Oon ollu flunssassa kohta 3viikkoa ja koko flunssan ajan on pää ollut kipeä. Kipu tuntuu otsassa, muttei silmien välissä. Kun painelee silmien välistä sattuu hiukan. Pääkipu ei kuitenkaan ole erityisen kova. Kuumetta ei ole, mutta räkää kylläkin. Voisiko olla otsaontelotulehdus? Kannattaako mennä lääkäriin? Mikä hoito auttaa?
Otsaontelotulehdus
sairasko
1
559
Vastaukset
- lääkäriin vaan
Kannattaa mennä lääkäriin. Jos sinulta yhä erittyy räkää, niin jossain on joku paikka yhä tulehtunut ja se saattaa kaivata antibiootteja, jotka lääkäri määrää kuvattuaan ontelosi ensin. Otsaontelosi voi toki olla infektoitunut, mutta flunssaan liittyvä päänsärky otsan kohdalla voi johtua yhtä hyvin yleisestä turvotuksesta hengitysteissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838