Tulin juuri osteopaatilta, toinen kerta.
Pääsärky on aivan järkyttävä, ja oksettaa. Ei sillä, siis näistähän olen kärsinyt vuosia, ja joka aamu on ihan samanlainen olo.
mutta vissin ne oireet voi pahentua alussa??? helpottuuko ne sitten? onko kelläään kokemusta. ?
Sitten sellanen kysymys että mitä osteopaatti tekee kun se vaan pitää kasiään esimerkiksi pään alla ja on hiljaa, onko se sitä manipulaatiota/manipulointia? En sitten viitsinyt kysyä.
Fuck, aivan hirveä olo. HYI ÄLLÖTYS. MUTTA MULLA ON KROPPA JA MIELI SEN VERRAN TUKOSSA ETTEN USKO ETTÄ SE AUTTAA.
Kertokaa/auttakaa osteopatia
8
6931
Vastaukset
- amelieamande866
joo tosiaan laitoin englanniksi ihan shit tai vastaavaa niin tuli tähtiä XD
- amelieamande8888
SUURI KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAATANAN PASKAPÄÄT.
- RILLUTIRILLUTI
MUTTA NIINHÄN SE ON, EN USKO ETTÄ SELLAISIA IHMISIÄ EDES ON ETTÄ AUTTAVAT TOISIAAN JOS EIVÄT ITSE HYÖDY ASIASTA EDES JOTAIN.
- RILLUTIRULLUTI2
RILLUTIRILLUTI kirjoitti:
MUTTA NIINHÄN SE ON, EN USKO ETTÄ SELLAISIA IHMISIÄ EDES ON ETTÄ AUTTAVAT TOISIAAN JOS EIVÄT ITSE HYÖDY ASIASTA EDES JOTAIN.
ETTÄ HAISTAKAA PITKÄ VITTU KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
RILLUTIRILLUTI kirjoitti:
No jokainen ottaa työstään palkan🤑
- jjjjjjjjjjjjj
Käsittääkseni on suht normaalia tuntea kaikenlaisia erikoisia olotiloja hoidon jälkeen.. Ihan minkä tahansa hoidon, oli kyseessä sitten hieronta, tai vielä 'vahvempi' hoito kuten manipulaatio.. Oikeastaan todellisen hyödyn alat huomaamaan vasta parin päivän päästä, joskus jopa pidemmän ajan päästä. Hoidon tavoite on kuitenkin laittaa vauhtiin kehon oma parannussysteemi, joten heti kroppa ei pysty tottumaan nivelten yms "uusiin", normaaleihin asentoihin. Älä siis vielä panikoi, katsele mikä olo on, jahka olet levännyt kunnolla ja muutenkin vasta päivien päästä voi sanoa millainen hoidon todellinen teho on ollut. Jos kuitenkin olo on aivan järkyttävä, siis JÄRKYTTÄVÄ, niin suosittelen ihan lääkääriin menemistä, koska eihän sitä koskaan tiedä mitä hoidossa on sattunut, vaikka kuinka ammattilainen olisi hoitanut. Eipä tälleen tekstin välityksellä oikein parempiin vastauksiin pysty.
Paranemisia!- Ghjkkhjkkk
Muista että hoitaja käsittelee jalkasi!
- hanna 67
Hei,
Erilaisia oireita hoidon jälkeen voi tulla.
Kannattaa jatkaa vain, käyn itse helsingissä osteopaatti Jarmo Siposella. Olen ollut tyytyväinen, selkäsäryt ovat hävinneet, jaksan paremmin ja tehtiin kunto ohjelma vuodeksi eteenpäin kun selkä tuli kuntoon, suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124233
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042101Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.161961Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341782- 1811564
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261451Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111273Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2171216- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150