Ilmavaivat ja rytmihäiriöt

Kysyy hän

Onko kellään teistä sellaista että kovat ilmavaivat aiheuttaa rytmihäiriöitä? Itselläni on, tai tuntuu olevan. Voiko ylämahassa kiertävä ilma jotenkin ärsyttää sydäntä niin että se sen takia välillä jumputtaa miten sattuu? Aina kun rytmihäiriöitä on niin mulla on samaan aikaan ilmavaivoja.

16

17217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa hän

      Juu, lekuri aikoinaan sanoi, että ylävatsan ilma saataa ärsyttää palleaa ja se sydäntä. Mulla saataa tulla sarjassa lisälyöntejä, jotka laukeavat siihen, että alan röyhtäilemään =)

    • Syy joka aiheuttaa

      ilmavaivat ja rytmihäiriöt, löytyy ruokatorven limakalvojen lievästä laaja.alaisesta tulehduksesta, jonka on aiheuttanut vääristyneet prob.bakteerikannat.


      "".............jatkuu. 24. Kysymys:
      - Itselläni ollut nykyään ilmeisesti vaihdevuosiin liittyviä sydämen muljahduksia ja tykytyksiä silloin tällöin.
      Vastaus:
      - Seuraava on oletuksella, että lääkäri on tutkinut sydämen ja todennut sydämen muuten terveeksi. Todennäköisinpänä syynä pitäisin näiden maitohappobakteerien puutetta limakalvoilla. Nimittäin ruokatorven limakalvoilla on jatkuva pieni tulehdus mhb.n puutteen takia ja yhteys sydämeen on hermotuksen kautta – josta voi tulla yleensä vaarattomia muljahduksia ja tykytyksiä. Jatkuu..........""
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=39

      Limakalvoille PITÄÄ VIEDÄ juuri nuo kolme 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteeria, ei onnistu muilla bakteereilla!
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=67

      • en edes urheile

        Minulla on ollut todella pahaa närästystä ja rytmihäiriö tuntemuksia, yllätys yllätys. Kävin lääkärintarkastuksessa, kuuntelemalla löytyi sekä lisä-ääniä että rytmihäiriöitä ekg:ssa sitten paljastui, että on varhainen repolarisaatio. Joten ei olekaan närästystä, vaan jotain pumppuvikaa ja äkkikuolema odotettavissa.


      • yyyyyyuuuuuu
        en edes urheile kirjoitti:

        Minulla on ollut todella pahaa närästystä ja rytmihäiriö tuntemuksia, yllätys yllätys. Kävin lääkärintarkastuksessa, kuuntelemalla löytyi sekä lisä-ääniä että rytmihäiriöitä ekg:ssa sitten paljastui, että on varhainen repolarisaatio. Joten ei olekaan närästystä, vaan jotain pumppuvikaa ja äkkikuolema odotettavissa.

        apua minä sain saman diagnoosin...


    • Eiju

      Hei, Kysyy hän.
      Ihan sama juttu minulla ollut jo vuosikausia. Kun vatsa on todella turvonnut, se aihettaa pahoja rytmihäiriöitä. Jos olen pitkälläni sohvassa, pakko kääntyä oikealle kyljelle. Kun jätin ruokavaliosta maidon ja viljatuotteet, ei pahaa turvotusta ole tullut.

      • vastaa hän

        Hauska juttu, mullakin väheni mahan turvotus ja siihen liittyvät rytmihäiriöt huomattavasti kun jätit maitotuotteet minimiin...


    • N

      Tuskin.

    • pärpättäjä

      Minulla kyllä pätkii pitkä pieru, jos sattuu samaan aikaan, kun rytmihäiriöt,,,
      siis, alkaa räpättämään...

    • Muljahdellaan yhessä

      Puhutte nyt hieman eriasioista. Kuvailemanne "rytmihäiriöt" ovat sydämen lisälyöntejä joita olen kokenut jo 10 vuotta. ekg otettu.. rytmihäiriössä ei taju riitä sitä kylkeä kääntämään edes saati röyhtäilemään, vaan se on taju pois. Lisälyönnit ovat melko yleisiä ja perinnöllisiäkin. Älkää sekoittako rytmihäiriöitä ja lisälyöntejä eli muljahduksia. Toki ne pitää tutkituttaa, ettei tule sitä äkki kuolemaa. pahoihin muljahduksiin on olemassa lääkitys. jaa niin ja ikää mulla 32V.
      Kirjoittaja syy joka aiheuttaa on oikeassa. en tunne tuota teoriaa, mutta itselle tulee jos en maitotuotteita syö, eli lasi piimää päivässä pitää muljut loitolla. Piimästä saa hyviä maitohappobakteereja ja turpomahoille on laktoositon vaihtoehto olemassa. sydän tarvitsee kalsiumia toimiakseen oikein.

      • diudaudiu

        höpö, höpö...rytmihäiriöitäkin on monenlaisia, eikä joitain itse edes tunnista kehossaan eikä taju mene todellakaan niistä kuin joissain tapauksissa. Joo, sydän tarvitsee kalsiumia, mutta nyt puhutaan mahan toiminallisuuden aiheuttamista lisälyönneistä. Etkä sä sitä kalsiumin tarvetta yhdellä piimälasillisella päivässä täyteen saa...


    • paskahuumoria

      menee rytmi sekasin ja jää tahti välistä, kun pitää punnata pakaroita yhteen. Sit menee uudestaan sekasin, kun yrittää ajottaa paukun samaan aikaan kun vieressä oleva kumartuu tai töräyttää trumpettia. Jos joku katsoo paheksuvasti, voi sanoa että ei se mitään. Ei kukaan oikeasti tiedä kumpi se meistä oli.

      • jokojokojokojoko

        ai että tämä kevensi ihanasti päivän kamalia oloja!


    • Nih.

      Oireluettelo:
      - vatsan turvotus, ilmavaivat
      - ripuli ja ummetus vuorotellen
      - unettomuus, aamuyöstä
      - nukahtaminen nojatuoliin tai istuvaan asentoon ongelmatonta
      - hengitysahdistusta tai muuta vaikeutta fyysisen työn yhteydessä

      = sydämen vajaatoiminta!

    • mies vähän alta 50

      stressi painaa

      tunsin ( ja tunnen ) välillä vaikeaa rintakipua
      epämääristä
      kävin lääkärissä
      ei löydetty muuta kuin että happonesteet aiheuttavat rintaan ja kurkkuun painetta ja polttelua
      ( happolääkitys tuli, joka aiheuttaa taas vatsakipuja)'

      myös seuranta meneekö ohi - on mahdollista että sydäntä pitää vielä tutkia

      • happoisuus.ei.syy

        Aika usein sanotaan, että vatsahapoista johtuu sydänvaivat ja lykätään happolääkitys.
        vähän epäilen, etteivät viitsi tutkia. Säästetään rahaa.
        Seuraa tilannettasi ja mene uudestaan lääkärille, jos ei mitään auta.
        Ei hapot pitäis aiheuttaa vaikeaa rintakipua.
        Stressi aiheuttaa sydämen toimintahäiriöitä ajan kanssa. Kivuliaitakin.

        Itsellä happosalpaajat vaan tuntuu estävän ruoan sulamisen kunnolla ja tekee palleaan ahdistavan jumin, kun ruoka ei sula, se taas lisää sydänoireita.


    • Anonyymi

      Minulla on taipumus flimmeriin eli eteisvärinään ja usein se tuntuu alkavan sillä, että jossain vatsassa on ylimääräistä ilmaa. Olo on hieman sellainen. Ja usein kun flimmeri on jo alkanut, juon paljon vettä jolloin ilma tuntuu vapautuvan yläkautta säännöllisen "kurlutuksen" kautta, ehkä ruokatorvesta. Niitä kurnutusääniä ja tunttemusta tuleekin sitten helposti kymmenittäin ja kesto voi olla tunninkin. En ole vielä kertonut tätä lääkärille, mutta kaipa se täytyy kysyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe