Mikä on tämä?

Tahvo

Muutama päivä sitten kone kaatui viruksen ansiosta. F-secure poisti ja toimi ainakin melkein normaalisti. Nyt kuitenkin kun koneen käynnistää uudelleen F-secure ilmoittaa että virus poistettu. Joka kerta siis. Kone ei ole varsinaisesti hidastunut, mutta ennen niin nopea netti on hidastunut huomattavasti. Googlehaku, kuvien ja videoiden lataus tapahtuu rasittavan hitaasti.
Olen tehnyt f-securella täystarkastuksen pariin kertaan. Ei mitään. Windows defenderillä, ei mitään. Kokeilin myös Panda-securen active-scan-ohjelmaa. Se löysi 29 saastunutta tiedostoa kun koneesta oli tarkastettu vain 16 %, mutta sitten kuoli netti eikä ohjelma päässyt loppuun asti, eikä se anna yrittää uudelleen.

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahvo

Poistaako kyseinen ohjelma myös virukset?

• Poistaa, jos se tunnistaa koneessa olevat mahdolliset haittaohjelmat.

• Uudellen ohjaus

Netin hidastuminen tuntuu DSN pöpöltä, uudelleen ohjaus virukselta.
      mm suomen poliisi käyttää... ja moni muu..
      Mutta jos pöpöjä paljon, on dsn rikollista alkuperää..,. tai siis aina on :)

• Tahvo

Malvarebytes kyllä löysi 12 saastunutta tiedostoa ja tietääkseni poistikin ne, mutta vaiva ei vielä lähtenyt. Edelleen ilmoittaa avatessa että virus poistettu. Raah. Tuota toista keinoa en ole vielä kokeillut kun on omat tietokonetaidot vähä kyseenalaiset.

Eli lataan kyseisen ohjelman CD:lle ja sitten mitä?

• Latata kyseisen tiedoston ja poltat sen CD levylle esimerkiksi CDBurnerxp ohjelmalla. Tämän jälkeen buuttaat koneen kyseisen cd kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe