Tuntematon lapsi otti eilen yhteyttä.

momwith2kids

Kun olin 17-vuotias, tulin raskaaksi vahingossa. Synnytin lapsen ja annoin adoptioon hyville vanhemmille, olivat synnytyksessäkin mukana ja tukivat raskauden aikana. No, nyt olen 32-vuotias, ja eilen 15 vuotias tyttö soitti minulle ja kysyi oletko sä mun äiti? No kysyin ikää ja nimeä ja sanoi että on Ellen ja on 15-vuotias. No, sanoin että mahdollisesti olen äitisi, ja hän ilahtui kovin. Sitten keskusteltiin siinä joku 10 minuuttia, ja hän sanoi että soittaa huomenna ja että olisko mahdollista nähdä joskus. Sanoin että kyllä olisi. Jotenkin jännittää puhua/tavata lasta, jonka olen antanut pois. Olisko jotain vinkkejä tähän tilanteeseen? Jollekkin käynyt samoin?

4

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keissa

      Varmaan on jännittävää. Varmaan ei ainkaan ensiksi synny luontaista äiti-tytärsuhdetta, mutta tulevaisuudessa on mielenkiintoinen ja rikas ihmissuhde. Ja ihmsiellä ei ole koskaan liikaa hyviä ihmissuhteita. Sitäkää ei voi ennalta sanoa tuletteko hyvin toimeen tyttöhän on vielä murrosiässä.
      Todella milenkiintoista. Ole vain oma itsesi.

    • trenttu

      Varmasti jännittävää :) Minusta sinulla on hyvä asenne, et ole omimassa lasta tai kieltämässä häntä. Teini saattaa kokea vaikeana, että olet antanut hänet pois, joten sinun kannataa kertoa syyt rehellisesti eikä selitellä. Toivottavasti teillä menee hyvin :)

    • Walheita_vaan

      Sun tarinas on niiiin ihana, jos oot alle 14v.
      Muussa tapauksessa kannattais harkita vähintään pientä itsetutkiskelua tai psykiatrilla käyntiä.

    • no_mom2me!

      Upeaa momwith2kids !

      Minä otin aikoinani yhteyttä "äitiini". Olin silloin 27 ja hän 48. Ja mitä hän sanoi minulle, kun soitin ja esittelin itseni: " Mitä vittua sä tänne soitat? Mitä vittua sä oikeen haluut?"

      No en halua todellaakaan yhtään mitään tuollaiselta äidiltä!

      Sinulla momwith2kids on enemmän äidillisiä tunteita tytärtäsi kohtaan, mitä minun äidilläni koskaan. Arvostan sinua suuresti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe