Tulin juuri osteopaatilta, toinen kerta.
Pääsärky on aivan järkyttävä, ja oksettaa. Ei sillä, siis näistähän olen kärsinyt vuosia, ja joka aamu on ihan samanlainen olo.
mutta vissin ne oireet voi pahentua alussa??? helpottuuko ne sitten? onko kelläään kokemusta. ?
Sitten sellanen kysymys että mitä osteopaatti tekee kun se vaan pitää kasiään esimerkiksi pään alla ja on hiljaa, onko se sitä manipulaatiota/manipulointia? En sitten viitsinyt kysyä.
Fuck, aivan hirveä olo. HYI ÄLLÖTYS. MUTTA MULLA ON KROPPA JA MIELI SEN VERRAN TUKOSSA ETTEN USKO ETTÄ SE AUTTAA.
Kertokaa/auttakaa osteopatia
8
7653
Vastaukset
- amelieamande866
joo tosiaan laitoin englanniksi ihan shit tai vastaavaa niin tuli tähtiä XD
- amelieamande8888
SUURI KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAATANAN PASKAPÄÄT.
- RILLUTIRILLUTI
MUTTA NIINHÄN SE ON, EN USKO ETTÄ SELLAISIA IHMISIÄ EDES ON ETTÄ AUTTAVAT TOISIAAN JOS EIVÄT ITSE HYÖDY ASIASTA EDES JOTAIN.
- RILLUTIRULLUTI2
RILLUTIRILLUTI kirjoitti:
MUTTA NIINHÄN SE ON, EN USKO ETTÄ SELLAISIA IHMISIÄ EDES ON ETTÄ AUTTAVAT TOISIAAN JOS EIVÄT ITSE HYÖDY ASIASTA EDES JOTAIN.
ETTÄ HAISTAKAA PITKÄ VITTU KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
RILLUTIRILLUTI kirjoitti:
No jokainen ottaa työstään palkan🤑
- jjjjjjjjjjjjj
Käsittääkseni on suht normaalia tuntea kaikenlaisia erikoisia olotiloja hoidon jälkeen.. Ihan minkä tahansa hoidon, oli kyseessä sitten hieronta, tai vielä 'vahvempi' hoito kuten manipulaatio.. Oikeastaan todellisen hyödyn alat huomaamaan vasta parin päivän päästä, joskus jopa pidemmän ajan päästä. Hoidon tavoite on kuitenkin laittaa vauhtiin kehon oma parannussysteemi, joten heti kroppa ei pysty tottumaan nivelten yms "uusiin", normaaleihin asentoihin. Älä siis vielä panikoi, katsele mikä olo on, jahka olet levännyt kunnolla ja muutenkin vasta päivien päästä voi sanoa millainen hoidon todellinen teho on ollut. Jos kuitenkin olo on aivan järkyttävä, siis JÄRKYTTÄVÄ, niin suosittelen ihan lääkääriin menemistä, koska eihän sitä koskaan tiedä mitä hoidossa on sattunut, vaikka kuinka ammattilainen olisi hoitanut. Eipä tälleen tekstin välityksellä oikein parempiin vastauksiin pysty.
Paranemisia!- Ghjkkhjkkk
Muista että hoitaja käsittelee jalkasi!
- hanna 67
Hei,
Erilaisia oireita hoidon jälkeen voi tulla.
Kannattaa jatkaa vain, käyn itse helsingissä osteopaatti Jarmo Siposella. Olen ollut tyytyväinen, selkäsäryt ovat hävinneet, jaksan paremmin ja tehtiin kunto ohjelma vuodeksi eteenpäin kun selkä tuli kuntoon, suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153