autovuokraamoiden erot

kohta matkaan jo käy...

Viime matkoilla floridaan on AViksen autovalikoima ollut petttmys. H-luokan autojen osalta mahdollisuudet vähissä. Tarve olisi isolle sedanille hyvilla varusteilla. Millaisia olette nähneet (NÄHNEET) muissa vuokraamoissa. Netin mallitiedot kun eivät pidä paikkaansa, niin näköhavaintoja kaivataan. Tai kokemuksia.

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foo bar

Dollarin Full-sizet on olleet peruskamaa, Dodgea ja Grand Marquis'ta. Varusteluna keskuslukitus ja sähköíkkunat, CD-soitin, vakionopeudensäädin, AC. Ainoa vaihteleva tekijä on tuntunut olevan sähköinen penkinsäätö, joissain on ja joissain ei.

Dollar toki on muutenkin hieman "nuhju" firma joten sen varaan ei kannata laskea. Plussaa toki että terminaalissa sai itse valita minkä paikalla olleista autoista halusi ottaa.

Luulisin että jos haluat jotain spesiaalia niin perus fullsize ei ole oikea autoluokka, vaan pitäisi katsella jotain luksusautoja.

• kohta matkaan jo käy

Yes. Aviksella H-luokka on luxury. Kerran sain alleni 500maila ajetun Cadillac DTS:n. Siinä oli penkinviilentimet edessä (ilmastointilaite puhalsi penkkiin kylmää ilmaa. Oli hyvä varuste. Samoin kaukokäynnistin. Useilla Devilleilläkin ajelleena harmittaa nämä uudet CTS-mallit. Audi A4 kokoisia vehkeitä. Joutunee vuokraamaan jonkin maasturin tai tila-auton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5467
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5188
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2861
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2039
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1897
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe