Kamala olo ;(

:(

No otsikko kertoo kaiken , olen 13vuotias tyttö ja minua haukutaan koko ajan läskiksi ja kaikiksi mitä mieleen tulee! Olen pitä ja siksi vaikuta läskiltä 170/64... Olenko oikeasti läski? Minulla on monta kaveria jotka ovat samankokoisia , ehkä vähän lyhyempiä, mutta painaa saman verran niitä läpsitään perseelle ja niille kerrotaan vaan koko ajan miten hyvännäkösii ne on :( pelaan jäkist ja pesist (mahtavia lajeja) . Olenko ylipainoinen? Toivoisin asiallisia kommentteja, olen ihan maassa tämän asian vuoksi

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masentunut tyttönen

      Sinuna en olisi maassa ton takia. Olet aivan normaalipainoinen, ne vaan haluu sulta huomiota tai purkaa suhun pahan olonsa.
      Kyllä minustakin pahalta tuntuu, olen nimittäin masentunut. Ja kyllä vain, olen läski myös. Minua kiusataan sukunimeni takia ja myös sen takia, koska oon niin surkeena aina koulussa. Ainoa ihminen, joka ymmärsi minua, on nyt kuollut. On tosi ikävä :'( Oon luonteeltani sellainen hissukka, joka ei uskalla sanoa mitään jos joku kiilaa jonossa. Enkä tunnillakaan mitään vapaaehtoisesti sano, enkä todellakaan ehdota mitään. Olen vain häpeäksi ihmisille, älkää ottako musta mallia.

      Mutta pidä mielessäsi se, että et todellakaan ole läski.
      Usko mua, en yritä oikeesti vaan lohduttaa sua vaan kertoo totuuden.

    • Moi!

      Sinä et suinkaan ole läski. Varsinkin ihmisillä, jotka urheilevat, nuo lukemat eivät kerro mitään. Vaa'an lukema koostuu eri ihmisillä eri asioista, luut lihasmassa ja rasva ovat eri painoisia ja niitä on jokaisella ihmisellä eri suhteessa.
      Ja vaikka näyttäisit miltä, ei kenelläkään ole oikeutta haukkua toista yhtään miksikään. Kaikesta kiusaamisesta kannattaa puhua jonkun aikuisen kanssa. Koulussa olevien aikuisten velvollisuus on puuttua niihin asioihin ja auttaa kaikin mahdollisin tavoin.

      Toivon, ettei kenenkään tarvitsisi olla näiden asioiden kanssa yksin, vaan että löytyisi taho, jonka kanssa voisi keskustella asiasta, puhumisessa on yllättävän paljon voimaa.

      Tsemppiä syksyyn!

      Sanna
      NettiSaapas

    • nouse maasta :)

      Voi et tosiaan ole läski. Itse olen jo aikuinen nainen mutta saman kokoinen kuin sinä. Sinun kroppasi tulee vielä muuttumaan paljon. Ole ihan oma itsesi.
      Saman kokoiset nuoret voivat olla silti erimuotoisia,toisilla leveämmät lanteet,osalla voi olla suuremmat rinnat tai pienemmät,toisella pyöreämmät kavot jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe