seinäjoella maksetaan 1.50 ei siivotusta puolukasta nyt marjat sinne eikä kurikkaan tai ilmajoelle, säästäähän siinä polttoaineet kun käy vielä saksankaupassa.
puolukan hinta 2012
6
1248
Vastaukset
- Sinne siis
Ja paikka on???
- sinne mun tie käy
epari lehdessä oli että kivisaaren minimanin pihassa
- käy väärään paikkaan
kivisaarella ei ole ollut minimania pitkään pitkään aikaan.
- katsastusaseman vier
Kyllä löytyy vuoden vaihteeseen asti.
Prisman läheltä.
- Tyhmät antaa ilmaisi
Heh, en viitsi sanoa paikkakuntaa mutta täällä kävi niin ettei kukaan suostunu myymään puhdasta alle 2.5€ niis kas vain ostaja maksoi puhtaasta puolukasta 2.5€/kg ja tämä tarina on tosi..
- ilmaisiksi ei ei
jatkoa edelliseen, Kyseinen ostaja ostaa n 3000kg kaudessa puolukkaa jotka hänelle toimittaa n 5 poimijan rinki ja nyt sitten tänä vuonna päätettiin ettei myydä alle tuon 2.5.. viikon verran meni ennen kun ostajan selkäranka poikkesi ja alkoi puolukkapula tuntumaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906