Kertokaakapas hiukan vanhemmat mitä arvostatte lastenhoitajassa/hoitopaikassa? olen opiseklijaharjoittelijana päiväkodissa ja saanut seurata sivusta päiväkotitoimintaa nyt useamman viikon. Minkälaisia toivoisitte lastenne päivien olevan jne. mitä risuja ja ruusuja jakelisitte kokemuksistanne jne.
Minkälainen on hyvä lastenhoitaja?
3
4523
Vastaukset
- äiti ja isä
Me arvostamme ehkä eniten sitä, että lapsi kokee turvallisuutta ja että lasten aloitteisiin vastataan. Meidän päiväkodissa hieno asia on se, että henkilökunnassa on sekä miehiä että naisia.
- hammazpeikkolainen
Keskustelu, aito kiinnostus, emootiot, empatia, huomioiminen, rajat ja tarpeen tullen aikuisen auktoriteetti, lempeys, hymyä (paljon hymyä), kannustaminen, innostaminen ja innostuminen...
Sanoo päiväkotiharjoittelija :) - !!!
Päiväkoti jossa hoitajat ymmärtävät tärkeiden jatkuvien turvallisten lapsi-hoitajasuhteiden merkityksen joka näkyy myös työkäytännöissä jossa satsataan tähän, esim. omahoitajakäytäntö joka toimii oikeista lähtökohdista eikä ole vain kuollut sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161