Usein sanotaan, että kauriit ovat yleensä kauniita. Missä tämä näkyy ja millaisina ulkonällisinä piirteinä?
Itse olen huomannut, että kauriilla on yleensä hyvin viehättävät silmät, jotka saavat kauriit näyttämään viehkoilta.
Kauriit ja kauneus
10
343
Vastaukset
- kaurisM
En koe olevani kaunis.
- 4+5=9
En tiedä, että onko tämä kauneutta mutta kauriilla yleensä on pitkät raajat, siroluinen ruuminrakenne, pitkä kaula ja suuret silmät . Siroluiset kasvot.
- ounoukki
Kyllä kait vanhempien geenit tekevät lapsen ulkonäön, ei horoskooppimerkki ;)))))
- neitsykkä
Kauriista tekee kauniin/komean olemuksella. Koska Kauriit ei ole tyrkyllä joka paikassa, vaan omaavat itseisarvonsa, niin monet rakastuvat siihen luonteeseen ensin ja olemukseen. Ovat kauniita sisältä ja ulkoa, ja sisimmäinenhän se ratkaisee ja vie jalat alta. Kauriilla on harvinainen tapa huokua vetovoimaa pelkästään olemalla oma itsensä. Eli aitous huokuu!! Ja se jos mikä vie sydämen, toisin kuin kansikuva-mimmit/kundit, jotka yrittää ulkonäöllään vedota ihmisiin.
Kauris osaa olla erittäin seksikäs, koska ei ensimmäisenä olle justiinsa 1. paikalla tuomassa julki itseään kaikille. Mikä on oikeestaan ihan fiksua.- Vaiko?
Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.
- n39v
Vaiko? kirjoitti:
Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.
Totta tosiaan, geeneistä ulkonäkö johtuu -ja persoonasta miten siihen suhtautuu. Minä olen saanut mutsilta missivartalon ja isältä ison nenän.. En ole koskaan osannut pitää itseäni kauniina, jos joku on kehunut niin olen nolona vaihtanut puheenaihetta. Nykyään katsoessani vanhoja valokuvia näen itseni ikäänkuin ulkopuolisen silmin. Pakko uskoa että taisin olla nuorempana aika vetävän näköinen pakkaus, harmi etten "nähnyt" sitä silloin.
- neitsykkä
Kauris ei tietenkään itse nää omaa kauneuttaan sisimmältään ja muutenkaan. :p Onhan niin itse kriittinen toisinaan. Mutta muut sen huomaa.
Sisäinen kauneus huokuu ulos, kyllä on totta, mutta monet muut asiat mitä ette kaprikset välttämättä itse tiedosta antavanne ulos. Mutta valitettavasti harvoilla on silmää nähdä nämä kivat piirteet ihmisessä. Monet kun kallistuu pinnalliseen olomuotoon :( - zäpä
Omasta mielestä Vaa'at on tähtimerkkikunnan kauneimmat yksilöt. Heissä on jotain kaunista.
- kelly fan
Grace Kelly oli syntynyt 12.11.29 eli oli skorpioni.
- ggjsdj
Kauriissa on vaan sitä jotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585555- 964531
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772688Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791222Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62891
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799