Kauriit ja kauneus

Vaikea sanoa

Usein sanotaan, että kauriit ovat yleensä kauniita. Missä tämä näkyy ja millaisina ulkonällisinä piirteinä?

Itse olen huomannut, että kauriilla on yleensä hyvin viehättävät silmät, jotka saavat kauriit näyttämään viehkoilta.

10

440

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisM

En koe olevani kaunis.

• 4+5=9

En tiedä, että onko tämä kauneutta mutta kauriilla yleensä on pitkät raajat, siroluinen ruuminrakenne, pitkä kaula ja suuret silmät . Siroluiset kasvot.

• ounoukki

Kyllä kait vanhempien geenit tekevät lapsen ulkonäön, ei horoskooppimerkki ;)))))

• neitsykkä

Kauriista tekee kauniin/komean olemuksella. Koska Kauriit ei ole tyrkyllä joka paikassa, vaan omaavat itseisarvonsa, niin monet rakastuvat siihen luonteeseen ensin ja olemukseen. Ovat kauniita sisältä ja ulkoa, ja sisimmäinenhän se ratkaisee ja vie jalat alta. Kauriilla on harvinainen tapa huokua vetovoimaa pelkästään olemalla oma itsensä. Eli aitous huokuu!! Ja se jos mikä vie sydämen, toisin kuin kansikuva-mimmit/kundit, jotka yrittää ulkonäöllään vedota ihmisiin.

Kauris osaa olla erittäin seksikäs, koska ei ensimmäisenä olle justiinsa 1. paikalla tuomassa julki itseään kaikille. Mikä on oikeestaan ihan fiksua.

• Vaiko?

Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.

• n39v
        Vaiko? kirjoitti:

Kauriin sisäinen kaunes hehkuu ulos.

Totta tosiaan, geeneistä ulkonäkö johtuu -ja persoonasta miten siihen suhtautuu. Minä olen saanut mutsilta missivartalon ja isältä ison nenän.. En ole koskaan osannut pitää itseäni kauniina, jos joku on kehunut niin olen nolona vaihtanut puheenaihetta. Nykyään katsoessani vanhoja valokuvia näen itseni ikäänkuin ulkopuolisen silmin. Pakko uskoa että taisin olla nuorempana aika vetävän näköinen pakkaus, harmi etten "nähnyt" sitä silloin.

• neitsykkä

Kauris ei tietenkään itse nää omaa kauneuttaan sisimmältään ja muutenkaan. :p Onhan niin itse kriittinen toisinaan. Mutta muut sen huomaa.

Sisäinen kauneus huokuu ulos, kyllä on totta, mutta monet muut asiat mitä ette kaprikset välttämättä itse tiedosta antavanne ulos. Mutta valitettavasti harvoilla on silmää nähdä nämä kivat piirteet ihmisessä. Monet kun kallistuu pinnalliseen olomuotoon :(

• zäpä

Omasta mielestä Vaa'at on tähtimerkkikunnan kauneimmat yksilöt. Heissä on jotain kaunista.

• kelly fan

Grace Kelly oli syntynyt 12.11.29 eli oli skorpioni.

• ggjsdj

Kauriissa on vaan sitä jotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1620
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1091
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      970
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      326
      920
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      733
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      671
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      639
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      601
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      581
    Aihe