Boris Vallejo / Julie Bell

-MP-

Hei!

Omistaako kukaan Boris Vallejon tai Julie Bellin taidetta? Tai on muuten kiinnostunut ko. taiteesta? Itse pidän erityisesti heidän tavastaan kuvata naisen kehoa. Mikäs sen kauniimpaa. ;)

Tutustua voi osoitteessa : www.borisjulie.com

Ajattelin tilata, mutta tilauksen maksamiseen tarvittaneen hyvin todennäköisesti Visa. Sellaista, kun ei omista, niin menee aika hankalaksi jörnimiseksi, jos onnistuu ollenkaan.

Eli jos satut omistamaan taiteilijoiden julisteita, haluatko myydä?

Tai jos olet kiinnostunut ostamaan heidän taidettaan julistemuodossa tms. ja omistat Visan, kimppatilaus?

Tai jos tiedät kyseisten taiteilijoiden taidetta olevan esillä / myynnissä Suomen kamaralla, kerrohan.

2

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • friikki

      Koitapas semmoisia sarjakuva-alan liikkeitä liikkeitä kuin Kukunor, Good Fellows tai Fennica Comics. Taidekirjoja löydät varmasti, myös monilta muilta fantasia- ja scifitaiteilijoilta. Julisteitakin saattaapi löytyä, ja jos ei löydy niin tilaavat kun pistät jenit jonoon. Visaa et tarvitse, Kukunor lähettää postiennakolla mihin tahansa.

      Omat taidekirjani olen ko. liikkeistä ja muista divareista kerännyt. Julisteita en ole ostanut kun ei ole tarpeeksi seiniä mihin pistää. Joskus mm. Vallejon julisteita löytyy sattumalta ihan julistekaupoista tai markettien julistetelineistä - joskin harvemmin.

      Ja netistä löytyy (laittomia ja laillisia) galleriasivustoja pilvin pimein. Googlaa vain fantasyart gallery tai jotain semmosta.

      Tässä yksi linkki joka saa sinut pissimään hunajaa:
      http://www.therionweb.de/
      Kuvia on sadoittain ja isokokoisia.

      Suosittelen tutustumaan mm. tämmöisiin nimiin:
      Frank Frazetta (fantasiataiteen jumala)
      Luis Royo
      Jeff Jones
      Chris Achilleos
      Ken Kelly
      ...ja vaikka ketä muita...

      Ps. Mä voin myydä yhden Boris Vallejo palapelin. Taisi olla jotain 200 palaa ja koko n. 35 x 45 cm. Saat vaik vitosella kulut. Voin pistää meilitse kuvaa pakkauksesta.
      [email protected]

      • -MP-

        Kukunor on tuttu, mutta en ole tiennytkään, että ne saattais tilata jotain erityistä jollekulle yksittäiselle ihmiselle. Täytyy joskus testata, jos sitä kautta onnistuu. Lähinnä olis kiva, jos sais vaikka pari messevää katseenkääntäjää seinälleen.

        >>Tässä yksi linkki joka saa sinut pissimään hunajaa:
        >>http://www.therionweb.de/
        >>Kuvia on sadoittain ja isokokoisia.

        Täytyy selata varoen, ettei tarvitse töissä oleilla housut märkinä. Työkaverit leimaa joksikin hörhöksi vielä. ;)

        >>Ja netistä löytyy (laittomia ja laillisia)
        >>galleriasivustoja pilvin pimein. Googlaa vain
        >>fantasyart gallery tai jotain semmosta.
        >>Suosittelen tutustumaan mm. tämmöisiin nimiin:
        >>Frank Frazetta (fantasiataiteen jumala)
        >>Luis Royo
        >>Jeff Jones
        >>Chris Achilleos
        >>Ken Kelly
        >>...ja vaikka ketä muita...

        Jep, google on testattu, mutta noista nimistä on ollut puutetta, joten kiitos niistä. Luis Royo oli tuttu, muut oudompia. Pistä lisääkin, jos kehtaat.

        >>Ps. Mä voin myydä yhden Boris Vallejo
        >>palapelin. Taisi olla jotain 200 palaa ja koko
        >>n. 35 x 45 cm. Saat vaik vitosella kulut.
        >>Voin pistää meilitse kuvaa pakkauksesta.

        Pistä kuva, jos lystäät, mutta voi olla että en ole kiinnostunut. Seinälle on parempi ripustaa julisteita.

        marko (piste) paivarinta (at) sci (piste) fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe