Keskiyö tuntijalle

toivon ja odotan

No niin tässä istun ja mietin miten tämä elämä on oikein mennyt, huolia, murheita ahdistusta. Mutta miten tästä eteen päin? Lapsistani huolta kannan mutta onko huolen aiheita todella sitä kysyn, päässä pyörii loppumatkalla olen. Olisiko minulle jotain mukavaa tässä elämässä vielä koettavana vai ainoastaan tätä samaa.

3

107

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no oletpas sinä synkällä mielellä! syksy on minusta kauneinta aikaa, tunnelmallista kynttilöitten polttelua ja hyvien kirjojen lukemista.

aivan kaikka ihmisillä on iloja ja suruja. mutta välillä niitä iloja täytyy etsiä ihan itsekseen!
      olet mielestäni ainakin ollut naimisissa, ellet ole vieläkin. sinulle näkyy paljon odotuksia ja kyyneleitä tämän miehen suhteen. näen myös itseäsi vanhemman miehen, jolla on helliä ajatuksia sinua kohtaan.

jos sinulla on rahahuolia, niin sellaisista kyllä selviät. laki on aina puolellasi.
      oliskohan sinulla lapsi toisella paikkakunnalla? ehkä poika, jonka kumppaniin et luota? näen lapsesi vieressä kieronpuoleisen naisen.
      nainen on egoisti ja pistää omat etunsa toisten edelle.

minulle vilahtaa oikeudenkäynti, minkä jälkeen tunnet olosi vapautuneeksi.
      sen jälkeen olet henkisesti vapaa, tunnet taas olevasi täysissä voimissasi.
      sinun lapsesi pärjäävät, on opintoja ja on oman kodin rakennusta. minusta sinun tulisi enemmänkin keskittyä itseesi ja kuntosi hoitamiseen, pitkiin kylpyihin ja miksei vaikka kylpylälomaankin.

t. Keskiyö

• toivon ja odotan

...poikaa minulla ei ole mutta kylläkin tyttö, seurustelukaveri hänellä on , onko epäluotettava tai jotain metkuja mielessä? Toivonkin kovasti jotain hoitoa itselleni en ole jaksanut itseäni hoitaa :(( niin onkohan lomaa näyvissä.

• ap

nostanpä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe