Mitä mieltä olette olleet Frisiumista? Nyt olisi se vuorossa (lamictal ja Keppra testattu. Eivät neurotol slown lisänä toimineet). Olen monesta paikasta lukenut että Frisium on melko lyhytvaikutteinen.. ? Toinen vaihtoehto oli Vimpat,mutta tämä Frisium ilmeisesti ensin. Nyt olisi löydettävä se oikea.
Noniin, Frisium vuorossa
Peeth.
2
147
Vastaukset
- minäi
friisium on uudempi muoto rivattril nimisestä. en osaa sanoa mitään. minun lääke miksaus on niin pahassa jamassa mutta parempi se on kun rivatril.
- eräs gaijin
Mä syön Frisiumia tarvittaessa lisälääkkeenä, kohtaustuntemuksiin. En tiedä tosta lyhytvaikutteisuudesta, mulle sanottiin että se on bentsoista pitkävaikutteisin.
Lisälääkkeenä on toiminut hyvin, monta kohtaustuntemusta ja paniikkia laukaissut. Tosin meen siitä kyllä ihan tööt. Käsittääkseni elimistö tottuu siihen aika nopeasti mutta tosiaan mulla aikamoinen unilääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395