Hei, en tiedä mistä muualta tätä kysyisin, jos muualle kirjoittaisin, kommentit olisivat varmasti lähinnä haukkumista, kun huumeidenkäyttäjä olen. Tai en huumeiden, yhtä huumetta vain käytän. Olen koukussa subutexiin, käytän sitä suonensisäisesti. Päiväannokseni on suht.pieni, n.2milliä, käytän sitä vain pysyäkseni terveenä, toiminut se ei ole enää vuosiin. Ongelmana on suoneni ja vereni. Suonet minulla ei näy, todella vaikea pistää. Sitten kun osun, ja painan tavaraa suoneen, niin yhtäkkiä neula saattaakin lähteä suonesta, ilman että liikutan kättä ja/tai värkkiä. Tätä ei onneksi kovin usein satu, mutta aina silloin tällöin kuitenkin. Minulla menee todella usein vedot pilalle, sillä vereni hyytyy todella nopeasti. Kesken vetojen saattaa neula mennä tukkoon, ja pumppu täynnä verihyytymiä. Lääkäriinhän tästä pitäisi mennä, mutta mitä ihmettä sanon lääkärille? Tiedoissani ei lue huumeista mitään, ja niin haluan sen olevankin.
Vinkkejä otetaan erittäin mielellään vastaan!
Vinkkejä otetaan erittäin mielellään vastaan!
Vastaukset 5
Vanhimmat
Nyt kiireesti marevaania syömään ,se on niin sanottua rotan myrkkyä. Kyllä rupee veri ohenemaan.Jos et ilkee mennä lääkäriin, sitä saa rautakaupasta ja se on kauraryyniin sekoitettuna siitä vain pöperö kyllä veri ohenee.
parin vuoden subu kokemuksen perusteella ja saman ongelman kohdanneena voin suositella aspiriinia! siis ihan oikeasti aspiriinia se on halpaa ja ohentaa verta turvallisesi ei liian paljoa.
aspiriinia myydäänkin tähän tarkoitukseen 100mg pillereinä oliskohan ollut nimeltään aspirin cardio tms.. ne ovat kuitenkin kalliita ja pakkaus selosteen mukaan aivan samaa tavaraa kuin normi 500mg aspiriini (tai halvempi versio disperin)
itse käytän päivittäin aina viikon ja sitten olen taas viikon ottamatta ja veri pysyy hyvänä, jaan yhden 500mg tabun aina neljään osaan ja otan yhden osan päivässä. eikä tule kalliiksi (laatikollinen mikä maksoi muistaakseni 7e on nyt puolillaan 4kk jälkeen)
subu-annokseni on tällä hetkellä sama kuin sinulla 2mg/pv yleensä milli aamulla ja toinen illalla..
kannattaa tuota aspiriinia kokeilla pari viikkoa putkeen, jollei rupea veren laatu paranemaan niin sitten lääkärille..
aloittaja halusi varmaankin tietää mahdollisen syyn tähän vaivaan? millaisia tauteja/vikoja on olemassa, jotka tälläistä aiheuttaa?
Kerro asia lääkärille niinkuin se on. Eli haluat verenkiertosysteemisi parempaan kuntoon, jotta sinun olisi helpompi käyttää huumeita.
Kyllä on hirvittävä lukea tuollaisia. :/
Aspiriini olikin jo mainittu joten käytä sitä mutta lääkäriähän tilasi vaatii.
Subutex ei ole minullekaan vieras ja käytän sitä satunnaisesti en kuitenkaan piikillä. Olen ehkä yksi niitä harvoja käyttäjiä joka voi pitää puolenkin vuoden tauon ilman ongelmia.
Ainakin toimii joka kerta eikä tarvitse ottaa paljoa.