Kauriit ja homoseksualisuus

Huu ja haa

Tunnetteko yhtään kaurista, joka olisi ns. julkisesti homoseksuaali?

Itse en tiedä ja tuli vain mieleeni, että nimenomaan kauriit voisivat olla niitä kaappiin sulkeutuneita hieman jäisiäkin hahmoja, koska he ovat varmasti yksi konservatiivisimmista merkeistä jonkin sortin feminismillä höystettynä.

Uskaltaisiko kauris edes tunnustautua homoseksuaaliksi?

5

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhhuijaa____

Tiedän monta kaapissa olevaa, jotka ovat jonkin sortin kulissisuhteessa.
      Kulissien takana uskalletaan puuhailla, mutta kasvoja ei saa menettää maailmalle. Höh. Vierestä seuranneena on saanut vaan pyöritellä päätään.

Haluaako kauris sitten mielummin olla onneton ja yhteiskunnan hyväksynnän leiman alla, vai onnellinen ja kohdata rohkeasti muu maailma, ilman pelkoa kritiikistä ja mahdollisesta tuomitsemisesta.

Kauriit ovat kyllä jonkin sortin "vanhoillisia", jopa nuoremmatkin tapaukset. Eli pitääkö se perhe olla ja mennä "normi" muotin mukaan?

• Suattaapi ollaki

Perhe tai pikemminkin lapset ovat kauriille tärkeitä, puoliso on tärkeä vain, jos puoliso on edustava eli on sosiaalisesti hyväksytty.

• puhhuijaa__

No mites sitten, kun kauriista sanotaan olevan luotettavia suhteessa, niin mitenkäs tällasissa homoseksuaalisuusasioissa? Kulissit yllä, mutta näyttämön takana tapahtuu se todellinen toteutus? Ellei sit elä sellasessa ympäristössä missä homot on ok. niin kauriiden ei tarvi peitellä?

Niin ja hei! Uskaltaako kauris ottaa riskiä tollasessa tilanteessa edes?

• jkpoiuiiu

niinkö

• jgyfvhjb

itse olen kauris nainen ja homoseksuaali ja ihan julkisesti :) en ujostele asiaa lainkaan missään tilanteessa en edes siellä työpaikalla! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      221
      4086
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2305
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1405
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      876
    Aihe