Sattuisko kukaan tunnistaan näitä pelejä?

pc_etsivä

Mua on jäänyt vaivaan pari peliä, joita joskus pienenä pelasin koneella. Olisko ne tullu jonkun demon mukana, 90-luvulla.

Toisessa pelissä pelihahmo on leijona ja juoni on melko yksinkertanen; juostaan aavikolla ja yritetään napata saaliiks seeproja, ihmisiä jne? Piti muistaa käydä juomassa, muuten leijona läkähty melko nopeesti.

Toinen oli sellanen, missä oli pinkkejä ja sinisiä rottia labyrintissa ja ne lisäänty siellä. Pelaajalla oli useita erilaisia tapoja estää rottia lisääntymästä ja pelin idea oli saada kaikki rotat hävitettyä.

Mitä nää pelit oli ja voiko niitä löytää enää mistään? D:

8

2315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Timppa33333

Hmm ei ole Lion peli varmaan? Koska itse muistan kun tuli "kompuutteri kaikille cd romppu 95 peliä cd levy" jossa oli paljon demopelejä niin siinä oli tuo Rottapeli ja oli myös leijonapeli joka oli takaapäin kuvattu peli jossa leijona söi muita elukoita ja ihmisiä aavikolla. Ja leijona läkähty jos ei saanu juomista. Ei vaan muista enää nimeä ...

• Timppa33333
        Timppa33333 kirjoitti:

Hmm ei ole Lion peli varmaan? Koska itse muistan kun tuli "kompuutteri kaikille cd romppu 95 peliä cd levy" jossa oli paljon demopelejä niin siinä oli tuo Rottapeli ja oli myös leijonapeli joka oli takaapäin kuvattu peli jossa leijona söi muita elukoita ja ihmisiä aavikolla. Ja leijona läkähty jos ei saanu juomista. Ei vaan muista enää nimeä ...

Jahas googlettamalla löytyikin se leijona peli Eli Savage: The Ultimate Quest for Survival ... jos se nyt tuo leijonapeli oli :D

Tossa vielä jonkun youtubevideo siitä http://www.youtube.com/watch?v=gRB2S8--67I

• pc_etsivä2

Kiitoskiitoskiitos teille kaikille! :)

• mc allu2

sattuisko kukaan tunnistamaan sellaista peliä missä on kaksi lasta alussa ja muistaakseni toinen on lukittuna johonkin arkkuun ja sinun pitää seikkailla talossa etsien avainta kyseiseen arkkuun...pelin alussa tulee omasta mielestäni hyvä musiikkinen intro missä juna kulkee kaukaisuudessa :D ja lapset saavat tietää jostan sormus varkaudesta tai vastaavasta...ja kertoja sanoo jotain että itchy and floppy have nothing to do...nimistä en ole varma mutta pelin nimi auttaisi todella paljon!! kyseinen peli on ollut jollakin k rompulla

• madamjunipers

Fuzzy and Floppy, löytyy Youtubesta.

• pakkotietää

tietäiskö kukaa sellast peliä mis oltii sellanen pallo jolla hypittii ja kerättii jtn :D

• Pallopeli

Kula world

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      113
      1650
    2. 105
      1185
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      867
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe