316 -e46 paska

Kokemusta löytyy!

Erään autolehden osuva vertaus kyseisen automallin ajettavuudesta, "60 luvun toyotakin on parempi ajaa kun bemari". Aika rankkaa tekstiä??? Onneksi pääsin omasta paskastani eroon, tosin huonolla hinnalla koska noita paskojahan ei kukaan osta. Nyt 520, siinä on auto, hiljainen ja HYVÄ ajaa, toisin kuin 316.

5

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E 39

Voit kai ystävällisesti kertoa tarkemmin sen missä lehdessä ajo-ominaisuuksia todettiin.Taitaa olla juttusi vähän "liioiteltu", eikö totta?
      Mutta kerro nyt ainakin lehti, mistä voimme yhdessä lukea huonoista ajo-ominaisuuksista!

Kyllä 3-sarjan BMW on varmasti MAHTAVA auto ajaa, kokemuksien perusteella kyseenalaistan TÄYSIN mitä kirjoitit!!!

Äläkä sitten katoa mihinkään vastaamatta tähän viestiin.
      AJAMISEN ILOA!

• Kokemusta löytyy

Siis, lehti oli joku vanhempi tuulilasi,en muista mikä numero. Jos joku väittää et 316 on hyvä ajaa niin antaa olla, saahan sitä elää omissa harhakäsityksissä. Omaan autooni maahantuoja vaihtoi alustankin, madalletusta normaaliin. Madallettu alusta jonka sai "Kaupantekijäistä" oli aivan susi, ajo-ominaisuudet paranivat vähän kun laitettiin normaali alusta. Huom! 6 sylinteriset ovat parempia ajaa, niissä on kallistuksenvakaaja takanakin.

• joopa joo
        Kokemusta löytyy kirjoitti:

Siis, lehti oli joku vanhempi tuulilasi,en muista mikä numero. Jos joku väittää et 316 on hyvä ajaa niin antaa olla, saahan sitä elää omissa harhakäsityksissä. Omaan autooni maahantuoja vaihtoi alustankin, madalletusta normaaliin. Madallettu alusta jonka sai "Kaupantekijäistä" oli aivan susi, ajo-ominaisuudet paranivat vähän kun laitettiin normaali alusta. Huom! 6 sylinteriset ovat parempia ajaa, niissä on kallistuksenvakaaja takanakin.

... on todellinen asiantuntija.

• Kokemusta löytyy!
        joopa joo kirjoitti:

... on todellinen asiantuntija.

Asiantuntemuksesta en tiä mutta omasta kokemuksesta täs kirjottelen, ei oo mun vika jos 316 e-46 on huono ajaa. Vitutti se muakin ku saivat huijattua mua ostamaan sen paskan, nyt onneksi oon AUTON omistaja, 520 -99.

• Anonyymi
        Kokemusta löytyy! kirjoitti:

Asiantuntemuksesta en tiä mutta omasta kokemuksesta täs kirjottelen, ei oo mun vika jos 316 e-46 on huono ajaa. Vitutti se muakin ku saivat huijattua mua ostamaan sen paskan, nyt onneksi oon AUTON omistaja, 520 -99.

Pässi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe