Tuli semmoisia ikäviä kommentteja, mm. pierujuttuja.
Miksi tässä syöpäpotilaat- palstassa? Onhan suomi24:ssa runsaasti
sopivia palstoja!
Miksi tämä syöpäpotilaat-palsta ei ole arvoisensa?
6
221
Vastaukset
- ex syöpäpot.
Juuri näin minäkin luulin.Mutta palstasta on tullut Pieru-Korrin blogi.Jos ei sovi sulle,niiin etsi toinen palsta.
- hmm hmm hmm
Hmm hmm hmmm
- Ei pieruja tänne
Ikävää että näin on käynnyt.Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan.Ei kiinosta pierujutut...ei todellakaan.
- Lusiina 5
Ja kuitenkin nyt oikein nostat tämän pierujutun tänne esiin ja osallistut. Näytät olevan oikeinkin kiinnostunut.
- -ra
Lusiina 5 kirjoitti:
Ja kuitenkin nyt oikein nostat tämän pierujutun tänne esiin ja osallistut. Näytät olevan oikeinkin kiinnostunut.
Pitkästä aikaa ollut huono mäihä,ensin oikea käteni jäi oven väliin turvoten,onneksi ei käynyt pahemmin.Sunnuntaina olin keskimmääisen tyttäreni luona,ja minulla on sijoituksessa yksi koira,heillä meinasi tulla tappelu,otin koiraa niskasta kiinni ja se purasi sorneni läpi.sain jäykkäkoura rokotuksen ja viikon antibiootti kuurin,nyt jo käsi näyttää paremmalle ja voi aloittaa normaalin elämän iloineen ja suruineeen.kaikille toivotan hyvää alkanutta päivää.,ja alkanutta viikkoa.Voimia hoidoissa käyville.
- Lusiina 5
-ra kirjoitti:
Pitkästä aikaa ollut huono mäihä,ensin oikea käteni jäi oven väliin turvoten,onneksi ei käynyt pahemmin.Sunnuntaina olin keskimmääisen tyttäreni luona,ja minulla on sijoituksessa yksi koira,heillä meinasi tulla tappelu,otin koiraa niskasta kiinni ja se purasi sorneni läpi.sain jäykkäkoura rokotuksen ja viikon antibiootti kuurin,nyt jo käsi näyttää paremmalle ja voi aloittaa normaalin elämän iloineen ja suruineeen.kaikille toivotan hyvää alkanutta päivää.,ja alkanutta viikkoa.Voimia hoidoissa käyville.
Huomenta!
Ihmistä pureva koira ei ole kiva.
Mukavaa viikkoa myös sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035