Hei!
Myyn 4 kappaletta lippuja Justin Bieberin huhtikuiselle keikalle. Liput ovat permannolle ja ovat maksaneet alunperin 145€. Myyn tarjousten perusteella.
Hinta: 145€
Yhteystiedot: [email protected]
O: Myydään liput Justin Bieberin keikalle 4kpl
28
751
Vastaukset
- makke123321
Moi ,Ostan yhdenkappaleen hintaan 145€
- 123lotta
myisitkö kaksi lippua 150e hintaan ?
- 123lotta
Tai 180e 2 kpl ?
Ostaisin kaksi lippua hintaan 250€
myisitkö yhden lipun 100 €?
Hei, onko sinulla vielä näitä lippuja ? Jos on tahdon ostaa ne.
- annika4675i68955
http://kolmekertaakolme.blogspot.fi/2012/07/and-thats-how-you-make-money.html
nämäkin pojat haluasivat lippuja. - jb5
Haluaisin ostaa 2 kpl lippuja maksaisin 200e niistä? :)
Jos sinulla on vielä niitä lippuja, niin möisitkö 2 kappaletta 230 eurolla?
- Tiuku16
Jos, jolki on myynnis m&g lippuu nii oisin kiinnostunu ostaa ja, jos tiiätte et, joku myy niitä nii voitte lähettää sähköpostii tähä osotteesee [email protected]. Se ihmine, joka suostuu myymä tollase m&g lipun nii on maailman paras ihmine!!!!!!!!!!!
- bieberfever1
Moi, ostaisin 4kpl 580 eurolla ;) ? Kirjoita sähköpostisin [email protected]
- kepaaaaaaa
onko vielä myynnissä?
- beliebeers
Onks noit myynnis viel `:D
- Laura.so
Voitko myydä 2lippua 300€ jps vapaana
Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] - Lady_DIANA
Onks nää menny jo? Vai onko vielä jälellä
- =))
Moi!
onko liput jo ostettu?
Olisin todella kiinnostunut! - pinja3
Moikka!
Onko sulla enään lippuja?? voisin ostaa yhden lipun 150e? - I<3JB
Onko lippuja velä olisin tosi tosi kiinnostunu ilmoita [email protected]
- Beliver
Moi! Olisko sulla vielä myynnissä 1 lippu 90 €?
- ellupellu98
Onko lippuja vielä?! Ostaisin 2 lippua ! VASTAA NOPEASTI ! Laita viestiä kännykkään jos on puh.0400174857
- belieber4
onko lippuja vielä jäljellä?
- epätoivoinenbelieber
MYY MULLE MAKSAN TONNIN OTAN KAKS LIPPUU!!!!!!!!!!!!!
- vilma ja aino
ovatko nämä liput enään myynnissä ? minä ja mun kaveri oltais kiinnostuneita. keikka on kuitenkin jo huomenna joten voisimme ostaa 2lippua hintaan n. 250e . vastaisithan mahdollisimman pian mieluiten sähköpostiini -> [email protected]
Emme voi tarjota kovinkaan enempää koska keikka on kuitenkin jo huomenna. - rrossa
Haluaisin 2 lippua 100$
- villa_on_valkoista
Hei! Minä voisin ostaa 2 lippua 300e?
- Peggyy
Moi!
Jos ei vielä myyty olisin kiinnostunut ostamaan kaikki 4kpl 600€ - Nellavoutilainen
Moi! Saisinko 2 lippua 200€? Olisin kovasti halunnut liput koska kaverini kanssa ollaan ootettu niin kauan että justin tulisi suomeen! Oltaisiin tosi kiitollisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810