Tuli semmoisia ikäviä kommentteja, mm. pierujuttuja.
Miksi tässä syöpäpotilaat- palstassa? Onhan suomi24:ssa runsaasti
sopivia palstoja!
Miksi tämä syöpäpotilaat-palsta ei ole arvoisensa?
6
154
Vastaukset
- ex syöpäpot.
Juuri näin minäkin luulin.Mutta palstasta on tullut Pieru-Korrin blogi.Jos ei sovi sulle,niiin etsi toinen palsta.
- hmm hmm hmm
Hmm hmm hmmm
- Ei pieruja tänne
Ikävää että näin on käynnyt.Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan.Ei kiinosta pierujutut...ei todellakaan.
- Lusiina 5
Ja kuitenkin nyt oikein nostat tämän pierujutun tänne esiin ja osallistut. Näytät olevan oikeinkin kiinnostunut.
- -ra
Lusiina 5 kirjoitti:
Ja kuitenkin nyt oikein nostat tämän pierujutun tänne esiin ja osallistut. Näytät olevan oikeinkin kiinnostunut.
Pitkästä aikaa ollut huono mäihä,ensin oikea käteni jäi oven väliin turvoten,onneksi ei käynyt pahemmin.Sunnuntaina olin keskimmääisen tyttäreni luona,ja minulla on sijoituksessa yksi koira,heillä meinasi tulla tappelu,otin koiraa niskasta kiinni ja se purasi sorneni läpi.sain jäykkäkoura rokotuksen ja viikon antibiootti kuurin,nyt jo käsi näyttää paremmalle ja voi aloittaa normaalin elämän iloineen ja suruineeen.kaikille toivotan hyvää alkanutta päivää.,ja alkanutta viikkoa.Voimia hoidoissa käyville.
- Lusiina 5
-ra kirjoitti:
Pitkästä aikaa ollut huono mäihä,ensin oikea käteni jäi oven väliin turvoten,onneksi ei käynyt pahemmin.Sunnuntaina olin keskimmääisen tyttäreni luona,ja minulla on sijoituksessa yksi koira,heillä meinasi tulla tappelu,otin koiraa niskasta kiinni ja se purasi sorneni läpi.sain jäykkäkoura rokotuksen ja viikon antibiootti kuurin,nyt jo käsi näyttää paremmalle ja voi aloittaa normaalin elämän iloineen ja suruineeen.kaikille toivotan hyvää alkanutta päivää.,ja alkanutta viikkoa.Voimia hoidoissa käyville.
Huomenta!
Ihmistä pureva koira ei ole kiva.
Mukavaa viikkoa myös sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100