Juhlapuku Bella

+++

Hei!

Olen miettinyt hankkivani Juhlapuku Bellasta hääpuvun, työkaverini suositteli firmaa. Minulla oli mielessä erityinen puku, jota heillä ei ollut mallistossa mutta snoivat senkin teettämisen onnistuvan hyvin.
Pelottaa ostaa sikaa säkissä, onko kenelläkään uusia kokemuksia Bellasta ja sen puvuista? Onnistuiko myös mallistojen ulkopuolinen puku hyvin?

2

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susanna

      Tilasin samasta paikasta itse piirtämäni hääpuvun ja liitin mukaan materiaali ja kirjailutoiveeni.
      Hämmästyin kuinka täsmällisesti puku oli toteutettu. Ainut miinus oli se että toimitus keski 8viikkoa firman lupaaman 5-6viikon sijasta. Plussaa oli loistava hinta-laatushude,nopea asiakaspalvelu ja tietty vaivattomuus koko prosessissa. Sain puvun kotiin,istuvuus oli loistava ja puvusta tuli kerralla sopivankokoinen.
      Suosittelen liikettä mutta ole ajoissa liikkeellä.

    • Hyviä kokemuksia

      Komppaan edellistä. Hyvä hinta-laatu suhde ja itsekin mittatilaus puvun tilanneena erittäin tyytyväinen palveluun (pukuni oli mittatilaus mallistossa). Asikaspalvelulle myös iso plussa.Tosin omankin puvun toimitusaika siihen kuuden ja seitsemän viikon rajalle, että kannattaa aina siis varautua hyvissä ajoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe