Kamala olo ;(

:(

No otsikko kertoo kaiken , olen 13vuotias tyttö ja minua haukutaan koko ajan läskiksi ja kaikiksi mitä mieleen tulee! Olen pitä ja siksi vaikuta läskiltä 170/64... Olenko oikeasti läski? Minulla on monta kaveria jotka ovat samankokoisia , ehkä vähän lyhyempiä, mutta painaa saman verran niitä läpsitään perseelle ja niille kerrotaan vaan koko ajan miten hyvännäkösii ne on :( pelaan jäkist ja pesist (mahtavia lajeja) . Olenko ylipainoinen? Toivoisin asiallisia kommentteja, olen ihan maassa tämän asian vuoksi

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masentunut tyttönen

Sinuna en olisi maassa ton takia. Olet aivan normaalipainoinen, ne vaan haluu sulta huomiota tai purkaa suhun pahan olonsa.
      Kyllä minustakin pahalta tuntuu, olen nimittäin masentunut. Ja kyllä vain, olen läski myös. Minua kiusataan sukunimeni takia ja myös sen takia, koska oon niin surkeena aina koulussa. Ainoa ihminen, joka ymmärsi minua, on nyt kuollut. On tosi ikävä :'( Oon luonteeltani sellainen hissukka, joka ei uskalla sanoa mitään jos joku kiilaa jonossa. Enkä tunnillakaan mitään vapaaehtoisesti sano, enkä todellakaan ehdota mitään. Olen vain häpeäksi ihmisille, älkää ottako musta mallia.

Mutta pidä mielessäsi se, että et todellakaan ole läski.
      Usko mua, en yritä oikeesti vaan lohduttaa sua vaan kertoo totuuden.

• Moi!

Sinä et suinkaan ole läski. Varsinkin ihmisillä, jotka urheilevat, nuo lukemat eivät kerro mitään. Vaa'an lukema koostuu eri ihmisillä eri asioista, luut lihasmassa ja rasva ovat eri painoisia ja niitä on jokaisella ihmisellä eri suhteessa.
      Ja vaikka näyttäisit miltä, ei kenelläkään ole oikeutta haukkua toista yhtään miksikään. Kaikesta kiusaamisesta kannattaa puhua jonkun aikuisen kanssa. Koulussa olevien aikuisten velvollisuus on puuttua niihin asioihin ja auttaa kaikin mahdollisin tavoin.

Toivon, ettei kenenkään tarvitsisi olla näiden asioiden kanssa yksin, vaan että löytyisi taho, jonka kanssa voisi keskustella asiasta, puhumisessa on yllättävän paljon voimaa.

Tsemppiä syksyyn!

Sanna
      NettiSaapas

• nouse maasta :)

Voi et tosiaan ole läski. Itse olen jo aikuinen nainen mutta saman kokoinen kuin sinä. Sinun kroppasi tulee vielä muuttumaan paljon. Ole ihan oma itsesi.
      Saman kokoiset nuoret voivat olla silti erimuotoisia,toisilla leveämmät lanteet,osalla voi olla suuremmat rinnat tai pienemmät,toisella pyöreämmät kavot jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      12
      4729
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4231
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      232
      3480
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3045
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      34
      2586
    6. 24
      1931
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      6
      1759
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      88
      1634
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      222
      1613
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      67
      1541
    Aihe