Kun olin 17-vuotias, tulin raskaaksi vahingossa. Synnytin lapsen ja annoin adoptioon hyville vanhemmille, olivat synnytyksessäkin mukana ja tukivat raskauden aikana. No, nyt olen 32-vuotias, ja eilen 15 vuotias tyttö soitti minulle ja kysyi oletko sä mun äiti? No kysyin ikää ja nimeä ja sanoi että on Ellen ja on 15-vuotias. No, sanoin että mahdollisesti olen äitisi, ja hän ilahtui kovin. Sitten keskusteltiin siinä joku 10 minuuttia, ja hän sanoi että soittaa huomenna ja että olisko mahdollista nähdä joskus. Sanoin että kyllä olisi. Jotenkin jännittää puhua/tavata lasta, jonka olen antanut pois. Olisko jotain vinkkejä tähän tilanteeseen? Jollekkin käynyt samoin?
Tuntematon lapsi otti eilen yhteyttä.
4
439
Vastaukset
- Keissa
Varmaan on jännittävää. Varmaan ei ainkaan ensiksi synny luontaista äiti-tytärsuhdetta, mutta tulevaisuudessa on mielenkiintoinen ja rikas ihmissuhde. Ja ihmsiellä ei ole koskaan liikaa hyviä ihmissuhteita. Sitäkää ei voi ennalta sanoa tuletteko hyvin toimeen tyttöhän on vielä murrosiässä.
Todella milenkiintoista. Ole vain oma itsesi. - trenttu
Varmasti jännittävää :) Minusta sinulla on hyvä asenne, et ole omimassa lasta tai kieltämässä häntä. Teini saattaa kokea vaikeana, että olet antanut hänet pois, joten sinun kannataa kertoa syyt rehellisesti eikä selitellä. Toivottavasti teillä menee hyvin :)
- Walheita_vaan
Sun tarinas on niiiin ihana, jos oot alle 14v.
Muussa tapauksessa kannattais harkita vähintään pientä itsetutkiskelua tai psykiatrilla käyntiä. - no_mom2me!
Upeaa momwith2kids !
Minä otin aikoinani yhteyttä "äitiini". Olin silloin 27 ja hän 48. Ja mitä hän sanoi minulle, kun soitin ja esittelin itseni: " Mitä vittua sä tänne soitat? Mitä vittua sä oikeen haluut?"
No en halua todellaakaan yhtään mitään tuollaiselta äidiltä!
Sinulla momwith2kids on enemmän äidillisiä tunteita tytärtäsi kohtaan, mitä minun äidilläni koskaan. Arvostan sinua suuresti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637