käyttöön, mitähän teen? Minulla on paketti Soneralta, johon kuuluu ilmainen netti.
Nettiä en ole vielä käyttänyt, mutta nyt tuli lasku, jossa oli tiedonsiirtopalveluita ja palvelutilauksia veloitettu? Mitähän nämä ylimääräiset maksut on?
Tietty pitäisi soittaa soneralle, mutta sekin maksaa!
Minulla on Nokia 306 känny uusi ja ny tarjoaa Wlan verkkoa
Neuvoton
2
182
Vastaukset
- markko
Siis, ovatko nuo tiedonsiirtomaksut ym. laskussa vain siitä "ilmaisesta" netistä? Käsittääkseni ilmaista nettiä olekaan, vaan kiinteähintaisella kk-maksulla rajaton käyttöoikeus. Paljonko summat on?
- Neuvoton
Ny soitettiin soneralta, maksut oli pieniä, mutta ei liity kuulemma nettiin, ovat kuulemma jotain numerotiedusteluja ja maksullisia paluuviestejä esim. gigantti tms.
Ny seurantaan puhelinlaskut, muuten soneralla ollut loistava palvelu, en suostu soittaa sinne kuin hätätapauksessa, laitan sähköpostin ja aina soittavat viimeistään seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818