En pidä kosketusnäytöstä kun on hankala ja näppäimet on liian pienet.
Onko sellaista puhelinta myytävänä jossa on qwerty näppäimet ja näppäimistö tulee esiin? 3,5-4" näytöllä?
älypuhelin oikealla näppäimistöllä?
14
1394
Vastaukset
- eeeeeeeeeeeeeee7
E7
- e7
Mulla käytössä E7 ja olen ollut tyytyväinen.
- näppäp
Pysyykö virransäästö päällä vaikka laittaisi laturiin?
Millainen on akunkesto?
Onko normaali irroitettava akku? - pysyy virransäästö
näppäp kirjoitti:
Pysyykö virransäästö päällä vaikka laittaisi laturiin?
Millainen on akunkesto?
Onko normaali irroitettava akku?päällä latauksessakin alussa näytti siltä että ei ala lataamaan virransäästätilassa mutta kyllä se nyt näyttää lataavan siinäkin tilassa, akkua ei saa vaihdettua jos ei aukaise kännykkää ruuvimeisselillä http://www.youtube.com/watch?v=LNCwCHl0Uk0
toinenkin älypuhelin löytyy minulta mutta nokia e7 siitä en luovu se on parasta tällä hetkellä kännyköistä - yleensä lataan
pysyy virransäästö kirjoitti:
päällä latauksessakin alussa näytti siltä että ei ala lataamaan virransäästätilassa mutta kyllä se nyt näyttää lataavan siinäkin tilassa, akkua ei saa vaihdettua jos ei aukaise kännykkää ruuvimeisselillä http://www.youtube.com/watch?v=LNCwCHl0Uk0
toinenkin älypuhelin löytyy minulta mutta nokia e7 siitä en luovu se on parasta tällä hetkellä kännyköistätuollaisella ja pääsen siinä myös tietokoneella operoimaan halutessa http://www.verkkokauppa.com/fi/product/42348/chvgg/Belkin-7-porttinen-USB-2-0-hubi-musta
- xperia pro
Jos onnistut vielä saamaan jostakin Sony Ericssoin Xperia pron, niin se olisi parempi kuin nuo mainitut. Oli keväällä ja kesällä alennuskampanjoita ja enää ei näytä nopealla etsimisellä löytyvän mistään. Näyttö on kylläkin 4,3" 856x480.
Itse ostin sen keväällä 249 eurolla ja olen olen ollut tyytyväinen.
Vaikea sanoa, onko ääkkösnäppäimistöllä varustettuja uusia malleja edes tulossa. On sen verran kallista tehdä eri kieliä varten omia näppäimistöjä.- xperia pro
Vähän korjausta. Xperia Pron näytön koko on 3,7" eikä 4,3".
- 87k
Ei ole
E90 jäi viimeiseksi "kommunikaattoriksi"
Itsekin olen etsinyt pitkään känykkää jossa olisi oikea näppäimistö
Eli vaikkapa viisi riviä kirjaimia
Rivillä yksi olisi numerot
Rivillä kaksi qwertyuiopå
Rivillä kolme asdfghjklö
Rivillä neljä zxcvbnm,.-
Ja rivillä viisi välilyötni yms nappulat
Tuollaista puhelinta ei tehdä, vaikka kysyntää olisi- kohta ilman luuria
Tässä olis tälle tuotteelle välittömästi ostaja
edes hinta ei olisi este vaikka olisi kalliskin
ikävöin vanhaa nokiaa - 87k
kohta ilman luuria kirjoitti:
Tässä olis tälle tuotteelle välittömästi ostaja
edes hinta ei olisi este vaikka olisi kalliskin
ikävöin vanhaa nokiaaOnneksi muutamilla sadoilla euroilla saa uusia E90 puhelimia, ja kyllä se vastaa vielä tämän päivän tarpeisiin, eli on WLAN ja 3g, ilmainen navigaattori ladatuilla kartoilla, saa ladattua ohjelmia, sähköposti ja netti yms yms.
Jos jotain kosketusnäyttöä kaipaa, niin silloin voi hankkia puhelimeksi jonkun Androidin 87k kirjoitti:
Onneksi muutamilla sadoilla euroilla saa uusia E90 puhelimia, ja kyllä se vastaa vielä tämän päivän tarpeisiin, eli on WLAN ja 3g, ilmainen navigaattori ladatuilla kartoilla, saa ladattua ohjelmia, sähköposti ja netti yms yms.
Jos jotain kosketusnäyttöä kaipaa, niin silloin voi hankkia puhelimeksi jonkun AndroidinJa kun lataa selaimeksi Opera Mobilen, niin netiselailu on melkein Androidin tasoista.
- näppäp
E7 hommaan,todennäköisesti käytetyn.Näippäimet tulee nopeasti esille.Puhelin näyttää muuten kuin N8,N9,lumia puhelimelta .
Vielä kun lataus olisi normaali pyöreä liitin,joka on paras ja kestävin. Nykyään melkein kaikki uudet kännykän käyttävät micro usb standaria ja hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468