on saastuttanut yli neljämiljoonaa mac konetta DSN malwarella.
uudessa OSX:ssä on paha aukko?
Viroliaset hakkerit tai nato?
3
105
Vastaukset
- VIRON ORJA
SUOMESSA OLEVAT virolaiset vihaavat NIITÄ virolaisten KUKA suomalaisten elämää ja HEOLU rikkovat kuten muutkin maahanmuuttajat ja ÕNNEOTSIAD.
Muuttajien JA maahanmuuttajalle on suuri ongelma MAISSA ja se tuo pahaa.
Matkailijat oikein kaunis ja TORE - VIRON ORJA
Minulla KU ON MYÖS IEESTLASEL häpeä SUOMESSA nähdessään suomalaista, KOSKA Virosta Suomeen mennyt orjia on Viron MAINE edelleen hyvin ÄLÄ LAINVASTAISTEN ja niin myös muualla MAAILMAS.EESTIST SUOMEN mennyt ON NE pahin.
MINÄ KU IEESLTALSENA kannattaa Matkailu ja ISE Suomessa matkustamaan käynyt JA SUOMEN JA Suomalaiset ovat mukavia.
KESKINÄINEN PUDRUKAUSSI maksa YKSINKERTAISESTI ASUMAAN mennä.
Suomessa on paljon myös hyvin paljon erilaisia kansallisuuksia JA TÄSTÄ vahinkoa.
Suomi on kaunis maa ja suomalaiset todella Euroopassa VALKOINEN KANSA mutta se on edelleen hyvin VAHINGOITTUVAT MILLOIN Suomessa ja muualla.
Viroon NYT ERITTÄIN EI rantaan MUULASEID.VENELASED jäljellä
TULEN SUOMI orjien SUOMESSA
SUOMEN alkuperäiskansoja itsekin kärsimään JA HEOLU ja turvallisuus.
En KANANTAKS maahanmuuttajalle niin kotimaassa JOTKA EIVÄT tuota ja kehittää maahan ainoastaan ONNEA OTSIAD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329