Me vihreät olemme seuraavaksi keskittymässä kalastuksen lopettamiseen valtion mailla sillä tuo raaka kaloille kärsimystä aiheuttava verinen harrastus pitää lopettaa.
Olemme niin onnistuneesti saaneet hankaloitettua eläinten tappamista joten on syytä laajentaa kalojen kidutuksen lopettamista.
Valaita suojellaa mutta ei taimenta tai lohta?
Perustamme kalastuksen vastustus sivut
5
303
Vastaukset 5
- OK
lopetetaan kaikki lihan ja kalan syönti ja eletään symbioosissa lehmien kanssa ruohoa syöden
- Kaloilla on tissit
Taimenta ja lohta suojellaan kait eniten, ja jälkimmäisestä kiihkoillaan eniten. Kala on tunteita kuumentava nisäkäs...
- Provoilua
Mutta joku saattaa tämänkin topicin ottaa tosissaan. Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että C&R-kalastus on tosiaan turhaa kärsimyksen tuottamista kaloille. Jos kalastetaan niin käytetään saaliskalat myös ruoaksi.
- näinon!
Joo, minäkin olen sitä mieltä että kalastus, lihan- maidontuotanto sekä kasvinviljely pitää lopettaa, sillä lihaa, kalaa, maitoa ja vihanneksia saa kaupasta, ne pitää ostaa sieltä!!!!
- vihreet rommoon
Catch&release kalastuksessa ei oo mitään järkee. On tutkittu et kalat ei tunne kipua joten vihreät pitäkää turpanne kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398