Kauriit ja kauneus

Vaikea sanoa

Usein sanotaan, että kauriit ovat yleensä kauniita. Missä tämä näkyy ja millaisina ulkonällisinä piirteinä?

Itse olen huomannut, että kauriilla on yleensä hyvin viehättävät silmät, jotka saavat kauriit näyttämään viehkoilta.

10

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisM

En koe olevani kaunis.

• 4+5=9

En tiedä, että onko tämä kauneutta mutta kauriilla yleensä on pitkät raajat, siroluinen ruuminrakenne, pitkä kaula ja suuret silmät . Siroluiset kasvot.

• ounoukki

Kyllä kait vanhempien geenit tekevät lapsen ulkonäön, ei horoskooppimerkki ;)))))

• neitsykkä

Kauriista tekee kauniin/komean olemuksella. Koska Kauriit ei ole tyrkyllä joka paikassa, vaan omaavat itseisarvonsa, niin monet rakastuvat siihen luonteeseen ensin ja olemukseen. Ovat kauniita sisältä ja ulkoa, ja sisimmäinenhän se ratkaisee ja vie jalat alta. Kauriilla on harvinainen tapa huokua vetovoimaa pelkästään olemalla oma itsensä. Eli aitous huokuu!! Ja se jos mikä vie sydämen, toisin kuin kansikuva-mimmit/kundit, jotka yrittää ulkonäöllään vedota ihmisiin.

Kauris osaa olla erittäin seksikäs, koska ei ensimmäisenä olle justiinsa 1. paikalla tuomassa julki itseään kaikille. Mikä on oikeestaan ihan fiksua.

• Vaiko?

Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.

• n39v
        Vaiko? kirjoitti:

Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.

Totta tosiaan, geeneistä ulkonäkö johtuu -ja persoonasta miten siihen suhtautuu. Minä olen saanut mutsilta missivartalon ja isältä ison nenän.. En ole koskaan osannut pitää itseäni kauniina, jos joku on kehunut niin olen nolona vaihtanut puheenaihetta. Nykyään katsoessani vanhoja valokuvia näen itseni ikäänkuin ulkopuolisen silmin. Pakko uskoa että taisin olla nuorempana aika vetävän näköinen pakkaus, harmi etten "nähnyt" sitä silloin.

• neitsykkä

Kauris ei tietenkään itse nää omaa kauneuttaan sisimmältään ja muutenkaan. :p Onhan niin itse kriittinen toisinaan. Mutta muut sen huomaa.

Sisäinen kauneus huokuu ulos, kyllä on totta, mutta monet muut asiat mitä ette kaprikset välttämättä itse tiedosta antavanne ulos. Mutta valitettavasti harvoilla on silmää nähdä nämä kivat piirteet ihmisessä. Monet kun kallistuu pinnalliseen olomuotoon :(

• zäpä

Omasta mielestä Vaa'at on tähtimerkkikunnan kauneimmat yksilöt. Heissä on jotain kaunista.

• kelly fan

Grace Kelly oli syntynyt 12.11.29 eli oli skorpioni.

• ggjsdj

Kauriissa on vaan sitä jotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe