Onko Jopa vain suunsoittaja ?

Sanasta miestä..

Jopa, miksi poistit viestisi? Miksi kommentoida ollenkaan, jos ei ole valmis keskustelemaan? Vai olisiko niin, ettet kykenekkään muuhun kuin herjan heittoon ja sen jälkeen painat pääsi pensaaseen?

63

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku sanoi

      osuvasti kusaisijaksi

      • -

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • -

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • --------------
        - kirjoitti:

        -

        -------


      • ---------------
        - kirjoitti:

        -

        --------------


      • -----------
        -------------- kirjoitti:

        -------

        -------------


      • --------------
        - kirjoitti:

        -

        -------------


      • -------------
        - kirjoitti:

        -

        -----------


      • ----------------
        - kirjoitti:

        -

        ----------------


      • ..............
        - kirjoitti:

        -

        .............


      • -------------
        - kirjoitti:

        -

        ---------


      • ------------
        - kirjoitti:

        -

        --------------


      • ----------------
        - kirjoitti:

        -

        -----------------


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        -------------- kirjoitti:

        -------

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        ------------- kirjoitti:

        ---------

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---

        ---


      • ---

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


      • ---
        - kirjoitti:

        -

        ---


    • Keskusteltavaa olisi

      jopa_vain ei suostu vastamaan tai keskustelemaan mistään provostaan..

      1. Miksi päättäjäjät eivät lopeta MYEL-eläkkeitä.

      2. Paljonko on ulkomaisen alkutuotannon osuus suomalaisten syömästä ruuasta.

      3. Miten veronmaksat häviävät rahallisti jos vehnää syöttää rehuksi.

      4. Missä viljelijän ahneus ilmenee.

      5. Missä viljelijän ammattitaidottomuus ilmenee.

      6, Kuinka kauan kesää että Skyfarm kasvihuoneet joissa kasvatetaan viljaa maksavat itsensä ja suuriko on säästö verrattuna perinteiseen viljanviljelyyn hehtaarilta.

      7. Mitä negatiivista maidon tuottajahinnassa on ?

      8. Mikä todistaa Suomalaisen maidon huolaatuiseksi..

      9. Miksi kansallistatukea ei poisteta.

      10 Miksi väität tuontiruokaa edullisemmaksi kuin kotimaista.

      • -

        -


    • En todellakaan poistanut - tai poistattanut -
      eilistä viestiäni. Ihmettelin itsekin sen poistoa ja
      esitin valvojalle, että nimimerkkiäni vastaan noussut
      loiskiehunta myös poistettaisiin, mutta näköjään
      viestini poistoa märehtivät päästöt ovat edelleen,
      joten ei siitä sen enempää.

      Ilokseni vedän tuosta mylvinnästä, jota loiskiehujat
      nimimerkkiäni vastaan esittävät, sen johtopäätöksen,
      että kritiikkini on ollut osuvaa, mutta yleisestä
      kompetenssivajeesta kärsivät kun eivät kykene
      asiallista vasta-argumentointia esittämään, niin
      esittävätpä sitten a) allekirjoittaneen viestien
      poistamista b) määkivät sitten jopa-vain poistattaneen
      viestinsä.

      Määkijöille tiedoksi, että kun itse poistaa viestinsä,
      siitä jää jäljelle ilmoitus 'Käyttäjä poistanut viestin'.

      Tulen jatkamaan kritiikkiäni megalomaanisia maataloustukia
      ja muita lieve-ilmiöitä vastaan oman harkintani mukaan
      ja omassa tahdissani.

      • Muistan kyllä

        mitä solvauksia kirjoitit, mainitsin mm että viljelijöillä on kompetensi vaje jonka takia he eivät saa kulujaan lasketuksi, kuluthan ylittää tuotteista saadun hinnan, et kuitenkaan kerro mitä kuluja voisi laskea ja kuinka paljon, miksi et ?


      • qwerl

        odotan koska aloitat kompetenssivajeen laulamisen kuluneen kesän ja meneillään olevan syksyn keleistä. Todennäköisesti ensimmäinen mainita tullee joskus lokakuulla kun tilanne alkaa olla varma.

        Voin hyvin kuvitella ihastuneen ilmeesi kun kirjoitat miten suomalaiset viljeljät eivät pysty kompetenssivajeensa takia korjaamaan satoa veden pehmittämiltä pelloilta.
        Siihen muutama megalomaania joukkoon ja taas on riemu ylimmillän.
        Sellaista se komopetenssikopeksen elämä on. vittuile niin sinulle vittuillaan.


      • XXX

        Esitin tämän kysymyksen viestiketjussa, enkä ole sitä itse tähän aloitukseen laittanut. En myöskään esittänyt viestisi poistoa.

        Tämän ja vastaavanlaisten palstojen asiasisältö on mitätön ja eikä tälläisillä kommentoinneilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Nämä ovat ainoastaan joillekkin ajanvietettä (sanoisin paremminkin ajanhukkaa) ja ehkä myöskin oikeiden ihmissuhteiden puutteen korvausta. Pakkomieleteiset ja tahallisen herjaavat kommenttisi voivat aiheuttaa suuttumusta joissakin, mutta sen enempää harmia niistä ei kenellekkään aiheudu. Joten ole hyvä vaan ja jatka marinaasi, jos se tuo sisältöä elämääsi. Minä en enää jaksa lukea asiattomia oksennuksiasi. Säälisin sinua, jos en salaa olsi iloinen elämäsi typerästä tuhlaamisesta. Minä jatkan nyt työtäni, josta pidän ja kiitos Suomen kansan saan vielä tehdä, koska suurin osa suomalaisista on tyytyväinen työhöni ja haluaa nauttia työni tuloksista.


      • Ai niin,
        XXX kirjoitti:

        Esitin tämän kysymyksen viestiketjussa, enkä ole sitä itse tähän aloitukseen laittanut. En myöskään esittänyt viestisi poistoa.

        Tämän ja vastaavanlaisten palstojen asiasisältö on mitätön ja eikä tälläisillä kommentoinneilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Nämä ovat ainoastaan joillekkin ajanvietettä (sanoisin paremminkin ajanhukkaa) ja ehkä myöskin oikeiden ihmissuhteiden puutteen korvausta. Pakkomieleteiset ja tahallisen herjaavat kommenttisi voivat aiheuttaa suuttumusta joissakin, mutta sen enempää harmia niistä ei kenellekkään aiheudu. Joten ole hyvä vaan ja jatka marinaasi, jos se tuo sisältöä elämääsi. Minä en enää jaksa lukea asiattomia oksennuksiasi. Säälisin sinua, jos en salaa olsi iloinen elämäsi typerästä tuhlaamisesta. Minä jatkan nyt työtäni, josta pidän ja kiitos Suomen kansan saan vielä tehdä, koska suurin osa suomalaisista on tyytyväinen työhöni ja haluaa nauttia työni tuloksista.

        lisään vielä, että ilokseni vedän tuosta jopan mylvinnästä sen johtopäätöksen, että kritiikkini oli osuvaa, mutta kuten aina hänen kompetenssinsa ei kykene esittämään asiallista vasta-argumenttia :)


      • sivistynytttt

        Jopan komrehenssi ei pysty käsittelemään kokonaisuuksia. Hänen melakoomansa poimii yksityiskohtia ja tulkitsee niitäkin päin perhettä.


      • Osuvasti,
        sivistynytttt kirjoitti:

        Jopan komrehenssi ei pysty käsittelemään kokonaisuuksia. Hänen melakoomansa poimii yksityiskohtia ja tulkitsee niitäkin päin perhettä.

        Maavaari sanoi kusaisijaksi..


      • -
        qwerl kirjoitti:

        odotan koska aloitat kompetenssivajeen laulamisen kuluneen kesän ja meneillään olevan syksyn keleistä. Todennäköisesti ensimmäinen mainita tullee joskus lokakuulla kun tilanne alkaa olla varma.

        Voin hyvin kuvitella ihastuneen ilmeesi kun kirjoitat miten suomalaiset viljeljät eivät pysty kompetenssivajeensa takia korjaamaan satoa veden pehmittämiltä pelloilta.
        Siihen muutama megalomaania joukkoon ja taas on riemu ylimmillän.
        Sellaista se komopetenssikopeksen elämä on. vittuile niin sinulle vittuillaan.

        -


      • -
        Muistan kyllä kirjoitti:

        mitä solvauksia kirjoitit, mainitsin mm että viljelijöillä on kompetensi vaje jonka takia he eivät saa kulujaan lasketuksi, kuluthan ylittää tuotteista saadun hinnan, et kuitenkaan kerro mitä kuluja voisi laskea ja kuinka paljon, miksi et ?

        -


      • -
        - kirjoitti:

        -

        -


      • -

        -


      • -
        XXX kirjoitti:

        Esitin tämän kysymyksen viestiketjussa, enkä ole sitä itse tähän aloitukseen laittanut. En myöskään esittänyt viestisi poistoa.

        Tämän ja vastaavanlaisten palstojen asiasisältö on mitätön ja eikä tälläisillä kommentoinneilla ole mitään vaikutusta mihinkään. Nämä ovat ainoastaan joillekkin ajanvietettä (sanoisin paremminkin ajanhukkaa) ja ehkä myöskin oikeiden ihmissuhteiden puutteen korvausta. Pakkomieleteiset ja tahallisen herjaavat kommenttisi voivat aiheuttaa suuttumusta joissakin, mutta sen enempää harmia niistä ei kenellekkään aiheudu. Joten ole hyvä vaan ja jatka marinaasi, jos se tuo sisältöä elämääsi. Minä en enää jaksa lukea asiattomia oksennuksiasi. Säälisin sinua, jos en salaa olsi iloinen elämäsi typerästä tuhlaamisesta. Minä jatkan nyt työtäni, josta pidän ja kiitos Suomen kansan saan vielä tehdä, koska suurin osa suomalaisista on tyytyväinen työhöni ja haluaa nauttia työni tuloksista.

        -


    • -

      -

    • -

      -

    • Phantom

      Jopa vain on jonkun määritelmän mukaan sivistymätön ja tyhmä. Annettakoon se silti hänelle anteeksi, hän kun ei sairaudestaan johtuen tiedä kirjoittamastaan asiasta yhtään mitään. Koitetaan me poijaat vaan jatkaa puinteja.

    • tyhmä..

      Eihän "noin viisaan" viestejä ainakaan ylläpito voi poistaa......

    • -

      -

    • -

      -

    • Minä itte

      "En todellakaan poistanut - tai poistattanut -
      eilistä viestiäni. Ihmettelin itsekin sen poistoa ja
      esitin valvojalle, että nimimerkkiäni vastaan noussut
      loiskiehunta myös poistettaisiin, mutta näköjään
      viestini poistoa märehtivät päästöt ovat edelleen,
      joten ei siitä sen enempää", Jopa_vain

      Kauheaa, aina oikeassa olevan Jopa_vainin viesti on poistettu. Miksi hänen asiailisia viestejä poistetaan jossa hän asiallisesti kirjoittaa viljelijöistä: "amatööripuuhastelijoita, kiviriippoja, kompetenssivajeisia liitettynä kohtalaiseen kognitiiviseen dissonanssiin, amatöörimäisiä tukijusseja, perheviljeömäpuuhastelijoita, oikeasti tyhmiä, ahneita talonpoikia, loisijaporukkaa, avuttomia tukijusseja, sivistymättömiä tukijusseja, köyhiä tukijusseja, laisikanpulskeita hälläväli tyylisiä, pelokaita roikkujia, kerjääjänä eläjiä, toisten hyväntahtoisuuden varassa eläjiä, uikuttajia ja valittajia, maanpettureita, lasihelmiä kasaavia intiaaneja".

      Hän ei myöskään laikaan ymmärrä päättäjiämme kotka toimivat hänen tahtoaan vastaan sallimalla maataloustuet. Käsittämätöntä.

    • ---

      ---

    • ---

      ---

    • ---

      ---

    • ---

      ---

    • ----

      ---

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      18
      2523
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2215
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      83
      1466
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1423
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1385
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      95
      1260
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1118
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1063
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      79
      1059
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1039
    Aihe