Olen uuden puutalon omistaja ja huomasin, että talon ulkoverhous on näillä keleillä aamuisin kostea, aivan kuin auton ikkunat.
Lieneekö ihan normaali ilmiö? Seinästä ei ainakaan lämpöä paljon mene läpi, kun ei riitä kosteuttakaan haihduttamaan.
Ulkoverhous kosteana syysaamuisin
4
386
Vastaukset
- Märrrkäää
Entäs sateella, onko silloinkin kostea? Eiköhän melko normaalia ole mutta jos asia kiusaa, niin kirvoita eristeet pois ja lämmitä oikein kunnolla jos vaikka kuivuisi :)
- kylymät seinät
Eikös se olisi ihmeellisempää jos seinät olisivat aivan kuivat näillä keleillä?
Meilläkin on pakkasella ulkoseinät ulkopuolelta aivan kylmät?? Onko normaalia? - Ei huolta!
Kun ulkoverhouksen alla on toimiva ilmarako niin tottakai verhouksen pinta on kylmä johon kosteus tiivistyy. Sitten vasta ole huolissasi, kun kostealla ilmalla verhous on kuiva.
Sulla on liian ISO ASUNTOLAINA, JOS TOLLASIA MIETIT AAMUISIN, ennen työmaalle menoa?
ps
Vaimon jalkoväli on välillä kostea. Pitäisikö huolestua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983