Erosin pitkäaikaisesta poikaystävästäni noin 1,5 kk sitten. Erosimme hyvissä väleissä, ja nykyään olen suurimmilta osin toipunut erosta. Suhteemme aikana olin erittäin mustasukkainen eräästä poikaystäväni hyvästä naispuolisesta kaverista. Se oli eräs suhteemme suurimmista ongelmista. En enää ajattele poikaystävääni tai tätä naista, josta olin mustasukkainen, juurikaan. Kuitenkin, jos näen kuvan tästä naisesta, sisälläni kuohuu. Yksi suurimmista peloistani on se, että näiden kahden välille kehittyisi suhde. Pääsenköhän eroon koskaan tästä vihamielisyyden tunteesta tuota naista kohtaan? Haluaisin pystyä myös olemaan onnellinen exäni puolesta hänen löytäessään uuden kumppanin, oli tämä sitten kuka tahansa. Onko se edes mahdollista (tällä hetkellä se tuntuu epätodennäköiseltä)?
Vaihtelevaa mustasukkaisuutta exästä
Kedonkukkanen
1
330
Vastaukset
- niittyleinikkinä
se on sitten paljon enemmän mahdollista kun löydät itsellesi uuden miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711923- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596333Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775257- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193936
- 823425
- 531967