Tänne kirjoittavat lienee niin nuorta porukkaa, että eivät enää muista sitä aikaa, kun 1990-luvun puolivälistä 2000-luvun alkuun iltapäivälehdet saivat monta juttua aikaan kokoomuksen Tupu, Hupu ja Lupu-porukan aikaansaannoksista.
Porukassa olivat kokoomuksen kansanedustajat Anssi Rauramo, silloin ensimmäisestä vaimostaan myrskyisästi eronnut sekä silloinen sisäministeri Kari Häkämies, myrskyisiä avioriitoja ja eroja ja kuinkahan monessa kunnassa on käynyt yrittämässä ollakaan kunnanjohtajana (Jyri Häkämiehen isoveli muuten) ja puoli-vallaton leskimies Sauli Niinistö.
Porukka oli tunnettu kiitämisestään Hesan yössä. Naisia, viinaa, pelaamista.
Porukka täällä nuoruudesta johtuen ei taida muistaakaan, kuinka iltalehdissä oli päiväkausia juttuja siitä, kun Anssi Rauramo jäi kiinni rattijuoppoudesta ja piiloutui kotiinsa lukkojen taakse eikä suostunut verikokeeseen kuin vasta aikojen kuluttua. Eihän silloin enää Rauramolla mitään alkoholia veressä ollut ja taisi jäädä vaille tuomiota. Kari Häkämieshän joutui jättämään sisäministerin postin, kun häntä syytettiin silloisen vaimonsa pahoinpitelystä.
Sittenhän Sauli lähti jäähdyttelemään Euroopan jälleenrakennuspankin varajohtajaksi ja samaan aikaan purkautui kihlaus Tanja Karpelan kanssa. Luulen, että silloin vuonna 2000 olleella maineella Sauli Niinistön ei olisi edes kannattanut yrittää presidentiksi.
Ilmeisesti Saulin täytyi kokea pelastuminen tsunamista ennen kuin rauhoittui. Tai mistä minä tiedän, kuinka paljon oikeasti on rauhoittunut? Poliiitikoilla on hyvät esiintymisvalmentajat ja kun oma vaimokin on viestinnän ammattilainen, niin siinähän pystytään rakentamaan tietty imago ja häivyttämään vanha.
Toivon, että Saulilla olisi jäänyt Tupu, Hupu, Lupu-kerho jäljelle, pappa-aikojen piristykseksi!
Niinistö, naisia, viinaa, uhkapeliä
Maitta. R.
14
2059
Vastaukset
- Höpötäti?
Höpötät
- Anonyymi
Kansallinen häpeäpilkku.
Epäisänmaallinen jolla oankkitilejä ulkomailla eikä isänmaassamme.
Jenni-gate, Kummisetä-gate... - Anonyymi
Kuka vanhoja muistaa...
- Anonyymi
Muistomerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistomerkkejä?
Niin juuri.
- Anonyymi
Kukahan muistaa?
- Anonyymi
Kukahan?
- Anonyymi
Harras
- Anonyymi
Afrika ttu
- Anonyymi
Mukavaa matklua
- Anonyymi
Mtkalla
- Anonyymi
Ponotat
- Anonyymi
Kiitos moktar gubta
Syväkurkku - Anonyymi
Historiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903436Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3463017Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2461434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621312Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281061- 791027
- 741020
- 117980
- 72944