Kauriit ja kauneus

Vaikea sanoa

Usein sanotaan, että kauriit ovat yleensä kauniita. Missä tämä näkyy ja millaisina ulkonällisinä piirteinä?

Itse olen huomannut, että kauriilla on yleensä hyvin viehättävät silmät, jotka saavat kauriit näyttämään viehkoilta.

10

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisM

En koe olevani kaunis.

• 4+5=9

En tiedä, että onko tämä kauneutta mutta kauriilla yleensä on pitkät raajat, siroluinen ruuminrakenne, pitkä kaula ja suuret silmät . Siroluiset kasvot.

• ounoukki

Kyllä kait vanhempien geenit tekevät lapsen ulkonäön, ei horoskooppimerkki ;)))))

• neitsykkä

Kauriista tekee kauniin/komean olemuksella. Koska Kauriit ei ole tyrkyllä joka paikassa, vaan omaavat itseisarvonsa, niin monet rakastuvat siihen luonteeseen ensin ja olemukseen. Ovat kauniita sisältä ja ulkoa, ja sisimmäinenhän se ratkaisee ja vie jalat alta. Kauriilla on harvinainen tapa huokua vetovoimaa pelkästään olemalla oma itsensä. Eli aitous huokuu!! Ja se jos mikä vie sydämen, toisin kuin kansikuva-mimmit/kundit, jotka yrittää ulkonäöllään vedota ihmisiin.

Kauris osaa olla erittäin seksikäs, koska ei ensimmäisenä olle justiinsa 1. paikalla tuomassa julki itseään kaikille. Mikä on oikeestaan ihan fiksua.

• Vaiko?

Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.

• n39v
        Vaiko? kirjoitti:

Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.

Totta tosiaan, geeneistä ulkonäkö johtuu -ja persoonasta miten siihen suhtautuu. Minä olen saanut mutsilta missivartalon ja isältä ison nenän.. En ole koskaan osannut pitää itseäni kauniina, jos joku on kehunut niin olen nolona vaihtanut puheenaihetta. Nykyään katsoessani vanhoja valokuvia näen itseni ikäänkuin ulkopuolisen silmin. Pakko uskoa että taisin olla nuorempana aika vetävän näköinen pakkaus, harmi etten "nähnyt" sitä silloin.

• neitsykkä

Kauris ei tietenkään itse nää omaa kauneuttaan sisimmältään ja muutenkaan. :p Onhan niin itse kriittinen toisinaan. Mutta muut sen huomaa.

Sisäinen kauneus huokuu ulos, kyllä on totta, mutta monet muut asiat mitä ette kaprikset välttämättä itse tiedosta antavanne ulos. Mutta valitettavasti harvoilla on silmää nähdä nämä kivat piirteet ihmisessä. Monet kun kallistuu pinnalliseen olomuotoon :(

• zäpä

Omasta mielestä Vaa'at on tähtimerkkikunnan kauneimmat yksilöt. Heissä on jotain kaunista.

• kelly fan

Grace Kelly oli syntynyt 12.11.29 eli oli skorpioni.

• ggjsdj

Kauriissa on vaan sitä jotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      176
      5027
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      15
      1650
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1595
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      122
      1470
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1333
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      49
      1070
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1069
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      942
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      188
      911
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe