Erään autolehden osuva vertaus kyseisen automallin ajettavuudesta, "60 luvun toyotakin on parempi ajaa kun bemari". Aika rankkaa tekstiä??? Onneksi pääsin omasta paskastani eroon, tosin huonolla hinnalla koska noita paskojahan ei kukaan osta. Nyt 520, siinä on auto, hiljainen ja HYVÄ ajaa, toisin kuin 316.
316 -e46 paska
5
1602
Vastaukset
- E 39
Voit kai ystävällisesti kertoa tarkemmin sen missä lehdessä ajo-ominaisuuksia todettiin.Taitaa olla juttusi vähän "liioiteltu", eikö totta?
Mutta kerro nyt ainakin lehti, mistä voimme yhdessä lukea huonoista ajo-ominaisuuksista!
Kyllä 3-sarjan BMW on varmasti MAHTAVA auto ajaa, kokemuksien perusteella kyseenalaistan TÄYSIN mitä kirjoitit!!!
Äläkä sitten katoa mihinkään vastaamatta tähän viestiin.
AJAMISEN ILOA!- Kokemusta löytyy
Siis, lehti oli joku vanhempi tuulilasi,en muista mikä numero. Jos joku väittää et 316 on hyvä ajaa niin antaa olla, saahan sitä elää omissa harhakäsityksissä. Omaan autooni maahantuoja vaihtoi alustankin, madalletusta normaaliin. Madallettu alusta jonka sai "Kaupantekijäistä" oli aivan susi, ajo-ominaisuudet paranivat vähän kun laitettiin normaali alusta. Huom! 6 sylinteriset ovat parempia ajaa, niissä on kallistuksenvakaaja takanakin.
- joopa joo
Kokemusta löytyy kirjoitti:
Siis, lehti oli joku vanhempi tuulilasi,en muista mikä numero. Jos joku väittää et 316 on hyvä ajaa niin antaa olla, saahan sitä elää omissa harhakäsityksissä. Omaan autooni maahantuoja vaihtoi alustankin, madalletusta normaaliin. Madallettu alusta jonka sai "Kaupantekijäistä" oli aivan susi, ajo-ominaisuudet paranivat vähän kun laitettiin normaali alusta. Huom! 6 sylinteriset ovat parempia ajaa, niissä on kallistuksenvakaaja takanakin.
... on todellinen asiantuntija.
- Kokemusta löytyy!
joopa joo kirjoitti:
... on todellinen asiantuntija.
Asiantuntemuksesta en tiä mutta omasta kokemuksesta täs kirjottelen, ei oo mun vika jos 316 e-46 on huono ajaa. Vitutti se muakin ku saivat huijattua mua ostamaan sen paskan, nyt onneksi oon AUTON omistaja, 520 -99.
- Anonyymi
Kokemusta löytyy! kirjoitti:
Asiantuntemuksesta en tiä mutta omasta kokemuksesta täs kirjottelen, ei oo mun vika jos 316 e-46 on huono ajaa. Vitutti se muakin ku saivat huijattua mua ostamaan sen paskan, nyt onneksi oon AUTON omistaja, 520 -99.
Pässi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808