Tuntematon lapsi otti eilen yhteyttä.

momwith2kids

Kun olin 17-vuotias, tulin raskaaksi vahingossa. Synnytin lapsen ja annoin adoptioon hyville vanhemmille, olivat synnytyksessäkin mukana ja tukivat raskauden aikana. No, nyt olen 32-vuotias, ja eilen 15 vuotias tyttö soitti minulle ja kysyi oletko sä mun äiti? No kysyin ikää ja nimeä ja sanoi että on Ellen ja on 15-vuotias. No, sanoin että mahdollisesti olen äitisi, ja hän ilahtui kovin. Sitten keskusteltiin siinä joku 10 minuuttia, ja hän sanoi että soittaa huomenna ja että olisko mahdollista nähdä joskus. Sanoin että kyllä olisi. Jotenkin jännittää puhua/tavata lasta, jonka olen antanut pois. Olisko jotain vinkkejä tähän tilanteeseen? Jollekkin käynyt samoin?

4

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keissa

Varmaan on jännittävää. Varmaan ei ainkaan ensiksi synny luontaista äiti-tytärsuhdetta, mutta tulevaisuudessa on mielenkiintoinen ja rikas ihmissuhde. Ja ihmsiellä ei ole koskaan liikaa hyviä ihmissuhteita. Sitäkää ei voi ennalta sanoa tuletteko hyvin toimeen tyttöhän on vielä murrosiässä.
      Todella milenkiintoista. Ole vain oma itsesi.

• trenttu

Varmasti jännittävää :) Minusta sinulla on hyvä asenne, et ole omimassa lasta tai kieltämässä häntä. Teini saattaa kokea vaikeana, että olet antanut hänet pois, joten sinun kannataa kertoa syyt rehellisesti eikä selitellä. Toivottavasti teillä menee hyvin :)

• Walheita_vaan

Sun tarinas on niiiin ihana, jos oot alle 14v.
      Muussa tapauksessa kannattais harkita vähintään pientä itsetutkiskelua tai psykiatrilla käyntiä.

• no_mom2me!

Upeaa momwith2kids !

Minä otin aikoinani yhteyttä "äitiini". Olin silloin 27 ja hän 48. Ja mitä hän sanoi minulle, kun soitin ja esittelin itseni: " Mitä vittua sä tänne soitat? Mitä vittua sä oikeen haluut?"

No en halua todellaakaan yhtään mitään tuollaiselta äidiltä!

Sinulla momwith2kids on enemmän äidillisiä tunteita tytärtäsi kohtaan, mitä minun äidilläni koskaan. Arvostan sinua suuresti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3303
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3163
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2865
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2716
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2169
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      11
      1969
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1538
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1427
    9. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1306
    10. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1297
    Aihe