä voisit silloin tällöin hoitaa minun lastani.
Etsin myös lastenhoitotöitä, jossa oma poikani voi olla mukana. Osa - tai kokoaikaista tai satunnaisempaa... Espoo/Helsinki/Vantaa.
Espoo (/pääkaupunkiseutu)
äiti 23 poika 1
2
215
Vastaukset
- kiinnostaa
Hei,
Kyllä kiinnostaa. Täällä olisi todella pienen tukiverkoston omaava kahden lapsen yh-äiti Helsingistä. Vastavuoroinen lastenhoito olisi tervetullutta nuoremmalle lapselle (poika 1,5v) ja olisi mukavaa saada kaveri pikku miehelle.
Laitapa meiliä, oso: [email protected]
ja keskustellaan asiasta enempi ja tutustutaan. - :) äiti ja poika
Täälläkin löytyisi kiinnostusta,
Olen 28v äiti espoosta ja poika 9kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850