Usein sanotaan, että kauriit ovat yleensä kauniita. Missä tämä näkyy ja millaisina ulkonällisinä piirteinä?
Itse olen huomannut, että kauriilla on yleensä hyvin viehättävät silmät, jotka saavat kauriit näyttämään viehkoilta.
Kauriit ja kauneus
10
443
Vastaukset 10
- kaurisM
En koe olevani kaunis.
- 4+5=9
En tiedä, että onko tämä kauneutta mutta kauriilla yleensä on pitkät raajat, siroluinen ruuminrakenne, pitkä kaula ja suuret silmät . Siroluiset kasvot.
- ounoukki
Kyllä kait vanhempien geenit tekevät lapsen ulkonäön, ei horoskooppimerkki ;)))))
- neitsykkä
Kauriista tekee kauniin/komean olemuksella. Koska Kauriit ei ole tyrkyllä joka paikassa, vaan omaavat itseisarvonsa, niin monet rakastuvat siihen luonteeseen ensin ja olemukseen. Ovat kauniita sisältä ja ulkoa, ja sisimmäinenhän se ratkaisee ja vie jalat alta. Kauriilla on harvinainen tapa huokua vetovoimaa pelkästään olemalla oma itsensä. Eli aitous huokuu!! Ja se jos mikä vie sydämen, toisin kuin kansikuva-mimmit/kundit, jotka yrittää ulkonäöllään vedota ihmisiin.
Kauris osaa olla erittäin seksikäs, koska ei ensimmäisenä olle justiinsa 1. paikalla tuomassa julki itseään kaikille. Mikä on oikeestaan ihan fiksua.- Vaiko?
Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.
- n39v
Vaiko? kirjoitti:
Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.
Totta tosiaan, geeneistä ulkonäkö johtuu -ja persoonasta miten siihen suhtautuu. Minä olen saanut mutsilta missivartalon ja isältä ison nenän.. En ole koskaan osannut pitää itseäni kauniina, jos joku on kehunut niin olen nolona vaihtanut puheenaihetta. Nykyään katsoessani vanhoja valokuvia näen itseni ikäänkuin ulkopuolisen silmin. Pakko uskoa että taisin olla nuorempana aika vetävän näköinen pakkaus, harmi etten "nähnyt" sitä silloin.
- neitsykkä
Kauris ei tietenkään itse nää omaa kauneuttaan sisimmältään ja muutenkaan. :p Onhan niin itse kriittinen toisinaan. Mutta muut sen huomaa.
Sisäinen kauneus huokuu ulos, kyllä on totta, mutta monet muut asiat mitä ette kaprikset välttämättä itse tiedosta antavanne ulos. Mutta valitettavasti harvoilla on silmää nähdä nämä kivat piirteet ihmisessä. Monet kun kallistuu pinnalliseen olomuotoon :( - zäpä
Omasta mielestä Vaa'at on tähtimerkkikunnan kauneimmat yksilöt. Heissä on jotain kaunista.
- kelly fan
Grace Kelly oli syntynyt 12.11.29 eli oli skorpioni.
- ggjsdj
Kauriissa on vaan sitä jotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1841070- 80717
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40552- 39549
- 46540
- 106530
- 23523
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39517Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va164487Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42464Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27453Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425- 21422