Mua on jäänyt vaivaan pari peliä, joita joskus pienenä pelasin koneella. Olisko ne tullu jonkun demon mukana, 90-luvulla.
Toisessa pelissä pelihahmo on leijona ja juoni on melko yksinkertanen; juostaan aavikolla ja yritetään napata saaliiks seeproja, ihmisiä jne? Piti muistaa käydä juomassa, muuten leijona läkähty melko nopeesti.
Toinen oli sellanen, missä oli pinkkejä ja sinisiä rottia labyrintissa ja ne lisäänty siellä. Pelaajalla oli useita erilaisia tapoja estää rottia lisääntymästä ja pelin idea oli saada kaikki rotat hävitettyä.
Mitä nää pelit oli ja voiko niitä löytää enää mistään? D:
Sattuisko kukaan tunnistaan näitä pelejä?
8
2339
Vastaukset 8
Ensimmäinen peleistä kuulostaa peliltä nimeltä "Lion", ja toinen vaikuttaisi olevan "Rats!". Alla olevista osoitteista löytyy kyseiset pelit.
-http://www.abandonia.com/en/games/1020/Lion.html
-http://www.bestshareware.net/rats.htm- Timppa33333
Hmm ei ole Lion peli varmaan? Koska itse muistan kun tuli "kompuutteri kaikille cd romppu 95 peliä cd levy" jossa oli paljon demopelejä niin siinä oli tuo Rottapeli ja oli myös leijonapeli joka oli takaapäin kuvattu peli jossa leijona söi muita elukoita ja ihmisiä aavikolla. Ja leijona läkähty jos ei saanu juomista. Ei vaan muista enää nimeä ...
- Timppa33333
Timppa33333 kirjoitti:
Hmm ei ole Lion peli varmaan? Koska itse muistan kun tuli "kompuutteri kaikille cd romppu 95 peliä cd levy" jossa oli paljon demopelejä niin siinä oli tuo Rottapeli ja oli myös leijonapeli joka oli takaapäin kuvattu peli jossa leijona söi muita elukoita ja ihmisiä aavikolla. Ja leijona läkähty jos ei saanu juomista. Ei vaan muista enää nimeä ...
Jahas googlettamalla löytyikin se leijona peli Eli Savage: The Ultimate Quest for Survival ... jos se nyt tuo leijonapeli oli :D
Tossa vielä jonkun youtubevideo siitä http://www.youtube.com/watch?v=gRB2S8--67I
- pc_etsivä2
Kiitoskiitoskiitos teille kaikille! :)
- mc allu2
sattuisko kukaan tunnistamaan sellaista peliä missä on kaksi lasta alussa ja muistaakseni toinen on lukittuna johonkin arkkuun ja sinun pitää seikkailla talossa etsien avainta kyseiseen arkkuun...pelin alussa tulee omasta mielestäni hyvä musiikkinen intro missä juna kulkee kaukaisuudessa :D ja lapset saavat tietää jostan sormus varkaudesta tai vastaavasta...ja kertoja sanoo jotain että itchy and floppy have nothing to do...nimistä en ole varma mutta pelin nimi auttaisi todella paljon!! kyseinen peli on ollut jollakin k rompulla
- madamjunipers
Fuzzy and Floppy, löytyy Youtubesta.
- pakkotietää
tietäiskö kukaa sellast peliä mis oltii sellanen pallo jolla hypittii ja kerättii jtn :D
- Pallopeli
Kula world
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398